Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Alchenik

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    17
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane II phI
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    210

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. @ko-ma Super, to mnie uspokoiłeś. Nigdy nie widziałem takiego mocowania i faktycznie potwierdzam, że się trzyma minimalnie, aczkolwiek ciężko było mi uwierzyć, że te powiedzmy 2mm są wystarczające W takim razie już wiem wszystko. Ogromnie dziękuję wam wszystkim za pomoc. Kolejny raz kiedy wasze doświadczenie z forum bardzo mi pomogło!
  2. @ko-ma Dzięki. już mam rozmiary felgi. Bardzo pomogło wytłumaczenie @Laros Sprawdzę! Wow, szacun, że chciało Ci się poszukać Moja rozmiarówka to: 6,5 Jx16CH4-49 Za to ciekawi mnie jedno. W sumie dopiero teraz jak zakładałem koła zwróciło moją uwagę, że de facto alufelgi nie wchodza na pierścień. Trzymają się w zasadzie na samych śrubach i jakichś 2mm(Felgi stalowe wchodzą normalnie). Skutkiem czego, koło wygląda jakby nie pasowało. Ma ktoś może renault Megane II, żeby potwierdzić mi, czy faktycznie wygląda to jak powinno, czy może jakiś poprzedni właściciel kupił złe felgi.
  3. @KDKJ Dzięki. Wrzucam Już trochę się dziwie bo teraz mechanik mi powiedział, że będzie wyglądać ciulato z różnymi felgami, ale poza tym to spoko 😜 Udało mi się dojść, że faktycznie mam Inny rozmiar opony na zapasie. Co prawda ni cholery nie widzę na tych oryginalnych alufelgach rozmiarówki. Jest tylko na stalówce z zapasu. Generalnie na zapasie Felga ma rozmiar: 6 1/2 J 15 H2C ET 45 a opona: 195/65R15 Za to pozostałe opony: 205/55R16 Czyli jednak Felgi będą 16 cali. Co z pozostałymi parametrami takimi jak szerokość felgi(Powinno się dać, bo mamy szerokość opony) i ET(
  4. @Laros Alufelgi. Po prostu boję się, że jak jedna felga ma inne rozstawienie, albo wagę od pozostałych trzech to czy może to mieć znaczący wpływ na bezpieczeństwo. Sprzedawca mi nie uzasadnił tego w żaden sposób, ale moja wiedza w tym temacie jest żadna, więc wolę się spytać bardziej doświadczonych kolegów. Co do oznaczeń to nie wiem czy nie ma przypadkiem od wewnętrznej strony, a nie mam jak tego aktualnie sprawdzić. Jeżeli chodzi o średnice koła to na pewno na zapasie jest taka sama jak na pozostałych. co do szerokości oraz ewentualnych parametrów to ciężko stwierdzić, bo nie widać gołym oki
  5. Hej. Próbowałem znaleźć na forum, ale nie mogłem znaleźć, chociaż zakładam że ktoś już poruszał ten problem tylko pod jakąś inną nazwą. Rozwaliła mi się felga oryginalna(Odpadło koło, bo prawdopodobnie ktoś odkręcił śruby). Teraz pytanie, czy mogę kupić inną(Chodzi o wygląd, rozmiar zakładam ten sam) niż mam pozostałe trzy. W sklepie w oponeo mi powiedzieli, że zalecana jest wymiana czterech sztuk. Aspekt wizualny jest dla mnie drugoplanowy, jednak jeżeli miałoby to jakiś wpływ na bezpieczeństwo to warto wiedzieć przed zakupieniem tylko jednej. Niestety nie widzę rozmiaru na moich felgach(
  6. Mam chyba podobny problem. Renault Megane 1.6 16V+LPG Ogólnie sytuacja była następująca. Auto z rzadka mi gasło, jak podjeżdżałem do świateł, czy na postoju. Ostatnio zaczęło się to zdarzać dziwnie częściej. Czasem nawet kilka razy na jednych światłach. Być może to inny problem ale w między czasie na zimnym silniku baaardzo mocno zaczeło mi szarpać przez kilka pierwszych sekund jazdy(jak dobrze operuje gazem da sie to zminimalizować) Ostatnio auto zaczęło mi przy starcie również gasnąc. Włączyłem dzisiaj 6 raz samochód i bez dodania gazu 6 razy zgasł w momencie. Dodatkowo nie dawno po
