Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

toka93

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutralny

Kontakt

  • Strona www
    https://allegro.pl/uzytkownik/czescidacia_pl/sklep

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1,5 DCI 110KM
  • Przebieg (tys.km)
    45000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Silnik wysokiego ryzyka, ale wymiana oleju co 10 tysięcy z filtrem i jego żywotność rośnie. Ważne, żeby też wysłuchiwać momentu rozciągania się łańcucha. Sam łańcuch nie jest drogi i zalecana wymiana co 80 tysięcy. Ogólnie na 10 egzemplarzy 8 bez problemu bez większej obsługi dojeżdża do 150 tysięcy, a 2 biorą olej, lub zrywa łańcuch. Interpretacja tego pozostawiam innym. Silnik montowano od 2015(a przynajmniej w Daciach) do 2018. Miałem auto z tym wynalazkiem i silnik jak najbardziej podobał mi się w charakterystyce, a co do awaryjności się nie wypowiem, bo miałem go 8 miesięcy tylko.
  2. Generalnie po szkole mechanicznej jako mechanik pojazdów samochodowych. Aktualnie specjalista od sprzedaży części zamiennych do Daci, oraz względnie Renault
  3. W tygodniu na 30 aut w serwisie u nas, był jeden francuz (notabene Megane IV) na wymianę oleju. W większości grupa VAG na poważne naprawy. Jeździłem fiatami, a teraz grupą Renault (byłby 2 Dacie, teraz Megane) i póki co nic się nie dzieje
  4. Pozostało do końca: 3 dni i 14 godzin

    • POSZUKUJĘ
    • Używany

    Witam! Zakupię Megane IV z silnikiem 1,5 DCI 110KM lub 1,3 TCE. Preferowane kombi, ostatecznie HB. Może być lekko rozbite. Budżet 40 tys. (jednak jest rozciągliwy)

    NaN

×
×
  • Utwórz nowe...