Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Sebakos

Użytkownik
  • Zawartość

    60
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault megane II
  • Silnik
    2.0 16v 135km F4R
  • Przebieg (tys.km)
    157000

Ostatnio na profilu byli

144 wyświetleń profilu
  1. Witam w nowym roku. Wszystkie moje problemy z samochód udało się rozwiązać. Wymieniona została cała wiązka w komorze silnika. Pozdrawiam.
  2. Panowie ktoś coś na temat tego rozrządu, może to być przyczyną? Z gościem jestem umówiony dopiero na 17 października na ustawienie ale on żadnej gwarancji nie da, że będzie dobrze i zastanawiam się czy naciąga na wymianę rozrządu czy rzeczywiście coś może być nie tak z ustawieniem. Mówił, że blokady nie pasowały jak sprawdzał.
  3. Kupiłem elm 327 bluetooth i zainstalowałem pyclip i carscaner i jakoś daję radę jak na moje potrzeby. Choć ten pyclip to dość ciekawa aplikacja.
  4. Zaprowadziłem samochód do majstra i stwierdził, że rozrząd jest źle ustawiony. Nie poprawiał bo on tylko całość chce wymienić i mówi żeby jechać do gościa który ten rozrząd wymieniał. Czy rozrząd może dawać takie objawy i nie spotkały by się zawory z tłokami?
  5. Myślę, że serwo działa ok. Nie zauważyłem jakiś niepokojących objawów. Jeżeli chodzi o czujnik sprzęgła i hamulca to wszystko ładnie działa i sterownik widzi te czujniki. Tylko ta różnica wysokości. Czym to może być spowodowane, jest tam jakaś regulacja bo ja nic takiego nie widzę.
  6. Panowie, czy pedał hamulce i sprzęgła są u was na tej samej wysokości bo u mnie podał sprzęgła jest dużo wyżej niż pedał hamulca. W każdym samochodzie który miałem oba te pedały były na tej samej wysokości,a tu jakoś inaczej.
  7. Sprawdzałem ładowanie i wszystko było ok, jak i na postoju tak i w trakcie jazdy, żadnych skoków napięcia. Choć na biegu jałowym oświetlenie kabiny delikatnie mruga. Jakie numery powinien mieć oryginalny regulator. Mi już obroty się nie wieszają tylko dławi się przy zmianie biegów i ruszaniu. Na wieszanie się obrotów pomogło przyuczenie przepustnicy aplikacją pyclip. Ale wolne schodzenie z obrotów zostało. Choć i tak jest dużo lepiej niż było.
  8. Mi nic na temat alternatora niewiadomo. Ładowanie sprawdzałem, na światłach i z klimą ma ok 13.80 Czy alternator miałby jakiś związek z tym dławieniem?
  9. Panowie, a jaki olej polecacie do silnika 2.0 16v 135km. Teraz jest motul 5w40 x-cess. Czy elf 5w40 sxr będzie lepszy?
  10. Niemam pojęcia co to, ale piszą, że należy przeprowadzić tą procedurę przy odłączeniu bądź wymianie czujnika położenia wału. Nic nie szkodzi tak zrobić.
  11. Coś takiego znalazłem w instrukcji serwisowej. Procedura dla silnika 2.0 16v f4r.
  12. A na biegu jałowym też podcisnienie po opuszczeniu gazu powinno spadać do tych 18kpa? Mam jeszcze pytanie o co chodzi z,, przystosowaniem wieńca koła zamachowego ''
  13. Zawór pochłaniacza oparów paliwa zmieniłem bo stary był nieszcselny. Taki test już robiłem i nic to nie zmieniło. Podciśnienie na biegu jałowym jest ok 32kpa. Po dodaniu gazu wzrasta ale jak zdejmę nogę z gazu to spada do 18, 20 kPa i powoli wzrasta do 32kpa. Co do mapsensora to spartoliłem sprawę i założyłem ciut za duże oringi na niego i teraz niemoge go wyjąć. Musiałbym zdjąć przepustnicę i od środka kolektora jakoś go wypchnąć. Myślę, że jak bym próbował na siłę go wyciągać to go urwe.
  14. Zrobiłem adaptacje przepustnicy z serwomotorem i jest lepiej. Obroty bez klimy spadają do 900 i w momencie zatrzymania samochodu opadają do 750, a z klimą spadają do 1000 i po zatrzymaniu samochodu opadają do 850. Niewiem czy tak ma być czy powinny odrazu zejść do tych 750, 850. Zostało to przydławienie przy ruszaniu i zmianie biegów. Zauważyłem teraz, że jak ruszam delikatnie to tego dlawienie niema i jak zmienię bieg do 2000 obrotów to też jest ok. Ale przy dynamicznej jeździe już się dławi. Tak jakby sterownik nie nadążał nad zmianą położenia przepustnicy.
  15. Ok, dzięki. Czyli muszę zrobić przyuczenie przepustnicy z serwomotorem. Robiłem przyuczenie ale bez serwomotora i coś tam było słychać w przepustnicy i jest lepiej z tymi wieszającymi obrotami choć nie jest chyba jeszcze tak jak powinno być. Obroty spadają do 1000 i po kilku sekundach opadają powolutku do 750. Na włączonej klimatyzacji schodzą do 1100 i powoli opadają na 900.
×
×
  • Utwórz nowe...