Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kaczor89

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phII
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    123

Ostatnio na profilu byli

468 wyświetleń profilu
  1. Też mam małą czerwoną na klemie plusowej. Rozumiem, że ta duża czarna i mała czerwona w parze nie szły, tylko była albo duża czarna albo ta mała czerwona?
  2. A duża czarna pokrywa akumulatora jest u Ciebie? Ja mam 2007r i nie było osłony zbiorniczka i tej z drugiej strony przy skrzynce z elektryką, ale dokupiłem i zamontowałem.
  3. Już zrobione. Zdemontowane, zamontowane, bez uszkodzeń. Temat do zamknięcia/usunięcia.
  4. Witam. Pytanie jak w tytule. Czy w Megane II po lifcie silnik 1.6 16v (bodajże K4M 813) fabrycznie była stosowana pokrywa akumulatora jak na zdjęciu (silnik też 1.6 ale przed liftem)? Jeśli tak, dysponuje ktoś numerami tej pokrywy?
  5. Witam. Niestety jestem zmuszony kolejny raz prosić o wskazówki. W mojej Megane II PHII kombi przymierzam się do wymiany lewej prowadnicy rolety (poprzedniemu właścicielowi coś się rozlało i nie idzie tego zmyć) Kupiłem prowadnicę w ładnym stanie z całymi zaczepami. Zdemontowałem słupek w bagażniku, wykręciłem śrubę z tyłu od strony klapy oraz dwie w okolicach rolety. Prowadnica trzyma się jeszcze pod osłona słupka tego przy oparciu tylnej kanapy (ta część na zdjęciu z neta ). Potrzebuję podpowiedzi jak to zdemontować aby nic nie uszkodzić. Wiem, że muszę odkręcić pas ale co dalej, z tego co widzę ta część siedzi dość sztywno i boję się z tym szarpać. Ściągam po kolei instrukcje serwisowe z działu pliki, ale nie trafiłem jeszcze na instrukcję do kombi a mam limit 5 plików na dzień. Jeśli ktoś mógłby mi podpowiedzieć to byłbym bardzo wdzięczny. Lub chociaż w którym pliku w instrukcjach serwisowych jest opisany demontaż tego elementu. Pozdrawiam wszystkich forumowiczów.
  6. Samochód był już u speców którzy wymieniali bendiks. Skasowali mnie 50zl i póki co jest ok. Winne okazały się podobno masy na akumulatorze i skrzyni biegów.
  7. Witam. Szukam info na jakie spinki są mocowane plastikowe osłony pasa przedniego zaznaczone na zdjęciu. Znalazłem na allegro kołki ale nie wiem czy wymiary będą dobre (drugie zdjęcie). U mnie chyba ktoś te plastiki wyjął, kupiłem plastiki ale nie mam spinek i nie chciałbym kupować w ciemno. Z góry dzięki za podpowiedzi.
  8. Sprawdziłem i nie pokazuje. Kojarzę, że przed awarią tej gumy pokazywalo
  9. Nie sprawdzałem ale jak będę w aucie to sprawdzę. Normalnie na zgaszonym silniku powinno pokazać czy gdy auto będzie odpalone?
  10. Witam. W mojej Megane II kombi jakiś czas temu był problem z wiązką przewodów która idzie w gumowej osłonie do klapy bagażnika (guma była rozerwana, przewody połamane, były zwarcia) Kupiłem wiązkę z całą gumą i została ona wymieniona, problemy zwarć (np samoczynne włączanie tylnej wycieraczki lub samoczynne otwieranie bagażnika) zniknęły. Pojawił się za to inny problem, z lampeczką która oświetla bagażnik. Otóż lampka ta po otwarciu bagażnika świeci ale po około minucie gaśnie samoczynnie. Po ponownym wciśnięciu przycisku klapy bagażnika zaświeca się ponownie ale znowu na około minutę. Żeby dłużej podświetlić bagażnik muszę otworzyć którekolwiek drzwi, wtedy świeci tak długo póki drzwi są otwarte a razem z nią oświetlenie wewnątrz samochodu. Przed wymianą wiązki i gumy te światło działało prawidłowo tzn świeciło dopóki był otwarty bagażnik. Spec który wymieniał mi tą wiązkę rozłożył ręce i stwierdził (po wielu próbach) że już nie wie jak to podłączyc żeby było dobrze. Będę bardzo wdzięczny za jakiekolwiek podpowiedzi które mogłyby go nakierować i żeby w końcu doprowadził to do ładu. Niby drobiazg ale jednak irytujący. Pozdrawiam
  11. Zgadza się. Ja nie dawno w Megane II miałem podobny problem. Po 10 minutach jazdy kontrolka stop i akumulatorek na zegarach. Działo się tak odkąd mam to auto. Znalazłem faceta z clipem - okazało się, że w konfiguracji rodzaj alternatora był wybrany żaden, pole było puste. Po ustawieniu rodzaju alternatora problem zniknął jak ręka odjął. Żadne Wurth WOW ani Opus nie miały do tego dostępu, tylko clip.
  12. Nie zauważyłem wycieku paliwa. Auto z reguły odpala prawidłowo, jednak zdarza się, że gdy np po postoju odpalę samochod, wyjadę z garażu kilka metrów, zgaszę je (po jakichś 5 minutach pracy, może mniej) to rozrusznik kręci odrobinę dłużej (może 2 sekundy) tak jakby się zalewała. Po odpaleniu po postoju auto zawsze ma około 1000-1100 obrotów na biegu jałowym, obroty stopniowo spadają w ciągu kilku minut i są potem stabilne na poziomie około 700. Odkąd mam to auto, po postoju gdy je odpalę i stoi sobie na wolnych to czuć nieco benzynę. Auto bez gazu. Buta na benzynie ma tak od 2500 obrotów wzwyż. Chwilowego spalania nie monitorowałem ale jutro to sprawdzę. Jeśli będzie 20 wzwyż to dobrze czy nie bardzo?
  13. Ja się poddałem. Po wymianie wszystkich czujników nadal był ten sam objaw. Wymieniłem więc centralkę (jakis najtańszy zestaw z allegro) i wszystko ożyło. Czujniki działają jak należy, metr od przeszkody zaczynają sygnalizować. Możliwe, że ten niebieski kabelek którego nie wiedziałem gdzie podłączyc był przyczyną. W nowej centralce mam tylko masę i przewód do światła cofania. Przewody i buzer wykorzystałem te co były poprowadzone po starej centralce, tylko trochę zabawy z lutownicą żeby podmienić wtyczki (wolałem to niż zwalać zderzak).
×
×
  • Utwórz nowe...