Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kaczor89

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    112
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phII
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    135

Ostatnie wizyty

925 wyświetleń profilu
  1. Ja mam oleju też prawie na maksa bo tak na forum wyczytałem. Elektrozawór był założony nowy po 11 miesiącach od wymiany rozrządu z tym, że był to zamiennik od SKV. Od wymiany elektrozaworu do pojawienia się odgłosu minęło 7-8 miesięcy. Wczoraj założyłem kolejny elektrozawór, tym razem oryginał. Niestety muszę kupić nowe koło zmiennych faz, mimo że było wymieniane we wrześniu 2019 razem z kompletnym rozrządem. Przy wymianie KZFR wymienia się też pasek rozrządu i jakieś zaślepki tak? Bo podobno są jednorazowe.
  2. Nowy elektrozawór założony. Oryginał o numerach zgodnych z katalogiem. Nadal to samo. Przy odpalaniu po postoju gdy wskazówka obrotomierza przekracza 1000 obrotów słychać warczenie jak Diesel przez około 2-3 sekundy. Następny rozruch za każdym jest bez tego efektu. Wiązka elektrozaworu sprawna bo po odłączeniu wywala błąd Sprawdź wtrysk i auto nie ma siły. Czy to KZFR pada czy szukać przyczyn gdzie indziej? Poza tym wkurzającym odgłosem brak innych objawów i usterek. Teraz przypomniało mi się, że w marcu kasowałem błędy Clipem i był zapamiętany błąd DF080 Obwód regulacji faz rozrz
  3. Zamówiłem nowy oryginalny elektrozawór. Udało mi się nagrać ten odgłos lepiej słyszalny ale niestety sąsiad napierdziela drewno na krajzadze... Wstawiam link do filmu YouTube. https://youtube.com/shorts/AkiPA5ISqTs?feature=share
  4. Tak mi się wydaje, że to koło tak klekocze. Występuje to raz na kilka rozruchów i ten odgłos trwa 2-3 sekundy a potem jest cisza. Gdy zgaszę auto i odpalę ponownie to nie ma tego odgłosu. Dopiero po kilku godzinach postoju się pojawia. Natomiast gdy auto postoi dłużej np całą noc to nie klekocze prawie nigdy, sporadycznie. Zawory mam dwa, zamiennik SKV który właśnie teraz jest zamontowany, i oryginał na którym nie ma takiej siateczki. Na obydwóch to występuje, z tym, że na oryginalnym bez siateczki jakby częściej.
  5. Panowie, od pewnego czasu raz na jakiś czas coś mi klekocze przy odpalaniu. Nie jest to za każdym razem, bywa, że trafi się dzień w którym klekocze po kilka razy, głównie po takim 2-3 godzinnym postoju, a potem potrafi być tydzień ciszy. Rozrząd wraz z KZFR był wymieniany we wrześniu 2019, koło oryginał, przejechane jakieś 15 tysięcy do tej pory. Możliwe, żeby już padło? Udało mi się to nagrać, słychać dość słabo i krótko (akurat tym razem krótko klekotało, a potrafi czasem zaklekotać dłużej i intensywniej) Załączam film z YouTube, niestety trochę trzeba się wsłuchać. Jeśli uda mi się nagrać l
  6. Odkopuję. Mam ten sam problem. Sprawdzalem śruby na krzyżaku i są ok. Jednak mam luz na elemencie zaznaczonym na zdjęciu. Dodatkowo nie mogę tej nakrętki ani dokręcić ani odkręcić. Obraca się w miejscu. Ktoś podpowie co z tym dalej począć?
