Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Piotr.fy

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV grandcupe
  • Silnik
    1.3 TCE 115
  • Przebieg (tys.km)
    3000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam wszystkich Tak jak mówiłem wstawiam filmy o postępach w mojej sprawie
  2. W serwisach to pracują wymieniacze oleju filtrów wycieraczek płynu do spryskiwaczy stawka x 5. Budynki trzeba utrzymać skoczkom za reklamy zapłacić. Kupiliśmy jeżdżący gruz którego nikt nie potrafi naprawić. Wszyscy narzekają że nigdy więcej żadnej renowki scenic padaka captur padaka megnka padaka talizman padaka kadjar padaka te same silniki te same skrzynie biegów. Ja już mam dość sprawa poszła do sądu. Koniec zagrywania w kotka i w myszkę i strata czasu w serwisie samochody zastępcze powrót i nic nie naprawione. Wytrwałym życzę cierpliwości robienia z siebie wała.
  3. Mam drugi samochód 270 tysięcy nalotu od nowości w moich rękach. Tylko rzeczy eksploatacyjne. Cały czas ogień noga i podłoga przyczepka za sobą i LPG na pokładzie i nic się nie dzieje. Był raz w ASO na wymianie zamka tylnej klapy przez 30 minut i więcej ASO nie widział. A tu 15 tysięcy i cały czas coś. Jak bym kupił toczydło za 6 koła to bym nawet na forum nie wchodził i nie żałował a tu zakup nowego i na dodatek g...a. Którego ASO nie potrafi naprawić.
  4. Widzę że wszędzie tak samo gwarancja do bramy i się nie znamy. Najważniejsze sprzedać i martw się sam. Ja złożyłem pismo z reklamacją o zwrot pieniędzy za samochód. Brak odpowiedzi z ASO sprawa poszła do sądu.
  5. To tylko się cieszyć że wszystko jest ok. Ja nie jestem zadowolony z zakupu. Nowe auto z salonu(15 tysięcy kilometrów) oleju przybywa, płynu ubywa, skrzynia wyje lewarek żyje własnym życiem na biegach 3,4,5,6. Sprzęgło ciężko chodzi jak w starym c-360 (Jak ktoś nie wie to ciągnik) i na dodatek skrzypi przy wciskaniu jak stare łóżko.Na dodatek coś grzechocze podczas jazdy - słychać przy stopach od strony kierowcy. Nowy samochód a problemów jak ze starym gratem. ASO olewa i nie chce naprawiać. Porażka
  6. To nie wina linek tylko słabej konstrukcji skrzyni biegów źle wykonane koła zębate które mają duże luzy przy zazębianie się co ma wpływ na łożyska i wycie skrzyń w renowkach. Inni nauczyli się robić skrzynie tylko renault ma z tym problem co najciekawsze nie chcą skrzyń naprawiać na gwarancji.
  7. Witam U mnie płynu przez 11 tysięcy poziom spadł do minimum. Oleju jest lekko ponad stan 100 odciągnołem przez rurkę od bagnetu do badania przez laboratorium. Wynik z laboratorium przekroczona mocno norma potasu. Pojawia się ołów w oleju. Serwis twierdzi że ubywanie płynu to normalne, a przybywanie oleju jest powodem jazda na krótkich trasach. Wynik badania im wysłałem. Żadnej odpowiedzi z ich strony. Szykuje się sprawa w sądzie. O wyjącej skrzyni i latającym lewarku skrzyni biegów nie wspomnę. Nigdy więcej żadnej renówki. stan_płynu_chłodniczegojpg
  8. Silnik niezależnie od mocy to ta sama konstrukcja "toćka w toćkę" niezależnie czy zamontowany w Mercedesie czy w Dacii czy w Nsisanie różnice są tylko w komputerach sterujących i w sofcie. Podobnie jak było 1.6 TDI z grupy VW moce od 75 do 120 koni. W tym przepadku od 100 do 163 koni. Podobno Mercedes przyłożył się do opracowania softu i jest całkiem inna kultura pracy jednostki niż w Renówkach. Rozmawiałem z jednym z tunerów powiedział żeby pytać za pół roku może już będą wiedzieć jak wygląda soft i jak da się go dostroić. Nowy komputer sterujący to wcale nieduży koszt. 1.3 tce w Kadjarach mi
  9. Czy jeździł ktoś meganką 1.3 tce 115 vs 140 ? Jakie wrażenia z jazdy? Czy jest sen dopłacać do wersji 140 konnej. Mam informację że silniki niczym się nie różnią tylko oprogramowaniem sterownika. Może zamiast przepłacać w salonie za 140 koni kupić sterownik od wersji 140 konnej. Chyba pasuje plug & play i cieszyć dodatkowymi kucykami i niutkami. Może ktoś zna oznaczenia sterownika 115 i 140 konnej. Może ktoś z forumowiczów robił taki zabieg?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!