Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

empire13

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    48
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane III Grandtour Energy Life
  • Silnik
    1461cm3/95KM dCI
  • Przebieg (tys.km)
    75

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki za opinię. W takim razie wnioskuję że nie ma co czekać na ewentualny ponowny komunikat tylko jak najszybciej należy skontrolować wspomniany układ. Jaki może być koszt wymiany przepustnicy? Albo przynajmniej samej części?
  2. Mam dziwną awarię przedniego oświetlenia. Gdyby nie mrozy (garażu nie mam) i konieczność rozkręcenia reflektora (jeśli dobrze zrozumiałem instrukcję to trzeba go wyciągnąć w całości) to już bym to opanował. Mam usterkę którą chwilowo mogę usunąć jak w starym dobrym maluchu czy tam dużym fiacie. Jak nie świeci światło mijania to uderzam (na szczęście wystarczy dosyć lekko) w reflektor i żarówka świeci. Tak więc żarówka powinna być sprawna. Czy miał ktoś już coś podobnego? Nie chcę się zabierać za to jeśli potrzebna jest wymiana kostki czy innego elementu z czym sobie pewnie nie porad
  3. W instrukcji obsługi jest następujący zapis przy żarówce H7: "użyć koniecznie żarówek o obniżonej emisji promieniowania ultrafioletowego U.V. 55W, aby nie zniszczyć plastikowego klosza reflektorów." Po czym poznać żarówki o obniżonej emisji promieniowania ultrafioletowego U.V.? Mają jakiś szczególny zapis (parametr) na opakowaniu? Nie chciałbym kupić niewłaściwej jeśli faktycznie te o nieobniżonej emisji mogą mi zniszczyć klosz. Poza tym mam kilka starych, nieużywanych jako zapas z poprzedniego auta. Szkoda je wyrzucać jeśli ich emisja jest ok.
  4. Nie jestem pewny czy to właściwy dział. Jeśli nie to proszę adminów o przeniesienie do właściwego. W środę po odpaleniu samochodu na wyświetlaczu (komputer pokładowy) pojawił się komunikat: "skontroluj układ wydechowy". Oprócz tego w trakcie jazdy świeciła ikona silnika i klucz. Auto jechało normalnie ale podjechałem do serwisu samochodowego. Tam skasowano błędy. Powiedzieli że być może to wina paliwa (tankuję na dobrych stacjach ale jak wiadomo wszędzie można wtopić z paliwem). Powiedzieli mi że jeśli błąd się powtórzy to mam się umówić na naprawę. Do tej pory błąd się nie poja
  5. Dopompowałem powietrza i problemu już nie mam. Tak więc bateria raczej ok. Mimo to zastanawia mnie dlaczego komputer sygnalizował akurat koło PP skoro oba tylne miały niższe ciśnienie, Może zaprogramowane minimalne dopuszczalne ciśnienie z tyłu jest niższe niż z przodu?
  6. Cóż, to może być wina baterii. Może warto spróbować. Popytam wulkanizatorów, pewnie takie usługi też wykonują. A jak nie to jakieś ASO.
  7. 2016 rocznik. Od pierwszej rejestracji nie minęło jeszcze 4,5 roku.
  8. Mam dziwną sytuację z czujnikami. Jak wiadomo w zimie zawsze ciśnienie jest niższe. Po nagrzaniu się opon (przejechaniu kilku kilometrów) ciśnienie się podnosi. Przez weekend na mrozach pojawił się na wyświetlaczu alarm. Komputer pokazywał z przodu ciśnienie 2.0 a z tyłu 1.8. Na wyświetlaczu zaznaczona była tylko opona PP. Po kilku kilometrach ciśnienie wróciło do normy i komunikat znikł. Mam zamiar dzisiaj przed trasą trochę dopompować opony. Zastanawia mnie natomiast dlaczego sygnalizowany jest problem w PP oponie a nie we wszystkich lub w tej, gdzie jest najniższe ciśnie
  9. Taki sam rozmiar, czyli 195/65 R15. Stąd moje zdziwienie.
  10. Podepnę się pod ten temat aby nie tworzyć nowego. Sprawdzałem dzisiaj dokładnie koło zapasowe. Wygląda na normalne koło (załącznik). Dojazdówki są wąskie. Zdziwiła mnie i zastanawia informacja o maksymalnej prędkości 80km/h. Z czego to wynika? Jest to gorszej jakości opona, troska producenta o nasze bezpieczeństwo gdyby okazało się że opona w bagażniku zniszczyła się czy z innego powodu?
  11. Tak. Mam już wszystko z VIN odczytane z tej strony. Tylko że tam nie ma chyba wszystkich informacji.
  12. Jak sprawdzić ilość cylindrów, zaworów, wtrysków, zastosowane w samochodzie technologie (np. filtr cząstek stałych, Common rail itp). Chyba nie wszystko da się odczytać z nr VIN? Gdzieś takie informacje z pewnego źródła się znajdzie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!