Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

bilion11

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    28
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III hatchback
  • Silnik
    F9Q870
  • Przebieg (tys.km)
    78

Profil

  • Zainteresowania
    sport

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Olej zalany Eurol Actence 5W30 RN0720 C4 + 100 ml Archoil AR9100 Nano, filtry oryginalne tankuję tylko na Lotosie I Circle/ ma paliwa z Lotosu/ , reszta to moim zdaniem nie nadaje się do tankowania, przynajmniej Pb i LPG/ to z własnych doświadczeń - przejechane ok 1 mln km/ i nie sądzę żeby inaczej było z ON. "dokładnie zlustrować instalację fap-a" co należy posprawdzać? Wracając do załączonego przeze mnie zdjęcia .Strzałką nr. 2 oznaczyłem opaskę która mocuje przewód odmy do klawiatury - gdzie coś takiego można dostać? Czy zamiast LIQUI MOLY 4066 można użyć do czyszczenia cct izopropanolu?
  2. Musze sobie sprawić jakąś strzykawkę i przewód i sprawdzić gruszkę/ tak widziałem na you tube/ pkt. 4 będę musiał znaleźć kogoś z clipem i niech sprawdzi Zdejmowałem przewody które są z zaworem odmy i w środku widać było ślady oleju. Ktoś na forum pisał że żywotność membrany to max 7-8 lat. Chcę posprawdzać wszystko i powymieniać hurtem żeby mieć święty spokój .
  3. Dzięki za wskazówki. Na dieslach się nie znam , jeździłem tylko Pb+ LPG. Mam parę pytań: I 3: a/+ b/- elektrozawór jest poniżej strzałki nr3? ; wężyki na swoim miejscu , nie zapchane , nie popękane c/ czy sztanga turbiny / oznaczona 2?/ chodzi lekko? - jak to się sprawdza? II: 1.filtr wymieniony na oryginalny 2. styki przeczyszczone, a jak się czyści czujnik? 3. zapewnić szczelność czujnika ciśnienia doładowania- przesmarować czymś oring czujnika? 4/ muszę poprosić sąsiada 5/ jak to się sprawdza? Mam pytanie odnośnie wymiany zaworu odmy. Przy demontażu zaworu trzeba przeciąć opaskę nr2? Jeśli tak to gdzie taką dostać- jest mocowana za pomocą jakiegoś "kołka " do klawiatury? Czy przy wymianie odmy wymienia się jeszcze coś ?- przychodzą tam jakieś uszczelki itp? Przepraszam za " lakoniczność " pytań .
  4. Witam!!!, Po przejrzeniu forum i informacjach że membrana w zaworze odmy pada po ok 7 latach postanowiłem ten element wymienić, oraz sama odmę. Dzwoniłem do serwisu i zawór odmy z przewodami tj. 8200952132 kosztuje.............. ponad 700 zł. W związku z tym chciałbym zakupić zawór odmy który będzie pasował do Meg III PhI a przewody out. Do wymiany także sama odma. Możecie podać które z tych elementów wybrać aby pasowały ?
  5. Witam!!!, Nie znalazłem nikogo z Clipe'm. Skorzystałem z DCIF3. Nie wiem jak teraz interpretować wyniki . Dwa dni temu w aucie stwierdzono Clip'em ok.15g osadów w Fapie, a dzisiaj wyszło 37,3g . Czy to jest wiarygodne? , ilość nieudanych regeneracji 3942?. A wyniki korekcji wtryskiwaczy? Ponadto zarejestrowano 2 kody błędów : - obwód czujnika ciśnienia doładowania - ZA WYSOKIE NAPIĘCIE - p0235 - zgodność informacji multipleksu / ogranicznika prędkości - P1525
