Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

lendis

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1.4 TCe
  • Przebieg (tys.km)
    167

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam, Proszę o opinie dot. tych dwóch egzemplarzy: https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-1-4tce131ps6biegownawigacjaoryginalny-lakierpelny-serwistop-ID6C70cE.html https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-dynamiqe-bezwypadkowy-serwisowany-oryg-przebieg-stan-idealny-ID6BTp6y.html Mam wrażenie, że w tym czerwonym tylna klapa jest coś za nisko - nie równa się linia lamp. Szczerze, nie wiem czy ten typ tak ma czy to coś niepokojącego?
  2. Patrzyłem na niego również. Ale - 1. wisi już trochę czasu, choć cenę ma fajną. 2. prędzej uwierzę w Muminki niż taki przebieg. 3. mojej żonie nie podoba się kolor xD
  3. Ło faktycznie, nie zwróciłem uwagi na to, że 2.0 140 KM mają automaty, a 180 KM mają manuale xD Zbytnio akurat temu silnikowi się nie przyglądałem i nie zwróciłem uwagi, że jest TCe i wolnossący. Dzięki! Przeglądam sobie ostatnio dosyć często OLX czy Otomoto i widzę, że dopaść 2.0 TCe to sztuka. Za to sporo jest 1.4, w dodatku poniżej 25k (a taki budżet bardzo mi odpowiada). Myślicie, że w tych pieniądzach kupię to 1.4 w przyzwoitym stanie? Przy okazji - jaki jest koszt wymiany tej nieszczęsnej UPG? Taki uśredniony, nie w ASO.
  4. Witam wszystkich serdecznie! Jeśli wszystko pójdzie po mojej myśli to w przyszłym miesiącu nabędę Megane w wersji Grandtour. Obecnie posiadam Stilo hatchback z dosyć dynamicznym silnikiem 1.8, więc chciałbym coś przynajmniej podobnie zrywnego, jak nie żwawszego. Stąd swą uwagę zwróciłem na silnik 1.4 TCe (1.6 wydaje mi się być zbyt zamulony, a 2.0 TCe... nie chcę automatu). Samochód domyślnie będzie wyposażony w podtlenek LPG Szwagier, który jeździł Megane II w dieslu raczej odradza mi ten zakup ze względu na koszty eksploatacji. Sam obecnie wertuję wiele stron internetowych w celu pozyskania wszelkich informacji. Powiem szczerze, że nie mam ochoty czytać tysięcy postów (a już zrobiłem z setkę), natomiast chciałbym dowiedzieć się jak najwięcej, najlepiej od osób dysponujących tą jednostką, czy faktycznie jest tak strasznie. Jak rozumiem, przy zakupie nie jestem w stanie zdiagnozować stanu UPG. Nie ukrywam, że przeraziły mnie posty o uszkodzonych silnikach z jej powodu. Jak ocenić podczas zakupu stan turbiny? Czy bać się LPG (mam znajomego gazownika, który ma dobrą renomę, gazował mi już Stilo i wszystko jest OK)? Przepraszam, gdyż wiem, że pewnie dubluję temat, ale będę bardzo, bardzo wdzięczny za wszelkie porady lub odnośniki do tematów, które wyjaśnią moje wątpliwości.
×
×
  • Utwórz nowe...