Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

latirro

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II ph II Grandtour
  • Silnik
    1.6 16V + LPG
  • Przebieg (tys.km)
    255

Ostatnio na profilu byli

254 wyświetleń profilu
  1. Nie wiem co ludzie mają z tymi dieslami.. wystarczy jedna awaria i wszelkie oszczędności szlag trafia. Moja benzyna zrobiła na gazie ponad 270tys kilometrów i puki co nie daje żadnych oznak zmęczenia, nie bierze oleju i pracuje naprawdę kulturalnie. Kiedyś miałem diesle ale to pompa, to wtryski, to świece żarowe, zawsze coś, nie szło na tym oszczędzić w końcowym rozrachunku
  2. witajcie, piszę w ogólnym dziale bo temat dotyczy raczej wszystkich aut, a nie konkretnego modelu więc może więcej osób się wypowie. Pytanie mam mianowicie takie, jakie ustawiacie ciśnienie w oponach na trasę? ostatnio jechałem do Niemiec, dwie osoby i cały tył dosyć ciężkiego bagażu, 1200km trasy z czego ponad 1000 to drogi szybkiego ruchu, z racji dużego obciążenia i charakterystyki drogi nabiłem wszystkie koła wieczorem na 2,5 bara. Rano przed wyjazdem miałem wrażenie że jest mało powietrza i faktycznie manometr pokazał jakieś 2,1-2,2 bara, więc szybko dopompowałem wszystkie koła na 2,5 i ruszyłem w trasę. W trasie podczas jednego z przystanków na autostradzie skontrolowałem ciśnienie i z wyraźnie ciepłymi oponami, felgami zegar wskazał prawie 3 bary i tak rozkminiam jakie ciśnienie i w jakich warunkach pogodowych byłoby ostatecznie właściwe aby pogodzić spalanie i odpowiednią przyczepność opony. Kontrolowałem ciśnienie po założeniu nowych opon i felgi po renowacji, piaskowaniu, malowaniu proszkowym, chciałem wiedzieć czy gdzieś mi powietrza nie ubywa i dość ciekawe kwiatki wyszły z pomiarów, pozdrawiam
  3. Padła mi jedna h7 i zakupiłem PHILIPS'y VisionPlus +60, korciły Racing Vision ale 27euro to trochę za bogato za sztukę ;/ vision plus wyszły po 20 Euro więc już odżałowałem. Co ciekawe zakupione philipsy wyprodukowane zostały w Polsce, zobaczymy jak będzie z żywotnością i jakością światła, dzisiaj niestety leje więc sobie odpuściłem wymianę, może jutro będzie lepiej albo ogarnę jakiś garaż, pozdrawiam
  4. Producent lamp to AYFAR, stare oryginalne lampy wciąż mam, w jednej jest wyłamane mocowanie soczewki, lata w lampie a druga chyba wypalona bo jak przyszło jechać w nocy to świeciło na drogę jak postojowki. Może je jeszcze zregeneruje, wymieniłem bo musiałem jechać do Niemiec i nie było czasu na inne rozwiązanie a oryginały były trochę drogie zaraz po kupnie wozu, przeglądzie podstawowym i jeszcze światła wyszły. Ledów chwilowo nie chce chyba że ktoś ma już coś sprawdzonego, pasującego i działającego już dłuższy czas
  5. Temat jeszcze nie umarł więc żeby nie tworzyć nowego wykorzystam istniejący. Podzielcie się jakich żarówek h7 używacie/polecacie do megane 2 ph2 z soczewkami? lampy mam nowe w zamienniku, kształt światła nie jest zły jednak jego natężenie już średnio pomimo założenia firmowych żarówek to bywa że na czarnym asfalcie światło jest tak pochłaniane jakbym jechał na pozycyjnych, może kwestia dobrania barwy? interesują mnie żarówki halogenowe, jeżdżę po Niemczech i Holandii i nie chcę sobie narobić jakichś problemów ledami. Odnośnie wypowiedzi kolegi @Refild to te "zajączki" ledowe są naprawdę męczarnią w trasie, niestety za miedzą z regulacją lamp też mają duże problemy i wcale nie jest super jak jedziesz parę godzin w trudnych warunkach atmosferycznych a jeszcze jeden z drugim i dziesiątym wali tym ostrym światłem po lusterkach
