Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

czajkus1

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1.6 dci
  • Przebieg (tys.km)
    50

Profil

  • Zainteresowania
    Motoryzacja, elektronika

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Czy orientuje się ktoś jakie powinno być napięcie zasilania do grzałek sond lambda przed i za FAP? W aucie cyklicznie pojawia się błąd drugiej sondy: P0136, zmierzyłem napięcie do grzałek i wynosi tylko ok. 8V, myślę że powinno być takie jak na aku czyli przynajmniej ponad 12 V. Jak to jest w rzeczywistości? Auto to megane IV 1.6 dci 130 KM.
  2. To nie jest czasem uszczelka pokrywy zaworów, uszczelka głowicy jest chyba niżej.
  3. Ogarnąłeś już ten temat czy dalej nic nie ruszyło. Zamontowałeś tylko HUD czy oprócz tego robiłeś jakąś konfigurację? U siebie również planuję dołożyć HUD, więc czeka mnie to samo. Później zerknę do DDT4all i zobaczę jak to wygląda. W DDT4all wyświetlacz HUD określany jest jako "HMD", więc myślę że do jego włączenia wystarczy aktywować w R-link. Jeśli potrzebna będzie konfiguracja HUD to wybieramy sterownik Head Up display z folderu HMD. Przed zmianą trzeba najpierw odczytać konfigurację R-link, a następnie dokonać zmiany.
  4. Mam podobnie, może nie trwa to pięć sekund ale trzy napewno. Jednym słowem kicha.
  5. Czy teraz jest lepsza widoczność w nocy podczas cofania? Widzę że tak jak u mnie masz przyciemniane szyby. Na oryginalnych żarówkach nic nie widać.
  6. Gdzie w silniku 1.6 dci Megane IV znajduje się odstojnik oleju napędowego. Zapewne w filtrze paliwa, tylko taki problem że pod maską nie widzę tego filtra.
  7. Kolego Adamsxxx, to spalanie to tylko trasa, widać to po średniej prędkości. Teraz skasuj licznik i wykonaj te same przebiegi w mieście ze średnią prędkością poniżej 20 km/h. W trasie to i mocną benzyną można spalić tylko ok. 5 l na 100 km.
  8. Śmieszne skąd Renault wzięło te niskie spalania. Testy wykonane chyba na podnośniku. 1.6 dci powinien mieć średnie spalanie ok. 5 l, a nie udało mi się jeszcze zejść poniżej 8 l/100 km. Mam również Lagunę III z silnikiem 2.0 benzyna M9R i ona pali podobnie więc coś tu jest nie tak. Ogólnie porównując jakość auta to Laguna jest lepiej wykonana mimo że starsza generacja. Ale tak to już jest że co nowsze to gorsze - oszczędności.
  9. Czy w swoich megankach IV 1.6 dci uzyskujecie połączenie z sterownikiem silnika, korzystając z programów DDT4all oraz Pyren? Niestety u mnie brak połączenia, inne sterowniki ok. SDprog, Torque łączą się ze sterownikiem silnika.
  10. Goła używana lampa w dobrym stanie to koszt ok. 500 zł za sztukę. Przetwornicę full led można kupić za ok. 100 zł, pasuje np. z kajara a cena niższa. Przetwornice Led DRL można przełożyć z obecnych lamp, w innym razie ich koszt jest spory 300 - 600 zł za sztukę.
  11. Kołek jest w podstawie grila. Na zdjęciu zaznaczyłem miejsca. Po jednej stronie widać że nie ma kołka, w Twoim aucie prawdopodobnie kołek wypadł z tego mocowania.
×
×
  • Utwórz nowe...