Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

zonee

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III phI 2009
  • Silnik
    1.9 DCI 130KM F9Q 872
  • Przebieg (tys.km)
    124216

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. No właśnie o to radio się martwiłem bo chyba odpala się z auto (wyłączę je całkowicie z panelu) bo lusterko po zapłonie to nie powinno być problemu. DZIĘKI ZA POMOC MAM NADZIEJE ZE NIC NIE SPALĘ :p PS. Bezpieczniki oryginalne zostawię bez zmian: F27 20A F25 3A Do kamery dam dla F27 5A (bypass) i F25 5A (bypass) ale zastanawiam się nad 2X3A !? Bo po co do kamery 5A ? Sam adapter : W pierwsze gniazdo 1 (od strony wbudowanego bezpiecznika) wpinamy bezpiecznik wyciągnięty ze skrzynki bezpiecznikowej, a w drugie 2 gniazdo umieszczamy bezpiecznik nowego obwodu. Zrobiłem fotki lusterka wewnętrznego wstecznego - nie widzę aby było fotochromatyczne - przynajmniej nie wygląda ale się nie znam. Tylko po co tam bezpiecznik na zwykłe lusterko ? W aucie odpala się to co widać po kliknięciu na pilocie OTWÓRZ (bez zapłonu) - radio odpala się dopiero po włożeniu karty - świeci się jedynie wyświetlacz z godzina.
  2. No dobra to spróbuje tak to pospinać jak mi adaptery bypass tam wejdą plecami do siebie. PS. Jak otwieram auto to prąd gdzieniegdzie się odpala. Wypinać tak na JANA te bezpieczniki ? Czy odłączać aku albo zamknąć się w aucie aż odetnie prąd ? Nie chcę aby komputer oszalał czy coś. W starym PASSACIE wypinałem na JANA coś tam komputer pomruczał ale nic się nie działo
  3. F23 - nie nie mam haku (czyli nie będzie tam przewodów doprowadzonych jak bym chciał założyć) ? To słabo. F27 20A BP1H Bezpiecznik: radioodtwarzacz (261) – moduł sterujący dźwigni automatycznego hamulca parkingowego (1216) To moduł radioodtwarzacza który ma odcięcie prądu chyba po zamknięciu auta - na pewno tam jest stały + ? Mam manualny RĘCZNY nie automat Czyli tak reasumując: STAŁY PLUS - z F27 (OD RADIA CO ODCINA SIĘ JAK ZAMKNĘ AUTO - mam manualny ręczny) ? PLUS PO ZAPŁONIE - z F25 (F25 3a AP45 Bezpiecznik: wewnętrzne lusterko wsteczne (1340) nie dotyczy wersji E95) zakładam że na pewno mam lusterko fotochromatyczne bo nie mam pojęcia) Dobrze to podsumowałem ?
  4. Mam trzy różowe 3A: F21 3a BT2 Bezpiecznik: przednia lampka sufitowa przy prawym lusterku wewnętrznym (541) – przednia lampka sufitowa przy lewym lusterku wewnętrznym (588) nie dotyczy wersji E95 F22 3a BT1 Bezpiecznik: przednia lampka sufitowa (213) – tylna lampka sufitowa (300) – czujnik opadów/natężenia światła (1415) nie dotyczy wersji E95 F25 3a AP45 Bezpiecznik: wewnętrzne lusterko wsteczne (1340) nie dotyczy wersji E95 Który masz na myśli ? I po co w lusterku wewnętrznym wstecznym prąd ? Od czujników świateł i deszczu ? F25 mam bardzo blisko F23 do którego chce wpiąć stały + nie wiem czy mi dwa bypass-y WEJDĄ OBOK SIEBIE. ROZUMIEM ZE W TYM ZASILACZU DO KAMERY KONIECZNIE MUSI BYĆ + PO ZAPŁONIE ? Nie wystarczy czasem jedynie otwarcie auta kiedy prąd w oświetleniu gniazdkach zapalniczek itp sie pojawia ? Zakładam ze chodzi w tym tylko o to aby kamera wiedziała kiedy odpalam (wchodzę) do auta a kiedy wychodzę aby wiedziała od kiedy odliczać czas zadany do nagrywania parkingowego np. 12/24/36h. Bo ten zasilacz tak ma chyba stad ten trzeci kabel.
