Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

qwasek11

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane 2 CC
  • Silnik
    1,6
  • Przebieg (tys.km)
    255

Ostatnio na profilu byli

142 wyświetleń profilu
  1. Ogłoszenia wygasło!

    • POSZUKUJĘ
    • Używany

    Koledzy poszukuje fotela kierowcy renault megane II CC skóra, grzanie kolor beż, jasny brąz coś jak na foto, może być z anglika. Ewentualnie cały środek (fotele, boczki, podłokietnik) ale tylko skóra, tylko w bardzo dobrym stanie no i w rozsądnych pieniądzach

    1.234,56 zł

  2. Koledzy poszukuje fotela kierowcy renault megane II CC skóra, grzanie kolor beż, jasny brąz coś jak na foto, może być z anglika. Będę wdzięczny za pomoc.
  3. No i sprawa się wyjaśniła. "ANIEWA" miał 100% racji winny był regulator delikatna różnica w symbolu i zrobiło się zamieszanie. Jeśli ktoś kiedyś miał by taki problem to jeśli wymiana alternatora to tylko na identyczny bo będzie problem, jeśli wymiana regulatora to identyczny oryginalny bo będzie problem. Taki to urok tych samochodów. Dzięki wszystkim za pomoc temat uważam za zamknięty.
  4. Nie pozostaje nic innego jak podmienić regulator i zobaczymy co będzie. napisze jak uda mi się to ogarnąć i dzięki wszystkim za pomoc.
  5. O to może być dobry trop, cieniutki fioletowy kabelek jest OK znaczy nie ma przerwy pomiędzy wtyczka alternatora a skrzynka bezpieczników. Pozostaje regulator jest wymieniony na nowy ale czy identyczny jak był nie wiem. Musze podjechać do elektryka może jeszcze nie wyrzucił śmieci albo pamięta na co podmienił. Ten błąd DF007 to wyszedł ci na clip-ie? Objawy są dokładnie takie jak w komunikacie 10 minut i kontrolka ładowania ze stopem się zapala.
  6. Będę wdzięczny za każdą wskazówkę bo skończyły mi się już pomysły.
  7. Nie pisałem o tym bo takie podstawowe sprawy jak sprawdzenie wszystkich mas zacisków i samego alternatora zostało zrobione wszystko jest OK a ta franca się zapala co 10 minut można zegarek regulować. Był podłączony pod CLIP-a nie ma żadnych błędów.
  8. Jak w tytule, ale po kolei. Jakiś czas temu padł alternator, elektryk zrobił regeneracje czyli wymiana szczotek, regulatora, łożysk i rolki. Jakiś czas wszystko było ok, ale teraz zaczęła się szopka. Auto normalnie odpala bez względu na temperaturę, wszystko jest jak należy ale tylko przez około 10 minut. Po 10 minutach czy to w czasie jazdy czy na postoju zapala się kontrolka ładowania akumulatora i STOP. Wystarczy się zatrzymać zgasić auto i na nowo odpalić wszystko gaśnie ale tylko na kolejne 10 minut i tak w nieskończoność. Żeby było śmieszniej w momencie zapalenia kontrolek ładowania wszy
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!