Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jackowskipatryk

Użytkownik
  • Zawartość

    70
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 2 cc
  • Silnik
    2.0
  • Przebieg (tys.km)
    142000

Ostatnio na profilu byli

234 wyświetleń profilu
  1. Chłopaki kupiłem żarówki LED Cob do citroena C5 po 2 tygodniach wyrzuciłem to gówno. Prawda świecą jaśniej od H7 ale nie można ustawić odcięcia światła. Kręciłem lewo prawo żarówkami, lampami góra dół świeci to wszędzie tylko nie na drogę i oślepia wszystkich nawet samoloty. Szkoda kasy. Kiedyś za młodu założyłem żarówki H7 większej mocy chyba 70wat do soczewek w Calibrze to mi wtyczki rozpuściło dobrze że się auto nie zapaliło
  2. Kolego to normalne praktyki ja też się wychuja..łem kupując cytrynę C5. Dopiero po kilku dniach się jorgnąłem że zrobili mnie w balona auto miało 3lata a w środku akumulator centra futura. Nie możliwe powinien być oryginalny citroena we fiacie wytrzymał mi 5 lat. I co okazało się że nie nadaje się do auta bo mam odzyskiwanie energii z hamowania i beknąłem od razu 520 za akumulator odpowiedni do auta. Wszyscy kombinują.
  3. Kolego prawidłowo można przekroczyć pojemność akumulatora fabrycznego o 10% czyli jeśli miałeś 44 AH to ok 50AH będzie odpowiedni. Najlepiej zadzwoń do serwisu i po numerze vin podadzą Ci wielkość akumulatora, kupować u nich nie musisz. Nie kupuj na pałe 60 czy 70 AH bo załatwisz układ ładowania. Akumulatora nie dobierzesz po pojemności silnika bo są różne wyposażenia auta i w tej samej pojemności silnika może być duża różnica w pojemności akumulatora. Bez wątpienia weź akumulator o jak najwyższym amperażu 500-600A Ma wiekszą siłe przy zapalaniu silnika. Co do marki to kup coś firmowego.Jeśli chodzi o firmę Exide to w motocyklu i skuterku wytrzymywały rok do półtora Te tanie chińczyki zesrają się nie wiadomo kiedy. Bosch-e s4 były do dupy ale s5 już były ok.Bannery też były dobre, ostatnio miałem centrę futurę i też dobry akumulator miałem go w busie i użytkowany na krótkich dystansach. Bardzo dobre akumulatory to firma Yuasa ale i cena odpowiednia. W cytrynie C5 w dieslu mam Vartę AGM E39 ale cena 520zł akumulator zajeb...sty mam go 4 lata kopie w każdej pogodzie. W serwisie ASO chcieli za niego ponad 900zł. Naprawdę polecam.
  4. Koledzy Radzikowski zna się na rzeczy robią sprzęgła do naprawdę konkretnie stuningowanych aut. Najlepiej zadzwonić i dopytać ceny podobne do Sachs-ów Luk-ów. Modyfikują i sprzęgła i dociski. Warto
  5. Dzięki za zainteresowanie tematem ja też płukam za każdym razem gdy wymieniam olej ale w cytrynie C5 diesel. Mam nakulane 220tys i nie bierze grama oleju wymieniam co 10tys km. Megankę dopiero kupiłem i też przy wymianie będę płukał. Jeżdżę na Valvoline maxlife 5w30 we cytrynie ale do Meganki mam zamiar zalać 5w40
  6. Kolego zajrzyj na wojtmar.pl tam masz spoilery bodykity i wsio co potrzeba w dobrych cenach
  7. Kolego maglownicę regeneuj. Wożę części regenerowane do Hiszpanii i Portugalii do serwisów maglownicę sprężarki klimatyzacji dociski hamulcowe. Wozimy to że Zduńskiej Woli koło Łódzi nie pamiętam nazwy zakładu.
  8. Zakładałem dystanse ale u mechanika bo padało powiedział że klocki muszą się ułożyć z tarczami. Pojeżdżę trochę zobaczę co będzie. Jeden z kolegów napisał że klocki za wąskie, być może ale zamawiałem po Vin-nie chyba że się ktoś pomylił ma wysyłce
  9. Kolego ja wymieniałem tarcze i klocki komplet przód i tył. Nie patrz na aukcje chyba że mają sklep. Ja kupiłem na tył komplet Brembo i strasznie dziadostwo koroduje . Fakt faktem że sklepu internetowego.Z przodu mam tarcze polskiej firmy Bozarto nawiercane i klocki TRW sprzedają tak w kompletach. Hamulce super też mam megi2 ph2 2006rok tylko CC.
  10. Kolego jeżeli chodzi o ręczny to jeśli nie musisz to go nie używaj chodzi mi o zostawianie auta na ręcznym na kilka dni zimą. Jeżeli zaciągnąłeś hamulec na chwilę i nie chce odbić to oznacza awarię i trzeba to naprawić. Moja żona załatwiła w ten sposób klocki . Po umyciu samochodu zostawiała go na ręcznym po kilku dniach tarcze lekko korodowały i klocki nie chciały puścić aż w końcu okładzina oderwała się od klocka i wymiana. To samo zimą jak zahamujesz masz rozgrzaną tarczę pod wpływem wilgoci zamarza i robi się problem dlatego nie należy zostawiać auta na ręcznym zimą co nie znaczy że nie można go używać
  11. Andrzej pierwszy raz kolana mi się trzęsły ale nic się nie stało olej mam Valvoline maxlife na lato 5w40 na zimę 5w30 i na razie git nic nie ubywa. Megankę też zaleje Valvoline teraz chodzi na liquimoly ale za droga ta oliwa
  12. Wygląda na to że masz dojście do cel spróbuj podważyć ten długi plastik śrubokrętem powinieneś go otworzyć ale głowy nie dam. Jak nie spróbujesz to się nie dowiesz
  13. Kolego jeżeli pozmienialeś żarówki to w razie wypadku przyklepią Ci winę i odszkodowanie nie pójdzie z OC tylko z Twojej prywatnej kieszeni. Wiem co mówię bo mam w rodzinie kierownika w link4 od likwidacji szkód. Wszystko musi mieć homologację i nie wolno nic zmieniać. Aby nie zakładaj żarówek LED do świateł mijania bo sam zrobiłem coś takiego po 2tygodniach zmieniłem spowrotem na zwykłe żarówki. Światło jest jaśniejsze ale świeci gdzie chce nie możesz tego wyregulować
  14. Koledzy płukam silnik liquimoly przy każdej wymianie. Citroen C5 2012rok 1.6hdi. kupiłem z przebiegiem 150tys teraz mam 220 wymianą oleju co 10tys i płukanka. Silnik nie bierze grama oleju od wymiany do wymiany mam full stan. Silnik z turbiną i nic się nie dzieje . Zgodnie z instrukcją rozgrzewka wlanie i po 10-15minutach zlanie i zalanie świeżym. Teraz zakupiłem Megane CC i też będę płukał przy każdej wymianie. Płukanka ma w swoim składzie naftę która odparowuje więc jak zostanie jakaś ilość po zalaniu świeżym olejem i tak odparuje. A pisanie o jakichś glutach wylatujących to jeszcze się nie spotkałem. Po prostu wylatuje rzadki olej i już
×
×
  • Utwórz nowe...