  5. A F27, F39 ? Generalnie w aucie prąd się odpala w momencie otwierania auta zanim włożę kartę i odpale silnik to już kamera mówi ze zaczyna nagrywanie. Ale to musi być prąd z zapłonu rozumiem ? Albo F3 od zapalniczki z przodu !?
  6. F23 mam wolny. Zastanawia mnie F26 - 10A BP26 Bezpiecznik: moduł sterujący wspomaganiem nawigacji (662) – wyświetlacz video (1127) – zmieniarka płyt kompaktowych (1272) – klawiatura multimediów (1657) - też mam wolny a nie mam nawigacji w aucie - radio na jedna płytę, nie wiem o jaka klawiaturę chodzi (radio odpala się po zapłonie). Albo: F27 - 20A BP1H Bezpiecznik: radioodtwarzacz (261) – moduł sterujący dźwigni automatycznego hamulca parkingowego (1216) (nie mam automatycznego ręcznego) - mam tam wpięty bezpiecznik 20A chyba od radia F39 od składanego DACHU MAM WOLNY - A NIE MAM SZYBERDACHU. Choć wolał bym jakiś wolny bezpiecznik. Zresztą tak to wygląda:
  7. Podepnę się pod temat. Mam w aucie MIO J85 - poprzedni właściciel po prostu wpiął się wtyczką zapalniczki do gniazdka zapalniczki z tyłu (wiadomo odcina prąd). Ja planuje zamontować to: MIO MiVue SMARTBOX II https://allegro.pl/oferta/mio-mivue-smartbox-ii-zasilacz-trybu-parkingowego-6840252968 Stały + podepnę pod F23 (SKORO TAM JEST STAŁY + I NIE ODCINA), masę wiadomo ! Ale czy ktoś z was wie pod którym bezpiecznikiem jest napięcie po zapłonie ? Ten zasilacz ma 3 kable (stały+, +po zapłonie, masa).
  8. Auto kupione - na razie do wymiany sworzeń lewego wahacza i w lato uszczelka w misce bo się poci wraz z olejem. Auto jeździło na tygodniu praca dom, weekend trasa i tak się uchowało. Nie jeździł nim dziadek tylko 36 letni człowiek faktycznie z rodzina i dzieckiem ale nie jeździł jak dziadek po prostu dba o auta. Dziś pierwszy raz jechałem zobaczymy jak będzie. Z fusów wróżyć nie potrafię co wyjdzie to wyjdzie.
  9. Jak w temacie. MEGANE III PHI 2009 1.9DCI 130KM F9Q 872 Jaki jest plan serwisowy dla tego auta ogólnie i zwłaszcza rozrząd ? Pierwsza wymiana rozrządu z tego co wiem powinna być zrobiona przy 120oookm - został u mnie zrobiony przy 108500km ale nie wiem czy jak w innych autach następna (czyli druga wymiana rozrządu) jest przy 90oookm a trzecia 60oookm ? Czy w tym silniku jest inaczej ? I jak wygląda ogólny plan serwisowy tego auta za wyjątkiem oleju bo tu oczywiście wiadomo max 12oookm i zmiana. Nikt nic ? Wszyscy po pierwszych wymianach rozrządu jedynie ?