  6. Ok.Dzieki. Możecie doradzić u sprawdzonego sprzedawcę gdzie kupić zawór odmy z przewodami, bo w Renault to nie mam doświadczenia. Nie mam zdolności manualnych i nie będę kupował samego zaworu od 1,5 dci i przekładał samą membranę. Widziałem zamienniki na all po ok 170 i niby oryginał po 240.
  7. Trochę mnie pocieszyłeś . Ale mam jeszcze pewien problem. Ostatnio zatankowałem ON do pełna z dodatkiem oleju 2t- 200 ml / Ravenol 2t /+ skydd / 50 ml / + Archoil AR 6900 D max Diesel/ trochę za dużo mi się wlało -oceniam na ok 100 ml/ . Od tego czasu turbo jakby później się załącza / na mój gust ok. 2100 obrotów/ i spalanie wzrosło o ok. 0,5 l. Zaworu odmy , jak i odmy nie wymieniałem . Tankuje tylko na Lotosie. Wycieków nigdzie nie widać.
  8. Byłem ostatnio na wymianie filtra paliwa i kabinowego. Prosiłem o sprawdzenie clipem stanu auta . Zostałem jedynie poinformowany że mam ok 15 g sadzy i że wszystkie podzespoły działają prawidłowo- za usługę na szczęście nie płaciłem. Dalej dyskutować mi się nie chciało- warsztat ogólnie polecany. W innym wątku prosiłem o namiary na osobę kompetentną z clipem z lubuskiego ale jakoś się nikt nie odezwał . Może teraz ktoś mnie wspomoże. Na dieslach sie kompletnie nie znam. Odnośnie eksploatacji auta . Dojeżdżam do pracy ok. 40 km w jedną stronę drogami lokalnymi , prędkość max to ok 110km /h , w większości to 80 -90 km/h.
  9. Czy występują same gumki wycieraczek do III phI ?
  10. Faktycznie mój błąd. Tak jak napisałeś jedna mała i druga która sięga do poziomu. Pomyliło mi się ze wskaźnikiem paliwa. Moglibyście pokazać w którym miejscu jest odpowietrznik układu chłodzenia w 1,9 dci. Nie za bardzo to ogarniam - do tej pory jeździłem Toyotami .
  11. Jak to jest z nagrzewaniem układu chłodzenia. U mnie po przejechaniu ok. 2-2,5 km przy temperaturach 12-15 C zapala się pierwsza "cegiełka" a po ok 5 km zapalają się pozostałe- nie ma płynnego przejścia od jednej do czterech "cegiełek" . Czy tak ma być?
  12. Avensisa 3sfe sprzedałem żeby nie było drogi odwrotu!!!! Megane zostawiam dla siebie Okazało się że rozrząd robiony był 2015 r razem z pompą wody przy stanie licznika 45 kkm , płynem , wymienione tarcze tył , przód klocki, płyn hamulcowy. Wymieniłem olej silnikowy + filtry, przemalowałem zderzaki przód + tył - miały zadrapania. Naprawiłem niedziałającą klimę. Muszę jeszcze powalczyć ze świstem i powinien to być koniec " utrapień" po zakupie. Wrzucę zdjęcia jak auto będzie po spa.
  13. U mnie jest podobnie-świst ustępuje po rozszczelnieniu okna. Z tym że świst występuje także bez włączonego nawiewu przy drzwiach kierowcy i pasażera, drzwi były robione - takie auto kupiłem. Mam założone uszczelki między drzwiami, drzwi dociągnięte. Mam pytanie : czy w miejscach gdzie jest wejście na śruby które przewidziane są na mocowanie bagażnika dachowego przy drzwiach przednich powinny byś jakieś zaślepki ?, może to też się przyczynia to tego " zabójczego świstu" ?.
  14. U mnie radio widzi telefon ale po wpisaniu podanego kodu pojawia się komunikat " zły kod" . Próbowałem wielokrotnie ale nic z tego nie wyszło . Wiecie jaka może jaka być przyczyna? , czy coś robię nie tak? Wersja softu 48.12.
×
×
  • Utwórz nowe...