Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

latirro

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II 08
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    255

Ostatnio na profilu byli

56 wyświetleń profilu
  1. Witajcie, znalazłem na Ali moduł bluetooth który teoretycznie pasuje do fabrycznego radia, montował ktoś takie urządzenie? Chciałem kupić najpierw kabel Jack i do tego osobno moduł, ale trzeba go wyciągać, ładować i średnio mi odpowiada takie rozwiązanie. Może ma już ktoś u siebie moduł jak na zdjęciu, lub kupił jakiś lepszy i jest zadowolony z jakości. Mam u siebie nawigację wysuwaną z deski rozdzielczej, Megane 2008rok produkcji, radia jeszcze nie wyciągałem bo nie mam chwilowo czym i jestem w delegacji, ale niedługo postaram się je wymontować i sprawdzić czy mam możliwość wpięcia kostki. Pozdrawiam https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1z5aTaorrK1RkSne1q6ArVVXaP/Biurlink-Car-Factory-Stereo-Bluetooth-Module-Audio-Input-Mini-ISO-6Pin-for-Renault-Stereo-Updatelist.jpg
  2. Podepnę się pod temat aby nie dublować, może ktoś coś wie gdzie w województwie podlaskim/warmińsko mazurskim będę mógł serwisować swoją instalację? Pozdrawiam
  3. U mnie również około 55litrów wchodzi, narazie instalacja po przeglądzie, homologacja butli na najbliższe 10lat, wszystko działa jak powinno, nie czuć żadnej różnicy w tym na jakim paliwie jadę. Handlarz sam tym samochodem przyjechał do kraju, zarejestrował także czeka mnie tylko wydział komunikacji i agencja ubezpieczeniowa. jutro jadę się umówić na serwis, rozrząd, pasek osprzętu, płyny. za gazownikiem się rozglądnę jak tylko dowiem się jakiej firmy jest instalacja. pozdrawiam Zdanie rozpoczynamy wielką literą - mireczek01 Poprawione ;)
  4. Mój temat dobiegł końca, kupiłem swoje pierwsze Megane 2 ;) 2008rok produkcji, 1.6 16v, auto sprowadzone z Holandii z instalacją LPG, butla 69litrow netto w zapasie, nie wiem jak to upchneli ale jest ogromna szklany, otwierany dach, głębokie fotele, navi, tempomat.. musimy się jeszcze ze sobą oswoić ale pierwsze wrażenie po 400km bardzo pozytywne. Jedynie pedały mogły być trochę dalej od siebie bo szuram hamulec prawą nogą. Teraz pozostaje poszukać polskiej instrukcji bo jest co rozgryzać, od navi po te wszystkie manetki dziekuje wszystkim za poświęcony czas, pozdrawiam
  5. Możesz coś więcej na ten temat? Duża jest roznica w obrotach przy jeździe 130-140km/h pomiędzy skrzynia 5 a 6?
  6. Taka trasa będzie co 1,5-2 miesiące, reszta to kręcenie tzw. w koło komina, do sklepu i z powrotem, dojazdów na miejscu nie mam, jeździć będziemy we dwie osoby +bagaże także wielkość oraz spalanie poza trasą będą dla mnie optymalne
  7. Dla mnie najbardziej zależy na niezawodnym silniku, 6biegowej skrzyni, reszta to miłe dodatki ;) samochód będzie jeździł Polska-Niemcy po 1300km w jedną stronę więc nie chce sobie kupić bubla, zakładam sobie budżet około 15-16tys na zakup i konieczny serwis, myślałem o 1.6 i jest tego sporo ale ciężko o 6stkę skrzynię, a lekki zapas mocy by się przydał w trasie. chyba że meganka III 1.5Dci, która jak dla mnie jest śliczna ale mechanik straszy kosztami awarii panewek, wtrysków. Taka z przebiegiem ok 250- 300tys byłaby w zasięgu, ale panewki pewnie wypadałoby zmienić żeby się nie martwić, dawno nie miałem takiej rozkminy. Dzięki wam za liczny odzew i szczegółową pomoc. Pozdrawiam
  8. Czyli nie ma możliwości żeby był łańcuch rozrządu. " Silnik ten jest na łańcuszku rozrządu , także nie ma konieczności wymiany , tym bardziej przy tym przebiegu . Przebieg auta jest w pełni i do samego końca potwierdzony książką serwisową" taką wiadomość otrzymałem od sprzedającego, wszelkie informacje o wymianie paska byłyby w książce więc cała sytuacja robi się już dla mnie trochę podejrzana i dziwna. Samo auto mi się podoba i nawet jeśli czeka mnie na dzień dobry wymiana kompletnego rozrządu i KZFR to nie widzę w tym problemu, nie chciałbym tylko trafić na jakąś nietypową jednostkę
  9. Witajcie, pierwszy mój post ale mam nadzieję że pomożecie w podjęciu ostatecznej decyzji. Upatrzyłem sobie Megane combi 2.0 16v 135KM z 2008 roku, przebieg około 200tys, interesuje mnie czy te silniki były na łańcuszku rozrządu czy tylko na pasku. Sprzedawca poinformował iż jest łańcuszek, zgłupiałem trochę bo naczytałem się o wymianie rozrządu, kołach zmiennych faz które profilaktycznie dobrze zmienić, a tu przy łańcuchu nie wiem czy się tego obawiać. Chce też auto zagazować, pytanie czy są jakieś mankamenty które dyskwalifikują gaz, słabe gniazda zaworów, brak hydraulicznej regulacji luzu zaworowego? Pomóżcie proszę bo im więcej czytam i szukam tym mniej wiem. Był 2.0 16v na łańcuchu i czy można to spokojnie zagazować? Co ile zmiana łańcucha i jak że zmiennymi fazami rozrządu, występują czy nie.. pozdrawiam serdecznie Edit. https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-2-0-16v-135km-6-biegow-lift-climatronic-alufelgi-r17-serwis-gwarancja-ID6BFRSA.html dokładnie chodzi o ten egzemplarz, sprzedawca mówił że osłona rozrządu jest metalowa..
×
×
  • Utwórz nowe...