Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

TrebroN

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I pH II Kombi 2003
  • Silnik
    1.6 16v 107 km
  • Przebieg (tys.km)
    315000

Ostatnio na profilu byli

43 wyświetleń profilu
  1. Ogłoszenie zostało sfinalizowane

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Witam, sprzedam trójkąt ostrzegawczy do pojazdu. Cena 5 zł za 1 sztukę. Posiadam 3 szt na sprzedaż. 2 szt są w osłonie plastikowej, 1 szt bez. Wszystko całe, nie połamane.

    5,00 zł

  2. Pozostało do końca: 14 dni i 23 godziny

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Witam, sprzedam komplet 4 kół zimowych do Renault. Opony Michelin Rozmiar 185/60/15 Indeks prędkości 84T Produkcja 2007 Felga stalowa Rozstaw śrub 4x100 Otwór centrujący 60,1 ET 43 Wysoki bieżnik, opony równe, felgi proste, szczelne. Pomimo lat opony wyglądają bardzo ładnie może dlatego że były cały czas trzymane w ogrzewanym garażu i używane sezonowo. Zdjęcia przedstawiają oferowany produkt. Tylko odbiór osobisty. Cena za komplet

    199,00 zł

  3. Witam, temat rozwiązany. Wybrałem się na wakacje ogólnie zrobione prawie 2000 km. Super niskie spalanie paliwa, zero ubytku oleju, non stop klima. Auto zapakowane po dach, mimo to dynamiczne ale to stukanie. Trochę ryzyko z mojej strony ale trudno kto nie ryzykuje ten nie pije szampana. Ta wyprawa pozwoliła mi na przysłuchanie się stukom i jest. Sam nie mogłem uwierzyć. Sprężarka klimatyzacji to winowajca. Uszkodzona chyba piasta jak dobrze pamiętam. Klima cały czas wydajna a mimo to miała swoją wadę. Po wymianie na nową sprężarkę zastanawiam się czy silnik pracuje bo jest tam cicho. Jeszcze przed wakacjami wymieniłem filtr paliwa i świece zapłonowe. Auto zaczęło odpalać już od pół obrotu wału. Ale stuki były nadal. Najgorsze ze byłem u 3 niezależnych mechaników i każdy z nich wbijał mi do głowy remont silnika i koszty około 2 tys zł. Powód według nich to stukający sworzeń tłoka. Bym się wkopał w remont a jak by oddali auto do dalej by stukało w sprężarce ale kasę by przytulili za robotę.
  4. Oczywiście biorę pod uwagę Twoje wskazówki, wymiana oleju i filtra oleju wykonałem we własnym zakresie. To były jedne z pierwszych sugestii związanych z wyeliminowaniem objawów stukania. Czy Elf 5w40 to zły wybór? Wydaje mi się że złym wyborem byłby np. Lotos. Zlany olej był dość przepracowan. Pomiar ciśnienia czy kontrola panewek to już z pomocą mechanika i warsztatu a w weekend nikt nie miał czasu albo miał zamkniete. Pytam na co jeszcze warto zwrócić uwagę. Jeżeli nie ma co kontrolować póki nie sprawdzę powyższego to ok. Dziękuję bardzo za pomoc i zainteresowanie. Ciekawi mnie łańcuch pompy oleju a konkretnie możliwe jego stukanie choć mechanik na słuch to wykluczył. Ma biegu jałowym silnik ma 750 obrotów równi i bez falowań. Przy obciążeniu klimą 700
  5. Witam, kontynuuje temat. Wymieniłem olej silnikowy na Elf 5w40 Wymieniłem filtr oleju firma Purflux Nowa podkładka metalowo gumowa pod korek spustowy. Po odpaleniu auta, w silniku nadal słychać stuki, odnoszę wrażenie że nawet występują z większą częstotliwością. Megane jeździ dalej tak samo, tzn dynamicznie Macie jeszcze jakieś sugestie co warto sprawdzić?
  6. Ok to zacznę od wymiany oleju i filtra oleju na purflux. Megane ma obecnie zalany motul 6610 10w40 to nie wiem czy powinno się wracać do 5w40? Przebieg to 315 tys km. Według kartki auto przejechało na obecnym oleju 8 tys km. Może już czas na zmiane. Na bagnecie środek miarki co do poziomu oleju bez dolewek Dziękuję za pomoc i zainteresowanie. W weekend zajmę się wymianą oleju i Filtra i dam znać czy coś się zmieniło. Pozdrawiam serdecznie
  7. Witam, dziękuję za sugestie. Co do koła pasowego na wale korbowym to przy kupnie auta widziałem jego drgania. Dając auto na wymianę rozrządu nic nie sugerowałem mechanikowi co do wady koła pasowego ale po godzinie zadzwonił do mnie, że jest do wymiany. Po odebraniu auta, nowy pasek wielorowkowy, nowe koło pasowe pracuje w osi, równo bez odchylen czy drgań. Po załączeniu klimy i wszystko tak jak powinno. Stuki są tylko na wolnych obrotach, czasami z przerwami i jest zupełnie cicho
  8. Witam, jestem nowym posiadaczem megane I pH II z 2003 roku. Silnik 1.6 16v 107 km bez kzfr. W pojeździe został wymieniony kompletny rozrząd wraz z pompą wody i paskem wielorowkowy osprzętu. Mój problem dotyczy skutków w silniku slyszalnych przeważnie na ciepłym silniku, tzn po rozgrzaniu oleju. Stuka nie zawsze, lecz najczęściej po zejściu z obrotów na tzn bieg jałowy mija około 10 sekund i stuki sie zaczynają. Są równomierne z pracą silnika tzn jego prędkością. Po dodaniu gazu, po chwili przestają być słyszalne i powracają po zejściu spowrotem na obroty jałowe. Silnik odpala bez problemu. Nie ma żadnych kontrolek na kokpicie sugerujących usterkę, nie pali oleju, jest dynamiczny jak na budę w kombi. Po godzinie jazdy autostradą na bramkach myślałem że silnik przestał działać tak było cicho i nic nie stukało. Pierwsze podejrzenie padło na łańcuch pompy oleju ale mechanik od Renault stwierdził że stukałby cały czas. Potem zasugerował mi że to sworzeń na tłoku i rozebranie silnika za 1500 zł plus części. Zaznaczę że auto kupiłem za 2000 zł więc rozwaliła mnie jego oferta. Proszę Was o pomoc na co jeszcze zwrócić uwagę lub sprawdzić
×
×
  • Utwórz nowe...