  10. Nie no już się dogadałem daje 19650. Ten jest młodszy o 2 lata ale mój ma nalatane 122000km. Rozrząd i akumulator wymienione rok temu. Też dostaje oponki letnie + nawigację Lark + CB radio + head up display na szybę + tylne rolety przyciemniające szyby. No i krajowe bezwypadkowe 1 właściciel. Myślę że warto chyba. Ale ten tez dość fajny - przebieg trochę wysoki i wolę oryginalne 130KM bo właściciel mógł szaleć za bardzo z tymi 160KM :p Korekta po negocjacjach: CENA: 20050 PLN W cenie DOSTAJĘ: 1 - Wideorejestrator: MIO J85 - cena nowego z 600 zł policzyliśmy 400 zł 2 - Opony letnie: 4xUniroyal RainSport 3 205/55/R16 - dwuletnie w sumie jak nowe - cena z 400 zł (auto jest na zimówkach też jak nowych) 3 - Nawigację: Mio Spirit 470 z 70 zł 4 - Oryginalne nowe dodatkowe wycieraczki RENAULT ze 100 zł 5 - CB Radio: M-TECH Legend III Tuning z 250 zł + antena Sirio turbo 1000 z 115 zł + podstawa anteny Sirio z 50 zł 6 - Head-up display na podszybiu z 100 zł 7 - Rolety albo nie wiem jak to nazwać - robione na wymiar dla tylnych szyb i szyby klapy całkiem fajna sprawa - zapłacił za nie 500 zł ale policzyliśmy 300 zł 8 - Zapasowe czarne osłony lusterek (teraz ma srebrne). 9 - Pełnowymiarowe koło zapasowe (ponoć się dopłaca przy zakupie jak nie chce się objazdówki albo zestawu naprawczego) 10 - Oświetlenie w aucie wymienione na LED (dodatkowe oryginalne lampki tablic rejestracyjnych - nie LED) Dodatki: 1785 PLN Samo gołe auto wyjdzie: 18265 PLN + PODATEK 2% W czwartek sfinalizuję transakcję a potem może dodam zdjęcia. PS. Dzwoniliśmy do ASO i silnik: 1.9 DCI 130KM F9Q 872 - wiec chyba ostatni z możliwych 1.9 od RENAULT
  11. OK czytam - choć na wstępie widzę że sporo o MEGI II 120KM - i trochę o 130KM PRZECZYTAŁEM I NIE MA TAM ODPOWIEDZI NA MOJE PYTANIA ! - ile km wytrzymuje turbo w MEGI III 1.9 DCI 130KM - ile km wytrzymuje Common Rail w MEGI III 1.9 DCI 130KM - ile km wytrzymuje sprzęgło w MEGI III 1.9 DCI 130KM - ile km wytrzymuje DKZ w MEGI III 1.9 DCI 130KM - ile km wytrzymują świece żarowe w MEGI III 1.9 DCI 130KM Oczywiście wartości około bo konkretnie to wiadomo ze nie wiadomo :P Natomiast piszesz: - pompa olejowa przy 200ooo km ale nie piszesz czy w MII 120KM czy w MIII 130KM - zawór odmy olejowej co 150ooo - 200ooo km ale tez nie piszesz czy w MII 120KM czy w MIII 130KM - wymiana panewek 200ooo do 250ooo km ale tez nie piszesz czy w MII 120KM czy w MIII 130KM - koło pasowe wału z amortyzatorem drgań - wytrzymuje ok.150ooo -200ooo km a powinno być zmienione po 120ooo km tez nie piszesz czy w MII 120KM czy w MIII 130KM Chyba że to to samo - bo się nie znam
  12. A MOŻESZ POTWIERDZIC TO dla MEGANE: - Common Rail CR przy dbaniu trzyma 250ooo - 300ooo km - Sprzęgło i dwumas DKZ w zależności od stylu jazdy, ale przy normalnym użytkowaniu około 250ooo km - turbo ile przeciętnie wytrzymuje
  13. A nie wiesz czy w tym 1.9 DCI F9Q 870 130KM jest chłodzona cieczą ? Zrezygnowali bo awaryjna czy za dobra ? :P
  14. No to mamy jeden + Na innym forum ustaliłem: - Turbina pancerna chłodzona cieczą - Skrzynia nie stwarza problemów - Materiał z którego produkowano panewki poprawiono w 2006 roku - Common Rail CR przy dbaniu trzyma 250ooo - 300ooo km - Sprzęgło i dwumas DKZ w zależności od stylu jazdy, ale przy normalnym użytkowaniu około 250ooo km
×
×
  • Utwórz nowe...