Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

bilion11

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    44
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III PH I HB BZ0J 2009
  • Silnik
    F9Q870
  • Przebieg (tys.km)
    84

Profil

  • Zainteresowania
    sport

Ostatnio na profilu byli

202 wyświetleń profilu
  1. Czy takie sprężyny https://allegro.pl/oferta/sprezyny-zacisku-hamulca-recznego-renault-megane-7992832385 będą pasowały do mojej Megi?
  2. Gdzieś czytałem że po czyszczeniu EGR trzeba dokonać jego adaptacji. Jak to się robi i czy można to zrobić bez Clip"a?
  3. Przewód zasilający turbiny zamówiłem , ten odpływowy przeczyszczę Zawór odmy wymieniłem -membrana była jeszcze cała ale nie chciałem czekać aż szlag ją trafi, odmę też wymieniłem , kanały zostały przeczyszczone- nie pytałem mechanika Wężyki drożne i całe, map sensor przeczyściłem - wymieniłem oring na nowy/wymiar oringu jakby ktoś szukał 7,59x2,62/. EGR i przepływomierz będą czyszczone. Nie ma możliwości zamówienia oringu przepływomierza/ w ASO czekanie ok. 1 miesiąca - może znacie wymiary byłbym wdzięczny- w Zielonej Górze jest zakład który dorabia oringi . Klapę gaszącą sprawdzę - a co jeśli jest mokra? A jak sprawdzić jak chodzą kierownice turbiny?- miałem kupić strzykawkę i kawałek igielitowej rurki , nałożyć na gruszę i sprawdzić - w ten sposób?
  4. Dzięki wielkie !!!! Mam pewną wątpliwość . Według tego co znalazłem to przewód zasilający to 7701478921 http://www.catcar.info/renault/?lang=en&l=c3Q9PTUwfHxzdHM9PXsiMTAiOiJNb2RlbCIsIjIwIjoiTVx1MDBlOWdhbmUgSUlJIiwiMzAiOiJCWjBKIiwiNDAiOiJNYW51YWwiLCI1MCI6IjEyIENhcmJ1cmF0aW9uIFwvIE9pbCBwdW1wIn18fG5vcHJzPT0xNDk1fHxicmFuZD09UmVuYXVsdHx8bm9wcj09MTQ5NXx8dHlwZT09QlowSnx8Y2F0X2lkPT1NfHxpbWc9PXx8Z3JwX2lkPT0xMnx8c3ViR3JwX2lkPT0xMEo%3D a przewód powrotny składa się z dwóch części 8200790190 i 8200790186 . W/g katalogu to ten zasilający podany przez Ciebie ma inny kształt . Po prostu nie chciałbym kupić czegoś co nie będzie pasowało.
  5. Dzięki za info. Auto praktycznie cały czas jeździło po Wiesbaden ,dopiero w ostatnim półtora roku siostra jeździła na dłuższych trasach / raz w tygodniu 100 km w jedną stronę w poniedziałek i powrót w piątek? Olej wymieniany tak jak to Niemcy co dwa lata!!! Także oceń czy te rurki będą do wymiany? i jak mógłbyś podać na diagramie które to są byłbym wdzięczny. Chcę kupić wszystkie części do następnego czwartku i postawić auto do roboty.
  6. Tamten temat zakończyłem na chwilę obecną - brak scanów z Clipa !!!!. Najbliższy człowiek z Clipem jest w Ostrowie Wielkp. Jeżdżę czasami W kierunku Kołobrzegu to może przejazdem umówię się w Kaczorach albo w Szczecinie Prosiłbym o pomoc w obecnym temacie. Z Renault nie mam doświadczenia i nie za bardzo ogarniam te wszystkie schematy/ trochę to zagmatwane- na obecną chwilę/. Jeździłem Toyotami i muszę się dokładnie w tym połapać. Myślę że wcześniej uda mi się to wszystko doprowadzić do porządku niż skończy się moja cierpliwość.
  7. Sprawdzone wszystko ok. Jako że nie mam na chwilę obecną scanów z Clipa dalsza dyskusja nic nie wniesie. jak trafie na " normalnego " człowieka z Clipem to powrócę do wątku.
  8. Witam!!!, Po zakupie auta od siostry wymieniłem olej i filtr oleju , filtry paliwa , powietrza , klimy, odmę/ przeczyszczone wężyki od skrzyni korbowej/ , zawór odmy. Auto sprawdzane Clipem – według zapewnień wszystko ok – scanów nie mam. Od jakiegoś czasu jest problem z „włączaniem” turo – idzie powyżej 2000 obrotów, podwyższone spalanie. Byłem u mechanika, który zdjął rurę idącą od intercoolera i stwierdził że jest za dużo oleju/ stanu zaolejenia rury nie sprawdzałem po kupnie , jak i po wymianie oleju / i trzeba przeczyścić układ turbiny. Postanowiłem zrobić przy okazji : czyszczenie klapy gaszącej, przepływomierza , wymontowanie i ewentualne czyszczenie egr i turbiny. Na forum było w zaleceniach żeby wymienić rurkę zasilania olejem i powrotną od turbo? - które to rurki?, czy trzeba wymieniać przy tej operacji oringi , uszczelki ?, jak tak to które – nie mogę się tego doszukać. Ktoś pisał też żeby przeczyścić rurkę idącą od egr ? , czy wymieniać przy tym obejmę zaznaczoną strzałką? Przy demontażu klapy gaszącej i przepływomierza wymieniać oringi? Czy jeszcze coś trzeba by było posprawdzać - mam zamiar auto poddać chip tuningowi do 160 KM.
  9. Pytanie odnośnie wężyków ciśnieniowych do FAP-a- jaka jest ich średnica wewnętrzna, i jakie długości kupić ? . Czy takie takie mogą być https://allegro.pl/oferta/przewod-podcisnienia-6mm-czarny-tuning-8435909981?bi_s=ads&bi_m=showitem%3Aactive&bi_c=ZjkxNWM2MzUtYjBhMC00ODRlLTg4ODEtN2U0M2Q0YmYyY2E1AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=d553dcd2-b8ea-4cbb-8b0f-a0c27737d328 ? Jak długo u Was wytrzymały?
  10. Sprawdzę . W ASO można wszystko kupić, z tym że ceny minimum razy 2 albo 3.
  11. Omyłkowo zamieściłem wpis w innym temacie. Powtórzę : U siebie mam zużytą poduszkę dolną. Na forum czytałem że najlepszy wybór to Hutchison bo Sasic nie koniecznie się sprawdzają. Problem w tym że oryginałów ani Hutchison'a nigdzie nie widziałem. Nie wiecie gdzie można kupić ?
  12. U siebie mam zużytą poduszkę dolną. Na forum czytałem że najlepszy wybór to Hutchison bo Sasic nie koniecznie się sprawdzają. Problem w tym że oryginałów ani Hutchison'a nigdzie nie widziałem. Nie wiecie gdzie można kupić ?
×
×
  • Utwórz nowe...