Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

irishrover74

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV GT
  • Silnik
    1.6 TCe
  • Przebieg (tys.km)
    38

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Moje średnie spalanie to 9,5l/100km. Wartość po > 1000 km w różnych miejscach, w różnych warunkach. Dużo korków, czasami ekspresówka. S&S generalnie wyłączony. Także, jak na moje oko, nie masz się do czego przyczepić, jeśli chodzi o spalanie. Popieram @LTar jeśli chodzi o zwrot auta przez skrzynię. To nie są tanie rzeczy. Aczkolwiek, jeśli nie widzisz wpływu uderzonej skrzyni na jej pracę...
  2. Napisałeś, że pasek ma wbudowany układ sterujący... A na zdjęciach w podlinkowanej aukcji takiego układu nie widać. Inne paski na innych aukcjach mają jakiś układ (przetwornicę?). To jak to jest w końcu?
  3. Ostatnio, jak kupowałem żonie Clio, miły przedstawiciel Renault stwierdził, że jak według niego to 80000 km przebiegu pomiędzy wymianami oleju zalecanymi przez producenta, on by skrócił o połowę.
  4. Z mojej karty przeglądów wynika, że wchodzi 4 litry
  5. @LTar A czemu tak uważasz? Pytam z ciekawości.
  6. Mi dla odmiany nie składało się lewe... poruszałem wtyczką w gnieździe tym, co jest w drzwiach i zaczęło działać. Pewnie na wiosnę trzeba by czymś psiknąć...
  7. Gdzieś, w jakimś temacie ktoś pisał, że pierwsze roczniki miały automatyczną regulację położenia reflektorów w zależności od obciążenia. Ja mam 2018 i mam pokrętło.
  8. Po uruchomieniu silnika dopiero po naciśnięciu gazu; w trakcie jazdy - po zatrzymaniu - chwilę po zwolnieniu pedału hamulca.
  9. Dokładnie o tym samym myślałem. Aż dziwne, że Chińczycy jeszcze tego nie zrobili... albo słabo szukałem :-(
  10. Potwierdzam, że fotele są wyśmienite na długie trasy, a do tego wyglądają (całkiem) rasowo. Po 2 latach nic się nie wytarło, ale jak się wsiada można mieć z tyłu głowy, aby nie siadać na boczku, tylko od razu głębiej na fotelu. I zaprawdę nic się nie traci na komforcie chyba, że moje 4 litery są do d... i tego nie czuję ;-) Ogólnie fotele tak mi się podobają, że nie wiem, czy żonie nie zamienić teraz starej Astry na Clio z takimi właśnie fotelami...
  11. Ach te "merytoryczne" komentarze.... Mnie od samego początku "bolą" kierunkowskazy w MIV, zwłaszcza przednie i wciąż nie potrafię zrozumieć, dlaczego nie zrobiono ich tak, jak w RS (naprawdę byłaby aż taka różnica w kasie?). Do tak ładnej linii nadwozia po po prostu nie przystoi... Chętnie bym się ich pozbył, ale niestety wiąże się to z wymianą całego zderzaka. A te zamienniki na lusterka sobie sprawię, choćby dawały tylko +5 KM i +10 Nm @bratpit ten widoczny wyłącznik służy do wyłączania efektu "pływania"?
  12. @popek9234 Mam GT od roku i dotychczas żadnych problemów. Czasem skrzypnie sobie fotel kierowcy na większych "śpiących policjantach" i tyle... Abstrahując od incydentalnych skrzypnięć fotele są mega wygodne. W serwisie (bez mojego zgłoszenia) wymienili mi oba wahacze przód (na gwarancji) i tyle. Fakt faktem, że mam obecnie 26 tys. km przejechane więc niewiele, a auto z 2018. Skrzynia szarpie jak jest zimna i przy b. wolnej jeździe w korku. 4control bez uwag. Na początku trzeba się przyzwyczaić, bo na rondzie czy zakręcie zachowanie jest zupełnie inne niż w normalnym aucie Ogólnie pozwolę
  13. @Piotrektg @kawa221 A nie chcielibyście pochwalić się zdjęciami?
  14. Rok temu miałem prawie identyczny dylemat, tylko kwota do wydania była nieco niższa - do 120k. Też miało być >200 kM, ale prócz tego albo manual albo dwusprzęgłówka, ledy i .... kombi Patrzyłem i na Talismana (za limuzyniasty stwierdziłem po jeździe próbnej) i na Proceeda i na Seata i na Gulię (Peugeot miłością moją nie jest i basta, chociaż przyznam, że prezentuje się ładnie). Jako poprzedni posiadacz AR brałbym bez pytań Gulię, ale.... dobrze wyposażony i zadbany egzemplarz nie miesił się w kwocie, nie jest robiona w kombi no i nie ma ani ledów (dziennych) ani dwusprzęgłówki. Seat to dla
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!