  6. Do grandtoura ph2 i z silnikiem 1.6 za komplet tarcz i klocków ATE zapłaciłem 1060zl, znajdziesz w moich postach bo niedawno wymieniałem, z tyłu tarcze są z łożyskami i dość słono kosztują, serwis mi liczył 350-450za sztukę na tył, na szczęście jest internet ale jak patrzysz auto za 7-8tysi z mankamentami i przyjdzie jeszcze to zrobić to może boleć Edit. moj temat odnośnie tarcz, są oczywiście tańsze zamienniki ale na czymś oszczędzić trzeba, albo na materiale tarcz, albo kiepskie łożyska siądą pierwsze, jeżdżę głównie w trasie więc wybrałem firmowe, choć prawie 1500 zł z wymianą to wydatek niemały. Pozdrawiam
  7. Tarcze i klocki wymienione w zeszłym tygodniu, zrobiłem już jakieś 1500km i narazie wszystko jak najbardziej ok, tylnie klocki jeszcze muszą się trochę dotrzeć bo w trasie stosunkowo rzadko bądź bardzo delikatnie używam hamulca ale w końcu nie słyszę żadnych irytujących dźwięków podczas hamowania. Polecam podlinkowany wcześniej sklep, na AutoDoc ceny tych samych tarcz minimalnie wyższe, a w Intercars i w serwisie prawie 2razy droższe, pojęcia nie mam skąd takie rozbieżności za dokładnie ten sam towar..
  8. Niedawno też walczyłem z zamkiem, jakość tych kabli idących do klapy jest straszna.. miałem problem do czego dolutowac nowy kabel bo stary rozpadał się w palcach i cały był czarny, czekam co padnie następne..
  9. Witajcie, mam dylemat, chce kupić chlapacze do swojej megi, po przejechaniu paru kilometrow drogami gruntowymi połowa drzwi oraz tył są całe obłocone, kiedy trochę popada mogę myć auto codziennie i za chwilę jest całe brudne. Widzę że można kupić chlapacze lub poszerzenia nadkoli, takie sierpy, daje to jakieś efekty? Są klejone, przykręcane? Najbardziej chyba skupiałbym się na zwykłych chlapaczach, może ktoś podpowie gdzie kupić oryginał lub dobry zamiennik do kombi? Cena i walory estetyczne powoli przestają mieć znaczenie.. pozdrawiam
  10. Witajcie, wymieniłem ostatnio tą plastikową obudowę termostatu, była pęknięta i ciekła po rozgrzaniu silnika, dodatkowo miałem olej w płynie chłodniczym, ilości niewielkie, po zlaniu lekkie zabarwienie na czarno i dosłownie parę oczek oleju na powierzchni. Mógłby ktoś na zdj przedstawić gdzie znajduje sie ten kanał olejowy w obudowie i głowicy? Mechanicy twierdzili że pod obudową nie ma się jak mieszać płyn z olejem(w przypadku otraty szczelności) bo tam nie ma kanałów olejowych, ale z racji pęknięcia udało się to wymienić, wypłukać układ, umyć zbiorniczek i chwilowo nie obserwuje zmiany koloru plynu, a już była groźba ściągania głowicy.. w niedzielę znów robię trasę 1300km więc zobaczymy co się będzie działo, przez ostatnie 15k km silnik chodził naprawdę rowno, super odpala, nie kopci, oleju zniknęło ok 200-250ml ale większość przebiegu w trasie na LPG więc jest to do przyjecia, jedynie wyciek mnie drażnił i martwiła obecność oleju w płynie chlodniczym . pozdrawiam