  7. Witam. Chciałem sobie uaktualnić soft komputera wtrysku w Megane II PHII 1.6 16v. Wszystko przebiega ok do momentu wybrania źródła jako CD-ROM (mam zamontowany Reprog v191 w wirtualnym napędzie) Clip szuka oprogramowania i wywala błąd Procedura Awaryjna. Robiłem Reprog ECU w kilku Megane II z silnikami 1.5 dCi i nie było tego błędu, w kilku Clio III także, wszystko grało od początku do końca. Tylko w mojej Megane II nie może dobrać programu. W serwisówce wyczytałem po oznaczeniu błędu, że jest to błąd podczas poszukiwania programu, oraz należy się skontaktować z Techline aby uzyskać 10 lub 12
  8. 232zł komplet 4 sztuki nowe Beru. Zamówiłem cały komplet bo w sumie nie wiadomo od kiedy latają te co mam teraz.
  9. Czy ktoś orientuje się gdzie można dostać gumowe kołnierze cewek? Mam cewki Beru i na dwóch kołnierz pięknie siedzi a na dwóch jest luźny, oberwany, po włożeniu cewki nie uszczelnia on gniazda. Z góry dzięki za pomoc
  10. Witam. W zeszłym roku wymieniałem w mojej Megane II elektrozawór KZFR. Założyłem zamiennik firmy SKV. Ostatnio na Clipie pojawił się błąd obwodu regulatora zmiennych faz rozrządu. Po skasowaniu i kilku dniach jazdy nie powrócił, jednak dzisiaj zauważyłem, że elektrozawór jest przykręcony a mogę obracać wpiętą wtyczką w lewo i w prawo, chodzi dosyć luźno. Chodzi o ten plastikowy okrąg w metalowej obejmie. Mam stary elektrozawór oryginał i tam jest taki jakby ząb który chyba to wszystko blokuje i tam siedzi to sztywno i nie ma szans obrócenia tym. A w zamienniku mogę kręcić zgodnie z ruchem wska
  11. Sorki, że pytam po takim czasie, ale chciałbym się dowiedzieć, czy poduszki z 2.0 podejdą do 1.6? Czy dysponujesz numerami tych poduszek od 2.0? Mam podobny problem, wszystkie poduszki wymienione na nowe, oryginały, numery zgodne z tymi poduszkami co były. Czuć nadal mechaniczne szarpnięcia silnika
  12. Tak też zrobię. A do Clipa v156 Reprog musi być w podobnej wersji, czy może być najnowszy?
  13. Właśnie prostownik 4A nie daje rady. Chyba chodzi o to, żeby Clip stałe widział napięcie 12.7v przez OBD. Biorąc pod uwagę niewielkie różnice odczytów na akumulatorze musi być trochę więcej. Na tym prostowniku udaje mi się uzyskać nawet 12.9v, i więcej ale to po całej nocy ładowania. I po włączeniu zapłonu i Clipa szybko to spada do 12.5-12.6v czyli wciąż za mało żeby uruchomić Reprog (a prostownik cały czas podłączony) Stąd pytanie o prostownik. Zawsze zostaje opcja powrotu do wersji Clipa poniżej v160 (podobno od v160 wymagany jest prostownik)
  14. Mam wersję v202 i po wejściu w przeprogramowanie krzyczy o prostownik i minimalna wartość napięcia akumulatora to 12.7v. Na innym forum wyczytałem, że jest tak od wersji v160
  15. Witam. Zaczynam swoją przygodę z Clipem. Jak wiadomo, do niektórych procedur wymagany jest prostownik (Reprog). I w związku z tym mam pytanie do posiadaczy Clipa używających Reproga. Jaki prostownik polecacie do tego celu? Kwota 150-200zł będzie wystarczająca? Obecnie mam jakiś stary prosty prostowniczek, wolny, bo tylko 4A. Rozumiem, że potrzebny jest mocniejszy. Może ktoś coś poleci? Będę bardzo wdzięczny. Drugie pytanie to jaką wersję Clipa i Reproga polecacie do Megane II 2007? Obecnie mam Clip v202 i Reprog v191 ale na przykład w UPC mam nie aktywne pole zapis konfiguracji. N
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!