Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Martom60

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II Grandtour Lift 2007
  • Silnik
    1,9 FQ9
  • Przebieg (tys.km)
    193

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam byłem wczoraj w warsztacie gdzie przekazano mi wcześniej o możliwości wymiany tego USMC bo może tam tkwić błąd jednak polecono bym kupił identyczne oznaczenie a gdybym kupił wyższy np N3 lub N4 lub też z inną literka niż H za końcówką oznaczenia to trzeba byłoby go programować. a tak to nie trzeba, Nie znam się na tym i mogę jedynie zrobić to co mi ktoś podpowie. A tu klapa podpięty Clip i wejściu w stosowny program alternatora nie ma możliwości zmiany czy też dopisania alteka do sterownika czy modułu a jedynie poprzez podpięcie tego Delfi można było jedynie dać przystosowanie modułu i a
  2. Witam zainteresowanych i osoby wspomagające Byłem dziś w dwóch warsztatach i niestety w modelu Megane 2 poliftowym czyli moim nie ma możliwości dopisania alternatora przy użyciu Clipa. Próbowali również Delfi i również klapa. Błąd jak występował tak dalej występuje. Nie wiem już co zrobić i gdzie się udać by usterka zniknęła i wreszcie można byłoby normalnie uzytkować pojazd bez cyklicznych sygnałów wizualnych i dźwiękowych. Pomocy bo już nie mam pomysłów. Pozdrawiam i dziękuję z góry za pomoc. Błąd to DF 034 Jednak nie wyświetla się on na Ekranie Licznika Nie wiem
  3. To co w/g Ciebie należy zrobić ?? co mam zrobić by to wszystko sprawdzić? Czy w jakiś sposób dopisuje czy programuje się alternator w tym UCH?? a Alternatory podano mi że wychodziły z Valeo 110A 125A i 150A z Boscha tylko 150A no i z Mitsubichi też 125Ai 150A dlatego sam już nie wiem podaję Ci numer VIN VF1KMS40638307440 jeśli masz możliwość sprawdzenia byłoby super acha z tego co pamiętam gdzieś włąsnie Dada podawał mi po odczycie ze niewłąściwy typ alternatora jednak ten warsztat co naprawia Alternatory i rozruszniki ustalił że taki ma być i taki też zamontowali. Może gdzieś tkwi błąd i
  4. Nie wiem właściwie kiedy problem nastąpił, gdyż samochód kupiłem jakieś pół roku temu i cały czas przy nim robiłem, łącznie z wymianą silnika. Od uruchomienia pojazdu ten problem cały czas występuję i nie umie go usunąć. Jest to praktycznie ostatnia usterka, bynajmniej taką mam nadzieję. Bo wcześniej miałem usterkę czujnika ciśnienia klimatyzacji zwarcie do masy i wyświetlał będy m/innymi sprawdz układ wydechowy błąd stały DPF za duża ilość prób wypalania oraz silnik EGR czujnik sterowania Turbiny itp oddałem do Elektronika to stwierdził że musiał wypalać dpf przy czym silnik nie osiągał 3 tyś
  5. Dobrze tak zrobię założyli mi altek z Valeo 125A o nr 8200667611 SG12B124 wymieniłem sterownik silnika oraz USMC N2 o nr 8200481866H i nie przeszło, a ładowanie aku przy swiecącej sie lampce aku i Stop oraz komunikacie Usterka ładowania akumulatora wynosi 14,1 mierzona na złączach akumulatora . Rozumiem żeby zmierzyć na tym sygnałowym także? tak że spróbuję jutro Twoją sugestię i dam Ci znać Czy ustało czy dalej jest problem. Pozdrawiam
  6. tylko że ja mam silnik diesla czy to będzie to samo. Czyli szukać tzw zimnego lutu w liczniku??
  7. Witam dziękuję za podpowiedź oglądałem filmik z naprawy licznika w Lagunie 2 jednak nie wiem czy to jest tak samo jak w Megance ll gdyż byłem przekonany że ten sygnałowy przewód jest doprowadzony do sterownika silnika a nie do licznika. Więc jeśli mógłbyś mi podpowiedzieć czy to może być to samo co w Lagunie i czy masz jakiś schemat w tej kwestii. Pozdrawiam i dziękuję za informację
  8. Witam przepraszam że odgrzewam stary temat ale mam podobny problem z Meganką ll po Lifcie z 2007r z silnikiem 1,9 dci 131KM /instalacja po Canie / i już nie wiem co zrobić dosłownie po przejechaniu ok 10 min lub 10-15 km zapala się kontrolka aku i stop a wyświetlacz wskazuje usterka ładowania akumulatora, należy się zatrzymać i wyłączyć silnik po czym ponownie uruchomić i problem znika na określony powyżej czas lub przejechaną odległość, przy czym Alternator został wymieniony na inny po całkowitej regeneracji przez profesjonalny zakład. Niestety usterka nadal istnieje, co niestety wzbudza nie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!