  11. Średnica tylniej tarczy brembo z mojego linku ma 270mm, natomiast tylnia z kompletu TRW 240mm więc chyba nie będzie pasować. O którym komplecie pisałeś? edit. pooglądałem, poczytałem i ostatecznie zamawiam zestaw ATE, tarcze, klocki przód i tył klocki przód: https://hamulcesklep.pl/o/13.0460-7221.2 tarcze przód: https://hamulcesklep.pl/o/24.0124-0158.1 klocki tył: https://hamulcesklep.pl/o/13.0460-2845.2 tarcze tył: https://hamulcesklep.pl/o/24.0110-0325.2 razem wychodzi 1065 zł z darmową wysyłką, myślę że stosunek cena/jakość bardzo ok. Montaż niestety dopiero za 2 tygodnie po powrocie do kraju ale postaram się napisać jak moje wrażenia, pozdrawiam
  12. Witajcie, muszę wymienić w swojej Megance komplet tarcz przód i tył, znalazłem dwie oferty które mnie interesują, jedna to brembo https://allegro.pl/oferta/brembo-tarcze-klocki-p-t-renault-megane-ii-kombi-8625886590?bi_s=ads&bi_m=listing%3Adesktop%3Aqueryandcategory&bi_c=YmE1NTc3ZDktMmQ3MC00NTg4LTg1YWEtYTNhOTJmY2E4YWM2AA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=cd535a5c-ebd3-4299-a09d-c340866b8ca0 druga TRW https://allegro.pl/oferta/tarcze-klocki-trw-p-t-renault-megane-ii-280mm-8895879866 który komplet będzie lepszy, czy podpasuje to bez problemu do grandtoura z 2008 roku, z tego co widzę to chyba nie ma zróżnicowania w wielkości tarcz zależnie od silnika. Może ktoś poleci gdzie mogę kupić komplet w dobrej cenie, ewentualnie może jakieś propozycje bo w autoryzowanym serwisie krzyczą 350-450 za jedną kompletną tarczę na tył, a gdzie jeszcze przód i klocki, montaż.. pozdrawiam serdecznie
  13. Witajcie, znalazłem na Ali moduł bluetooth który teoretycznie pasuje do fabrycznego radia, montował ktoś takie urządzenie? Chciałem kupić najpierw kabel Jack i do tego osobno moduł, ale trzeba go wyciągać, ładować i średnio mi odpowiada takie rozwiązanie. Może ma już ktoś u siebie moduł jak na zdjęciu, lub kupił jakiś lepszy i jest zadowolony z jakości. Mam u siebie nawigację wysuwaną z deski rozdzielczej, Megane 2008rok produkcji, radia jeszcze nie wyciągałem bo nie mam chwilowo czym i jestem w delegacji, ale niedługo postaram się je wymontować i sprawdzić czy mam możliwość wpięcia kostki. Pozdrawiam https://ae01.alicdn.com/kf/HTB1z5aTaorrK1RkSne1q6ArVVXaP/Biurlink-Car-Factory-Stereo-Bluetooth-Module-Audio-Input-Mini-ISO-6Pin-for-Renault-Stereo-Updatelist.jpg
  14. Podepnę się pod temat aby nie dublować, może ktoś coś wie gdzie w województwie podlaskim/warmińsko mazurskim będę mógł serwisować swoją instalację? Pozdrawiam
  15. U mnie również około 55litrów wchodzi, narazie instalacja po przeglądzie, homologacja butli na najbliższe 10lat, wszystko działa jak powinno, nie czuć żadnej różnicy w tym na jakim paliwie jadę. Handlarz sam tym samochodem przyjechał do kraju, zarejestrował także czeka mnie tylko wydział komunikacji i agencja ubezpieczeniowa. jutro jadę się umówić na serwis, rozrząd, pasek osprzętu, płyny. za gazownikiem się rozglądnę jak tylko dowiem się jakiej firmy jest instalacja. pozdrawiam Zdanie rozpoczynamy wielką literą - mireczek01 Poprawione ;)
×
×
  • Utwórz nowe...