Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Szaman07

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 3
  • Silnik
    2.0dci
  • Przebieg (tys.km)
    190
  1. Co do oplotu na przewodach poprawia on dozowanie hamulca szybciej reaguje. Co do średnicy tarcze masz w 100,% rację zwiększamy pojemność cieplna przez co hamulce stają się wydajniejsze. Co do klocków kiedyś miałem taką sytuację założyłem klocki sportowe ferie do pełnych tarcz seryjnych i tarcze były do wymiany co 1000 km bo się krzywiły bo klocek najprościej mówiąc był za twardy. Po przeanalizowaniu sytuacji i po kilku telefonach do firm które zajmują się tylko sprzedażą hamulców do aut zrobię tak i zobaczę jakie będą tego efekty Kupię tarcze nawiercane albo nawiercane i nacinane na przód EBC zimerman może rotingery do tego klocki na przód EBC Grene. Tył seria czyli pełne tarcze i dobre klocki ferie textar TRW coś z tej półki. Regeneracja wszystkich zacisków P i T, stalowy oplon i oczywiście swierzy płyn. Co do adapterów hamulców jakoś się boje ze może coś strzelić i co wtedy tak samo w ingerencję w elektryczny reczny że będę miał choinkę na desce rozdzielczej. A autem mi się świetnie jeździ choć posiadam je może z pół roku . Potem podzielę się z wami moimi spostrzeżeniami może komuś się to przyda
  2. Dokładnie ale jak na autostradzie zaczniesz hamować z 150 do 80 parę razy i będziesz miał gówniane klocki to opona nie pomorze. ale dobra opona moze uratowac auto od stuczki bo ci nie zabraknie tych paru metrów przed wyhamowaniem przed przeszkoda.
  3. Nie mam za dużo pieniędzy ale porównując seryjne hamulce w fiacie z tymi w Megane to tu jest słabo. Założyłem klocki i tarcze ATE i jest słabo może Ty mi polecisz dobry zestaw hamulcowy w fiacie ATE i textar się spisywał dobrze
  4. Jak koledzy wyżej pisali bieda edyszon. Według mnie poszukał bym czegoś starszego 2010 za 20k ale z silnikiem 1.9 albo 2.0 dCi lub benzyna 1.6 2.0 1.6 trochę słaby silnik do tak ciężkiego auta a 2.0 w benzynie super jeździ tylko sporo pali ale silnik trwaly. Ja sam szukałem i skoczyło się na 2.0 dCi ale nie w kraju bo tu ciężko od handlarza o coś bez przygód
  5. Dokładnie a średnicę czopu mam taką samom jak w lagunie 30mm meganki z silnikiem 2.0 dCi ma czop o średnicy 30 a mniejsze pojemności o średnicy 25 mm. I jest jeszcze jeden aspekt czy nie będę musiał wymieniać jarzm bo się tarcza na grubość nie zmieści wtedy jarzma wstawię od grand scenika tam były tarcze 274 na 11
  6. Tylko mało wydajne hamulce tylko to mnie skłania do zmiany bo się gryzę co do adapteru aby odstawić tylny zacisk do tyłu i założyć tarcze od laguny
  7. Wielkie dzięki za informacje teraz muszę przeanalizować czy lepiej dorobić adaptery do zacisków czy wymieniać cały ręczny hamulec
  8. A clipem to zrobię czy to grupsza robota i coś bardziej skomplikowanego
  9. Witam czy ktoś wie jak trwałe wyłączyć elektryczny reczny w Megane 3 bo przerabiam hamulec na tradycyjny
  10. Do GT 225/40/18 taki rozmiar jest podawany. GT jest obniżony trochę od zwykłego więc powinny się mieścić
  11. Przedni hamulec ogarnięty teraz tył został i tu mam problem tylne zaciski mam elektryczne więc przeróbka z laguny 3 odpada ktoś ma jakiś patent na większy hamulec tylny?
  12. Szukam skutecznych klocków do meganki 3 2.0 mam ciężka nogę ATE jak dla mnie mało skuteczne przy jeździe na autostradzie i nie tylko może coś polecice. Ferie performance nie występuje na przód do tego auta jedynie znalazłem EBC green
  13. I tylko kosz tak jak mówisz około 3k i tarcze muszą być 330mm i felgi minimum 17. Myślałem o zastosowaniu innych zacisków ale nawet nie mam pomysłu od czego by pasowały. Zostaje mi chyba jakieś nawiercane tarcze i dobre klocki do tego i przewody hamulcowe w stalowym oplocie wtedy powinno się coś poprawić. A następnym razem jak będę miał do wymiany przednie tarcze i klocki to pomyśle. Apropo polecacie dobre klocki do tego auta mam ATE i nie jestem z nich zadowolony poszukuje klocków z dodatkami metalu w okładzinie ciernej
  14. Sam szukam jak rozwiązać temat słabych hamulców w Megane 3 2.0 dCi mam tam tarcze tak jak ty 296mm i problem tkwi w zacisku. Jeden tłoczek nie jest skuteczny w rs jest zacisk 4 tłoczkowy ale jest inny system montażu zacisku najtańsze rozwiązanie dobrać jakieś zaciski minimum 2 a najlepiej 4 tłoczkowe i dostosować bez wymiany zwrotnicy.
  15. 2.0 dCi A wie ktoś może jaki zacisk podejdzie do tych tarcz 296mm minimum dwutłoczkowy najlepiej z rs 4 ale jest całkiem inny sposób montażu zacisku
×
×
  • Utwórz nowe...