  7. Cześć Mam problem z hamulcem. Mechanik się już poddał. Mianowicie na stacji diagnostycznej jest spora różnica w wartościach 1,7 lewy hamulec 1,01 prawy. Przy prawym ręcznym różnica jest jeszcze większa. Wymieniałem zacisk. Mechanik mówił, że odpowietrzał wszystko kilka razy. Płyn hamulcowy też był wymieniany. Osoba która to robiła, powiedziała, że sprawdzała kluczem dynamometrycznym i nie była w stanie ruszyć kołem przy zaciśniętym hamulcu. :
  8. Więc tak. Wymieniłem najpierw tasiemke,(lutowałem) ale błąd pojawiał się dalej. Wpadłem więc na pomysł, żeby kupić od razu gotowy zestaw: https://bit.ly/2RmmGNi Błędy od poduszki zniknęły, a przynajmniej te od poduszki kierownicy, bo ciągle mam błąd 900 1(od czujnika położenia fotela, aczkolwiek tam nic nie wydaje sie odłączone, a jedynie co robiłem to zakładałem pokrowce). Jednak teraz jak kręce to(wcześniej było szuranie, już przywykłem) coś głośno cyka(jakiś plastik?) głośne jakbym kierunek wrzucał czy coś. W ocenie tego produktu na allegro znalazłem taki opis: "Produkt je
  9. Wow, dzięki wielkie! W takim razie mam nadzieje, że mi przyjdzie wkrótce to sobie posprawdzam co i jak.
  10. @aniewaTak, wiem. Nawet kupiłem sobie ELM327(myślałem, że pokazuje błędy wszystkie, a nie tylko silnika, jeszcze nie przyszedł aczkolwiek pewno będzie do zwrotu). Sprawdziłem też wcześniej wszystkie fotele i kostki wyglądały dobrze. Wiedziałem, że jest cykanie i zerwana tasiemka, więc zaryzykowałem ten błąd nie mając możliwości wcześniejszej diagnostyki. Chyba jednak będę zmuszony kupić coś co diagnozuje wszystkie błędy.
  11. Faktycznie, poduszka była, albo coś bardzo ładnie poukładanego. Pomontowałem wszystko, oporniki wywaliłem. Złącze wpięte. Tasiemka działa. Dociśnięte pianką. Języczek sklejony. Blokade też zamontowałem, a error jak był tak jest i dziwne szuranie kierownicy(może od czegoś innego) dalej jest.
  12. @aniewa Dzięki wielkie! Jutro idę ogarnąć. Swoją drogą mam jeszcze taki problem, że kierownica mi szura (jakby o plastik). Takie typowe cykanie ucichło po wymianie taśmy, zostało tylko to szuranie i nie wiem jak sie go pozbyć. Hmm, sytuacja się komplikuje trochę bardziej. Ponieważ przy wymianie tasiemki znalazłem jeszcze "nadprogramowe" oporniki. Dodając do tego fakt, że odpięte było czarne złącze od poduszki. To mam pewne wątpliwości czy moje auto faktycznie było bezwypadkowe i czy ma poduchy. Da sie jakoś samodzielnie sprawdzić czy poducha znajduje sie w aucie, czy też lepiej jechać
  13. Witam wymieniałem sobie tasiemkę od poduszki i mam kilka pytań: 1) Wie ktoś może od czego są te trzy złącza na kierownicy? Rozkręcałem sobie kierownice i to małe ciemne złącze(najbardziej z lewej) było niepodpięte. 2) Po skręceniu wszystkiego została mi część która nie wiem zupełnie do czego służy. Wie ktoś może czy ona jest ważna? 3)To zakładam, że jest tym "plastikowym języczkiem" o którym czytałem na forum. Pewno trzeba go dokleić, żeby dobrze podawał taśme, prawda? 4) Błąd Airbag+Service po poprawnym podpięciu taśmy powinien: a)sam zniknąć b)zniknąć po odłączeniu akum
  14. Oki To mnie uspokoiłeś. Rozważałem taki wariant z tą regulacją, ale wolałem się upewnić. Dzięki wielkie
  15. @droopy Właśnie widziałem na forum, ogólnie jest baaardzo pomocne, przez samo czytanie już człowiek wie znacznie więcej To jak sprawdzisz, to daj znać, bo nie wiem czy coś z tym robić, czy nie trzeba. Ogólnie nie przeszkadza, ale jak się rusza bez powodu to warto sprawdzić czy ktoś tam czegoś nie robił :P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!