Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

Tytus96

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane 3 coupe
  • Silnik
    1.5 dci
  • Przebieg (tys.km)
    160000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. 2009 rok , 160 tyś przebieg . Tak , więcej jazdy jest po mieście . Nie wiem czy ma fap-a ;(
  2. Cześć mobile . Jestem tutaj nowy, kierowca dużego i małego , więc na starcie proszę o wyrozumiałość i pomoc jeśli ktoś jest w stanie pomóc . Zwracam sie do was bo juz nie wiem gdzie szukac pomocy ... Renault Megane 3 coupe 1.5 dci DZ0B0 .. 78 kW . Problem : przprzy jeździe w mieście przy niskich prędkościach nic się nie dzieje . Wyjeżdżam na autostradę , auto dostaje obrotów , po paru kilometrach dwa błędy na komputerze , nie ważne czy na tempomacie czy nie . 1. " sprawdź układ wtrysku paliwa " . 2 . "Sprawdź uklad wydechowy " . Kontrolka silnika i kluczyk bez migania , swieci stale . Po zgaszeniu auta i ponownym odpaleniu nie gaśnie . W aucie nie dzieje sie nic nie pokojącego , mocy nie traci , chodzi normalnie . Oddałem auto do salonu renault Anabo w Zielonej gorze . 1 naprawa powiedzieli że możliwe że rura turbo którą idzie od turbiny do chłodnicy bo się pociła . Błędy skasowali . Po mieście miesiąc było ok , wyjechałem na autostradę, auto dostało obrotów, od razu te same błędy . Znowu auto na serwis . Druga naprawa , powiedzieli że czujnik regulacji upustowy turbiny - cos takiego , mała pierdulka po prawej stronie przy akumulatorze ( regulator turbosprezarki - elektrozawor ) . Kolejne pieniądze wpompowane i znowu to samo . 2 miesiące po mieście okej , wyjazd na trasę i te same błędy. Komputer pokazuje że jest przeładowanie turbiny .Teraz mi mówią że to już na pewno gruszka turbiny do wymiany i będzie wszystko już ok . Kur*a , za gruszke z wymiana ponad 900 zl . Zostawilem u nich juz prawie 2 tyś ... szlak mnie trafia że daje auto do serwisu renault , A oni nie potrafią zdiagnozować usterki... Nazwa bledu na komputerze u nich - DTC226321 - obwod doladowania ,oraz DTC 1525F3 -zgodnosc inf .multipl.dla reg/ogr predk . Na pomiarach - CISNIENIE DOLADOWANIA - 3104 mbar , a zalecane - 2644 . Czy ktos jest w stanie pomóc co to może być ? Może miał podobny problem ? Z góry dzięki wielkie za info i pomoc bo nie wiem co robić . Czy jeździć . Czy nie jeździć . Czy oddać im auto znowu i pompowac kase w tą gruszke czy nie . Żeby znowu nie utopic pieniedzy i bedzie to samo . Z góry dzięki . Czekam na odpowiedzi REGULAMIN - pkt 5.6 literki PL - mireczek01
×
×
  • Utwórz nowe...