Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

dzixonPP

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    36
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Fiat Bravo 2
  • Silnik
    2.0 m-jet
  • Przebieg (tys.km)
    240

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. A tak z ciekawości gdzie to wszystko robisz? Tzn, że GT220 od RS265 różni się tylko programem?
  2. Czyli ostatni lift w 2014 roku miał halogeny a po 2014 już nie? Dziwne ... @witamin daj znać jak wystroisz i zagazujesz. Jestem ciekaw Są na forum opisane jakieś sztuki po samym programie?
  3. Zwróćcie uwagę na to, że samochód z powyższego filmiku ma halogeny, mimo, że jest po ostatnim lifcie Nie głupio to wygląda. Jak w ogóle w serii brzmi wydech GT220? Nie dławi fury?
  4. Obejdzie się bez xenonów dobra żarówka do soczewki też dobrze świeci. Swoją drogą troche to dziwne, że nie było xenonu no ale co zrobić. Panowie. rzućcie okiem na ten filmik : Ten dyfuzor z tyłu to jakaś dokładka pod taką końcówkę? czy jak to jest zrobione?
  5. Zależy mi na tym przodzie co był po 2014 roku. To prawda, że ich mało. Pozostają tylko zachodni sąsiedzi ...
  6. Dziękuję Panowie za odpowiedzi. Ja szukam auta do którego będę mógł wrzucić wózek , spakować rodzinę pojechać na wakacje a zarazem nie będę się bał aby prowadziła moja żona, więc moment od dołu się przyda. Auto będzie głównie używane po mieście, więc możliwość założenia lpg w celu oszczędności, również byłą kryterium. DO tego wszystkiego auto musi się podobać żonie. Tylko Megane spełnia wszystkie wymagania
  7. Daj znać jak to wyjdzie. Ciekaw jestem. Zależy kto co lubi. Dla mnie ma to być auto rodzinne
  8. Niestety na chwilę obecną jest tylko jedno GT220 w Polsce. I to w dodatku w nieakceptowalnym dla mnie kolorze ;) Miałem kiedyś mondeo ST220 więc twarde samochody mi nie straszne
  9. Po 2014 roku był wersja 180 km czy tylko gt220 ? Chodzi mi o ten ostatni lifting. Nie wiem czy był on w roku 2014 ...
  10. Dzięki za odpowiedzi. Prawdę mówiąc nie jestem nastawiony na jakiś hardkorowy chiptuning. Myślę, że seria będzie ok. Z ciekawości zapytałem ile można uzyskać samym programem na seryjnym sprzęgle i dwumasie. W takim razie następne pytanie. Jakie są koszta eksploatacji? Cena wymiany rozrządu? Co ile km? Jaka cena zestawu sprzęgła + dwumas?
  11. Dzięki za odpowiedzi. Wiesz coś nt. zmiany języka komputera i systemu multimedialnego?
  12. Drogo. Ale jestem gotowy dopłacić. To dla mnie idealny samochód. Decyzja już zapadła. Teraz tylko szukać. Dlaczego uważasz, że perełki które stoją w niemczech coś mają? Na mobile DE jest tylko 15 sztuk ... Uważam, że niemiec jak ma potrzebę to po prostu wymienia auto. Czyli chipowanie to nie jest gra warta świeczki?
  13. Witam, Przymierzam się do kupna megane III. Interesuje mnie wersja Grandtour z silnkiem 2.0T 220 KM, ostatni lifting. Egzemplarza będę poszukiwać na rynku niemieckim ponieważ w Polsce praktycznie ich nie ma. Mam kilka pytań przed zakupem. 1. Czy egzemplarze do 14 000 euro są godne polecenia (rynek niemiecki)? 2. Czy jest na forum ktoś kto zajmuje się sprowadzaniem samochodów z Niemiec? 3. (dla pewności) w GT220 jest wielopunktowy wtrysk paliwa, w związku z tym nie powinno być problemu z zasilaniem gazem? 4. Jakie są koszta chiptuningu, na jakie przyrosty mocy oraz momentu można liczyć, czy jest to gra warta świeczki i czy ktoś z forum to robi? 5. Czy da się zmienić język menu komputera pokładowego oraz systemu multimedialnego z niemieckiego na polski? Pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
  14. Ok. Dzięki za odpowiedź. Czyli nie ma co się bać aut z Niemiec. Przy aj niej jeżeli chodzi o kwestie języka
×
×
  • Utwórz nowe...