Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

jackowskipatryk

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    227
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

13 Dobry

Samochód

  • Auto
    Megane 2 cc ph2
  • Silnik
    2.0 benzyna
  • Przebieg (tys.km)
    142000

Ostatnie wizyty

941 wyświetleń profilu
  1. Koledzy mam problem . Jechałem autem o uderzyłem w łączenie drogi nowa droga zalana trochę wyżej niż stary asfalt. Po uderzeniu auto zaczęło skręcać samoistnie w lewo gdzie szukać przyczyny?
  2. Miałem problem z klimą w Megane 2 ph2 u mnie uciekał co jakiś czas czynnik i klima zaczynała chodzić głośno tzn sprężarka. Okazało się że miałem wyciek na korpusie sprężarki i musiałem wymienić na regenerowaną. Teraz jest ok ale żadnego płukania układu mi nie robili. Mechanik po odciągnięciu czynnika będzie widział czy jest coś w nim więc chyba martwisz się kosztami na wyrost.
  3. Słuchajta słuchajta 😄 Miałem problem ze słabo świecącymi światłami mijania w Megane 2 ph2 na soczewce. Założył żarówki LED i naprawdę światła świecą jak należy. Już miałem dawać odblaski do renowacji bo żadne żarówki+120% nie pomagały. Napisałem kiedyś post że wywaliłem te żarówki z citroen C5 bo faktycznie tam jest zwykła lampa i świecą gdzie chcą a tutaj na soczewce jest super. Więc polecam!!! Ps. Oczywiście trzeba było przerobić dekielku z tyłu lampy bo ledy są dłuższe i się dekielku na lampie nie zamknie. Żarówki chińskie model C6
  4. Kolego nie znam budowy Twojego silnika ale plak psiukasz za filtrem powietrza albo możesz go wymontować a jak masz jakąś obejmę za filtrem to tam psiknij. Z tą ropą co kolega Ci radzi to nie słyszałem ale plakie odpalałem nie raz ciężarówkę jak miałem problemy po drodze działa na pewno. Silnik zapali Ci na samym gazie z puchy więc trzymasz pedał w podłodze jak załapie to musi się odpowietrzyć.
  5. Kolega dobrze Ci radzi Nalej paliwa 5 ltr to jest nic może zaciągasz powietrze że zbiornika. Jak kolega napisał filtr paliwa potem wtryski. Można jeszcze psiuknąć plakiem w dolot jak odpali może Ci odpowietrzy
  6. Kolego popuszczasz nakrętki które są na wtrysku i kręcisz aż przestanie lecieć powietrze wówczas zakręcasz i tak wszystkie 4 sztuki
  7. Kolego czy kupisz diesla czy benzynę to i tak w tych rocznikach przebieg masz że 300tys to pewniak. Bierz benzynę tańsza w naprawie a co do gazu to zobacz kiedy założona instalacja. Jak ktoś ma ją długo to znaczy że auto wyjeździł i sprzedaje. A z gazem zawsze są jakieś problemy same klejące wtryski doprowadzają do nerwacji. Zakładać gaz samemu do takiego truchła to 1/3wartości auta więc nie warto. Sam założyłem gaz do nowego auta miałem je 8 lat co się wnerwiałem z tymi wtryskami filtrami co chwilę to moje nie polecam do tego wypala głowicę przynajmniej u mnie tak było po 140tys. Wyjeździłem
  8. Na zdjęciu to wszystkie fajne usisz podjechać o obejrzeć. Ta czarna 2004 ma strasznie zniszczone siedzenia jak na swój przebieg. Ja mam podobno 147tys i siedzenia jak nowe lewy boczek w siedzeniu kierowcy trochę pękł i jest podniszczony od wsiadania. Najważniejsze sprawdź dach czy działa i podjedź na myjnię zobaczysz czy jest szczelny. To podstawa.. Sprawdź guziki w klamkach zewnętrznych mikrostyki siadają od wody . Koszt naprawy żaden ok 10 zł Sprawdź klimatyzację bo często czynnik ucieka w różnych miejscach. No i 2006 rocznik miał mniej problemów z elektroniką i ma biał
  9. Dziś z częściami to naprawdę loteria. Jak kupiłem do Megane 2 na tył komplet Brembo klocki i tarcze normalnie na fakturę a dupy nie urywa. Na przód założyłem polskie tarcze Bozarto nawiercane i nacinane do tego w komplecie klocki TRW. Hamowanie super . Przód wpada w asfalt ale te Brembo to syf może jakaś podróba się trafiła
  10. Chińczyki kupiłem na Citroena C5 do niego nowe Micheliny koszty 3200 a nowe chińce.superia Eco blue 1150zł. Nie widzę różnicy w jeździe przejechałem już ponad 20 tys km. Kia
  11. Chłopaki dobrze prawicie z tymi oponami tylko że większość w Polsce kupuje opony używane a rzadko kto patrzy na dot. U mnie w mieście w wulkanizacji chłopaki na praktykach siedzą i smarują używki czernidłem a potem do żyda. Opony mają nierzadko po 10 lat. Jak powiedziałem szefowi że nie chcę starych kapci tylko 2-3 letnie to powiedział że takie to są nowe. I tak po wielu różnych perypetiach z używkami kupiłem komplet nowych Chińczyków całorocznych i mam w dupie te stare kapcie
  12. Renia08 ma rację. Ja miałem podobny do Ciebie problem do Piero po wodorze okazało się że gaz spierdziela z korpusu sprężarki. Kupiłem regenerowaną o na razie jest ok choć jeszcze za wcześnie na konkretną opinię . Za rok można coś więcej będzie napisać.
  13. Kolego wpisz sobie w necie skrzynie cvt to zobaczysz że nie jest to najlepszy zakup. Jest to skrzynia bezstopniowa czyli żeby auto się w miarę rozpędzała musisz dobrze gnieść gaz. Do tego w razie awarii lub po prostu wymiany części eksploatacyjnych wariatory łańcuch to ceny powalają naprawa kompleksowa 12-20 tys zł. Działa tak jak w skuterze. Osobiście uważam że w starym aucie nie warto w to się bawić chyba że znasz auto i wiesz że było na bieżąco serwisowane. Olej w skrzyni co 60 tys podobno norma. Sam szukam dla.żony auta typu SUV takiego 3-4 lata i albo cvt.alboskrzynie dwusprzęgłowe a manu
  14. Kolego kolejność gość podał Ci dobrą. Po przekręceniu kluczyka zapalają się kontrolki i system diagnozuje czy wsio jest ok po zgaśnięciu lampek powinno się zapalać silnik tak mówią w ASO. Osobiście też raz czekam raz zapomnę i nic złego się nie dzieje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!