Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

bardok85

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 3
  • Silnik
    1,6 benzyna
  • Przebieg (tys.km)
    105000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Aby dopasować 165 mam głośniki wystarczy skrócić wysokość MDF na których będą osadzone głośniki. Jest kilka tematów o tym zagadnieniu. W moim przypadku skracalem i sprawdzałem czy nie zawadza głośnik o mechanizm opuszczania szyb. Wiadomo im więcej skrociz tym łatwiej też będzie domknąć tapicerkę ale wszystko z umiarem.
  2. Potwierdzam. Mam także m3 ph1 jak autor. Z podanego linku urządzenia się nie podepnie. Jak autor jest trochę kumaty w komputerowych aplikacjach itp. To najlepszym rozwiązaniem elm i d4all lub pyren+ dd sxcreens. Można się zmieścić w 50 zł a spore są możliwości.
  3. Ostatnio wyciągałem całą podstawę od akumulatora. Tam znajduję się tak jakby odpływ (twoje 3 zdjęcie) do błotnika od strony kierowcy.
  4. Ja niedawno kupiłem Kombiaka z tym silnikiem. Obejrzałem ponad 20 aut. Skończyło się tylko na 2 opcjach. Osoba prywatna , czyli mająca 1 lub 2 auta którymi jeździ a nie handlarz. Druga opcja to sprowadzanie ze Szwecji. szybsza okazała się opcja z polskiego salonu. Z doświadczenia to Bardzo dużo jest wody w bagażnikach . Woda także pojawia się w schowkach pod nogami tam też warto zaglądać. Trzeba patrzeć na elementy silnika w kilku autach było widać elementy które nie pasowały do reszty a na pytanie handlarze mówili że nic nie wiedzą lub nic nie robili. Przyjrzeć też warto się obrotom na zimnym silniku. Wahania obrotów mogą świadczyć o konieczności czyszczenia lub wymiany. Jak rozmawiałem z jednym z rzeczoznawców przy granicy z Niemcami to mówił że 99% sprowadzonym to wszystko bite i naprawiane na sztukę. Warto patrzeć na tylną klapę (środkowa część nad tablicą rejestracyjna w okolicach uszczelki) est tam dosyć wrażliwe miejsce i sporo aut tam korodowało. W kilku autach także widziałem mocno skorodowane śruby od mocowania foteli lub w okolicach pedałów w tych przypadkach nawet nie chciałem myśleć że może być to jakiś topielec. W tym przypadku elektroniki już jest trochę i trafienie na pływaka to strzał w kolano. W kilku egzemplarzach były także niewyjaśnione wycieki w okolicach cewek ( chociaż na łączeniu górnej części silnika z dolna to lekkie spocenia wystąpiły w przypadku ponad 95% aut więc jakbyś trafił na idealnie suchy to może dać do myślenia. Moim zdanie dobrze jest też zadawać pytania jakieś szczegółowe pytania co do użytkowania auta np jaki olej i co ile ( jeśli ktoś nie będzie umiał odpowiedzieć na taką podstawę to wiadomo jak dbał o auto.Podobno warto też wymieniać olej w skrzyni co najmniej po 130k km. też wtedy jeśli taki przebieg jest to można spytać.Chyba tyle z ważniejszych rzeczy które pamiętam mam nadzieję że coś się przyda i powodzenia w kupnie.
  5. Mam ten sam błąd. Czy doszedłeś co było u ciebie. Wstępnie sprawdziłem czujniki wyglądają ok. W weekend zabiorę się za system sterowania akumulatorem. Zdążyło mi się dwa razy że po otwarciu auta była ciemność w środku. Dopiero po zamknięciu i ponownym otwarciu wszystko wraca do normy. Wersja mojego sterownika to 24380010r . Ciekawe czy to wersja z przekaźnikiem... edit: W moim przypadku problem z masą. Raz na jakiś czas brakowało dobrego styku i raz na jakiś czas wywalało mi błąd. Rozkręciłem wszystko dookoła akumulatora i poodkręcałem dodatkowo wszystko. Teraz wszystko śmiga.
×
×
  • Utwórz nowe...