Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

lendis

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III phl
  • Silnik
    1.4 TCe
  • Przebieg (tys.km)
    167

Profil

  • Zainteresowania
    Literatura, sport, kino.

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Ja go, póki co, tylko osuszyłem. Nie mam za bardzo czasu żeby się z tym bawić (ale urlop za dwa tygodnie, to może...). Osuszę reflektor bez rozbierania i uszczelnię taśmą do reflektorów. Może wystarczy. Problem może dotyczyć tylko tej strony, gdzie nad tym reflektorem jest korytko do odprowadzania wody i leje się na niego podczas deszczowych dni (tak przynajmniej jest u mnie). Ostatnio było u mnie tylko mgliście to problemu nie było - wyłącznie po deszczu.
  2. Nie no, wlew jest przy wlewie paliwa, ogólnie tak LPG (na którym jeżdżę od lat) nazywam, ironicznie oczywiście. Druga lampa jest suchutka. Nad tą, pod maską, jest tunel odprowadzający wodę i myślę, że to może mieć związek... Ogólnie w planach mam teraz poczekać na jakieś ciepłe popołudnie (być może ta sobota), zdjąć lampę i oszacować czy dam radę sam to ogarnąć, nic na siłę. Jeśli stwierdzę, że nie podołam to poszukam w okolicy jakiejś firmy, która się tym zajmuje. Na pierwszy rzut oka nie wydaje się to trudne, ale chyba wszystko zależy od kleju, którym połączone są klosz z obudową. Myślałem jeszcze nad tym, by - bez ściągania klosza - wysuszyć wnętrze suszarką do włosów, a następnie okleić go dookoła. Na obudowie pęknięć nie ma, więc musi być gdzieś szczelina.
  3. Proszę - fotka. Sorry za zwłokę, ale autko stało u gazownika, korek wstydu montowałem xD
  4. No właśnie wiem, że z książką jest różnie. Ale sprawdzając VIN się wszystko pokrywa. Choć coś mogli pominąć. Jak nie zapomnę to jutro strzelę fotkę, jednak raczej po południu, bo rano - jadąc do pracy - całe auto będzie z rosy.
  5. No klej widać, u dołu lekko wypłynął. U góry nie patrzyłem, tylko wcisnąłem śrubokręt i lekko nim poruszałem - klosz się trochę odchylał od obudowy. Jak napisałem, nie chciałem z tym walczyć. Po pierwsze - jest wilgotno, jeszcze rano padało, po drugie - nie znam tych lamp, nie chcę ich rozwalić. Auto jest sprowadzone z Niemiec, mam pełną historię serwisową. Nie ma słowa o wymianie lamp, ale wiadomo - cuda zawsze się zdarzają xD Szukam jednak sposobu jak się pozbyć wilgoci z tego reflektora. Proponuje zapoznać się z regulaminem forum odnośnie cytowania. Aston76
  6. Auto od niespełna miesiąca. Jak wyjąłem reflektor to wszystko wskazuje na to, że są - wokół klosza jest 5 spinek, które, jak zdjąłem, umożliwiły odchylenie klosza od obudowy. Ale nie chciałem robić tego na siłę, bo - jak pisałem - pogoda na to nie pozwala. Gdzieś czytałem, że jak najbardziej, są rozbieralne. Na drugim reflektorze jest tak samo.
  7. Siema! W moim niedawnym nabytku, Grandtour z 2010 roku, zauważyłem skropliny i parę w lewym reflektorze. Dziś go wyjąłem i zauważyłem, że można zdjąć klosz - trzyma się na spinki. Do tego spostrzegłem trochę kleju u dołu, u góry go jednak brak (zakładam, że stąd woda). W związku z kiepską pogodą nie chciałem się za to brać, ale jak przyjdą ciepłe dni to na pewno to ogarnę. Mam tylko pytanie: czy zaklejać potem lampę? Czy poleca ktoś jakiś konkretny klej/silikon, którego mogę użyć?
  8. Hej, zapoda ktoś fajny zestaw do Grandtour 1.4 TCe z 2010 roku? Chodzi o przód i tył, tarcze i klocki.
  9. Witam, Proszę o opinie dot. tych dwóch egzemplarzy: https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-4tce131ps6biegownawigacjaoryginalny-lakierpelny-serwistop-ID6C70cE.html https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-dynamiqe-bezwypadkowy-serwisowany-oryg-przebieg-stan-idealny-ID6BTp6y.html Mam wrażenie, że w tym czerwonym tylna klapa jest coś za nisko - nie równa się linia lamp. Szczerze, nie wiem czy ten typ tak ma czy to coś niepokojącego?
  10. Patrzyłem na niego również. Ale - 1. wisi już trochę czasu, choć cenę ma fajną. 2. prędzej uwierzę w Muminki niż taki przebieg. 3. mojej żonie nie podoba się kolor xD
  11. Ło faktycznie, nie zwróciłem uwagi na to, że 2.0 140 KM mają automaty, a 180 KM mają manuale xD Zbytnio akurat temu silnikowi się nie przyglądałem i nie zwróciłem uwagi, że jest TCe i wolnossący. Dzięki! Przeglądam sobie ostatnio dosyć często OLX czy Otomoto i widzę, że dopaść 2.0 TCe to sztuka. Za to sporo jest 1.4, w dodatku poniżej 25k (a taki budżet bardzo mi odpowiada). Myślicie, że w tych pieniądzach kupię to 1.4 w przyzwoitym stanie? Przy okazji - jaki jest koszt wymiany tej nieszczęsnej UPG? Taki uśredniony, nie w ASO.
  12. Witam wszystkich serdecznie! Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli to w przyszłym miesiącu nabędę Megane w wersji Grandtour. Obecnie posiadam Stilo hatchback z dosyć dynamicznym silnikiem 1.8, więc chciałbym coś przynajmniej podobnie zrywnego, jak nie żwawszego. Stąd swą uwagę zwróciłem na silnik 1.4 TCe (1.6 wydaje mi się być zbyt zamulony, a 2.0 TCe... nie chcę automatu). Samochód domyślnie będzie wyposażony w podtlenek LPG Szwagier, który jeździł Megane II w dieslu raczej odradza mi ten zakup ze względu na koszty eksploatacji. Sam obecnie wertuję wiele stron internetowych w celu pozyskania wszelkich informacji. Powiem szczerze, że nie mam ochoty czytać tysięcy postów (a już zrobiłem z setkę), natomiast chciałbym dowiedzieć się jak najwięcej, najlepiej od osób dysponujących tą jednostką, czy faktycznie jest tak strasznie. Jak rozumiem, przy zakupie nie jestem w stanie zdiagnozować stanu UPG. Nie ukrywam, że przeraziły mnie posty o uszkodzonych silnikach z jej powodu. Jak ocenić podczas zakupu stan turbiny? Czy bać się LPG (mam znajomego gazownika, który ma dobrą renomę, gazował mi już Stilo i wszystko jest OK)? Przepraszam, gdyż wiem, że pewnie dubluję temat, ale będę bardzo, bardzo wdzięczny za wszelkie porady lub odnośniki do tematów, które wyjaśnią moje wątpliwości.
×
×
  • Utwórz nowe...