Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Michal860111

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Kontakt

Samochód

  • Auto
    Megane 3
  • Silnik
    1.5 dci 110KM
  • Przebieg (tys.km)
    130000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Też myślałem nad tym map sensorem będę miał możliwość to go podmienie z innego auta aby doradzić a co do potencjometru to być może jest w tym jakiś sens. Daj znać jak coś ogarniesz dzięki za info.
  2. Nie mam wydruku z diagnostyki wynikało że ostatnie wypalenie miało miejsce ok 8 godzin pracy silnika temu. Zdecydowałem się jednak na wymuszona próbę wypalenia DPFu ponieważ miałem podejrzenie że 5 wtrysk nie działa prawidłowo jednak wypalenie przebiegło pomyślnie. Zawartość sadzy po była na poziomie 1,2 grama. Co do wtryskowy wymieniłem wszystkie ponieważ z testu wynikło że na dwóch wtryskiwaczach jest problem z cewka uszkodzone raz pracowały dobrze a odczytu do czasu była przerwa w prac. Temat uważam za zamknięty od wymiany wtryskow i diagnostyce DPF zrobiłem około 4000 ka problem nie występuje. Za jakiś czas podjadę na clipa aby sprawdzić stopień rozrzedzenia oleju zobaczymy co pokarze
  3. Powodem błędu był stopień rozrzedzenia oleju ponad 10% po skasowania inspekcji jest w granicach 0,2 do 0,5 i błąd się nie pojawia. Wtryskiwaczy wymienione bo auto nie równo pracowało zwłaszcza na zimnym silniku trzeslo na wolnych obrotach
  4. Witam mam taki problem a mianowicie podczas jazdy i przyspieszania w granicach od 1.5 do 2 tys obrotów czuć delikatne szarpania silnikiem. Żadnych błędów nie ma ani komunikatów nie wiem w czym problem nie mam pomysłów o co może chodzić. Proszę o pomoc podpowiedź w czym może być problem i jak go zdiagnozować.
  5. Auto jest z 2010 roku 110 KM 5 wtrysk jest bo wiem gdzie go szukać i jak wygląda i fizycznie jest w tym samochodzie na 1000 % wczoraj na diagnostyce wyszło że na filtrze jest około 5,6 czy 5,8 grama a na filtrze jest tylko czujnik Ciśnienia z jedną rurka do czujnika Ciśnienia przed filtrem wiem że niektóre miały dwie rurki no i czujnik temperatury. W poniedziałek jestem umówiony na szczegółowa diagnostykę zobaczę co jeszcze tam się dwie. Jeszcze mam pytanie z trochę innej beczki jestem po wymianie kompletu wtryskiwaczy i dziwi mnie ze przed wymiana średnie spalanie było w granicach 5,5 a teraz jest 6,5 nawet 6,8 wiem że trzeba je zakodowac i to też jest zrobione ale czy jeszcze trzeba je jakoś kalibrawac adoptować? Proszę o podpowiedz
  6. Byłem wczoraj na diagnostyce inspekcja skasowana a stopień rozrzedzenia oleju był na poziomie 0,2 % po wyjeździe zrobiłem jakieś 40 km i narazie błąd nie wyskoczył jednak niepokoi mnie fakt że z odczytu Filtra cząstek stałych wynika że ostatnie wypalenie miało miejsce ponad 8000 km temu jest to wogle możliwe? Tym bardziej że ostatnio po odczycie błędów wykazało przypchany filtr DPF.
  7. Diagnostykę przeprowadza elektryk podpina coś jak clip ale co to aż tak die nie znsm działa tona zasadzie interfejsu. Olej wymieniony i po wymianie też ten sam błąd więc nie powinien być rozrzedzony a inspekcja kasowana napewno jeszcze dzisiaj podjadę do innego elektryka na diagnostykę zobaczę co powie...
  8. Błąd pojawia się tylko jeden zła jakość oleju gdzie olej jest świeży niedawno wymieniony nic innego Nie pokazuje
  9. Oczywiście skasowana inspekcja zaplanowany nowy przegląd już nie mam pojęcia co to może być wtryski nowe a ten błąd dalej wyskakuje skontroluj układ wtrysku paliwa a na komputerze za jakość oleju o co mu chodzi Dodam jeszcze że po tygodniu jazdy ok 80 km dziennie w rym trybie gdzie zapala się i gaśnie ten komunikat wywalalo mi komunikat Ryzyko awarii silnika i na kompie błąd z DPF przytkany filtr cząstek stałych. Po potraktowaniu go środkiem DPF cylinder ciśnienie wraca do normy ale komunikat skontroluj układ wtrysku paliwa pojawia się nadal. Nie chce tak jeździć bo podejrzewam że wtedy gdy wywala komunikat o układzie wtrysku nie następuje regeneracja DPF i nie załącza się dodatkowy 5 wtrysk bo auto chodzi w trybie awaryjnym nie mam pojęcia co z tym zrobić
  10. Witam podłącze się pod temat po czym rozpoznać że filtr DPF zaczął się wypalac podczas jazdy Megane GRANDTOUR 3 nie zapala się żadna kontrolka więc jak to sprawdzić bo podejrzewam że filtr się nie wypala prawidłowo a 5 wtryskiwacz nie podaje dawki paliwa do wypalenia
  11. Witam man problem z megane3 1.5 dci 110KM mianowicie wywala mi komunikat na desce Skontroluj układ wtrysku paliwa + klucz serwisowy po diagnostyce komputerowej błąd zapisany zła jakość oleju. Olej wymieniony na nowy zgodnie ze specyfikacją błąd nadal wywala nie ma reguły raz jest raz go nie ma raz się zapali i pali się np. 2 dni a raz gaśnie po przejechaniu 5 km później robię następne 20-30 i znowu wywala nie ma reguły wtryski wymienione na nowe i zero efektu jak było tak jest pomocy
×
×
  • Utwórz nowe...