Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Bobrzun

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III Grandtour
  • Silnik
    1,5 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    230000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. @Andrzej-2010 nie twierdziłam nigdy, że to może być to samo u nas dwóch. tym bardziej, że objawy się trochę różniły. Na ostatniej diagnozie wyszedł błąd z wtryskiem 4 i teraz też. Wymieni mi go i po odebraniu od mechanika śmiga bez problemu. Mam nadzieję, że to było to. Ale zobaczymy.
  2. Oczywiście, że jesteśmy dwiema różnymi osobami i nie rozumiem dlaczego akurat problem dwóch użytkowniczek tego samego modelu jest dziwny? @ane21 mam nadzieję, że okaże się co to jest. Też dużo o tym czytałam i sporo osób ma z tym problem. Nawet w nowych autach. Ja dziś jadę do mechanika w Szwajcarii, bo ryzyko awarii nie chce zniknąć. Może on mi coś konkretniejszego powie.
  3. Update - na ostatnim podłączeniu pokazało, że problem jest z jednym z wtryskow, ale mechanicy nie byli pewni. Potem znów zrobiłam 2500 km i po deszczu pojawiły się komunikaty o ryzyru awarii, esp i układzie wydechowym, po czym po kilku uruchomieniach auta zgasły. Kolejne 1000 km i po deszczu w nocy znowu to samo. TZym razem pojawia się też komunikat o wtryskach i włącza się od razu tryb awaryjny. Czy to może być jakaś wina czujnika, któremu nie sprzyja wilgoć? Te wszystkie komunikaty po jakimś czasie gasną.
  4. Wracając do Polski nie włączyłam klimatyzacji ani CD i żaden komunikat się nie pojawił. Od momentu ostatniego wywalania "awarii silnika" przejechałam jakieś 2500 km w różnych trasach. Jadę na dniach na clip, to napiszę co tam wyszło.
  5. Sprawdzę wszystko dopiero za 3 tygodnie, bo jestem poza Polską. Ale na razie dziękuję za porady. Dam znać, co wyszło na clipie.
  6. Samochód jest ze mną piąty rok. Dotychczas bez problemów. 2010 rocznik. Był na diagnozie nawet dwa razy. Najpierw pokazało kilkanaście różnych błędów, potem, że wszystko jest ok. Ale jak widać nie jest.
  7. Dzień dobry! Mam problem, który się powtarza. Podczas jazdy autostradą samochód wybił informację „Ryzyko awarii silnika” i napis STOP oraz skontroluj układ ESP. Wraz z włączeniem się czerwonej kontrolki włączał się tryb awaryjny. „Pomagało” kilkukrotne zatrzymanie się, ponowne uruchomienie samochodu i wtedy znikało ryzyko awarii, ale pojawiał się komunikat pomarańczowy „Skontroluj układ wydechowy” oraz lampka kluczyka i lampka kontrolna układu oczyszczania spalin. Później, jeszcze podczas jazdy wszystkie komunikaty zgasły. Samochód był u mechaników. Podczas diagnozy pokazało ponad 20 błędów, które były zupełnie zróżnicowane. Wymienili między innymi świece, regulator napięcia, tarcze i klocki z tyłu, uszkodzony amortyzator. Po tych wymianach komputer nie pokazał żadnych błędów. Przejechałam bez problemów na długich i krótkich trasach około 2 tyś km, ale sytuacja się powtórzyła się identycznie, znowu na autostradzie. Wszystkie płyny w normie, olej wymieniany regularnie co 10-15 tyś. Podczas wybicia komunikatów nie traci mocy, temperatura i obroty są w normie. Dodam, że jak wyłączałam klimatyzację, to nie wybijało później komunikatu o awarii silnika. Nie wiem, czy to może mieć coś wspólnego. Klima była nabijana przed wyjazdem w trasę. Samochód jest użytkowany ciągle i dość intensywnie. Czy ktoś się z tym już zetknął? Czytałam posty o filtrze DPF, ale czy to może być przyczyna? Ja robię długie trasy i jakoś wolno nie jeżdżę...
×
×
  • Utwórz nowe...