Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

nfnp

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    96
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III ph II
  • Silnik
    F4R 872
  • Przebieg (tys.km)
    135

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Z Oponeo to różnie bywa. Dla przykładu zimowe Bridgestone 18" udało mi się wyrwać kilkaset PLN taniej niż na Allegro czy u lokalnego wulkanizatora.
  2. W tej z pierwszego posta brakuje jeszcze plakietki GT220 z indywidualnym numerem egzemplarza wewnątrz auta. Detal, ale szalenie istotny przy tak limitowanej wersji.
  3. Ta czarna to jest 2013 rok, w 2014 były już nowe przody. Pierwsze dwie zdają się mieć jakieś zmęczone wnętrza, zwłaszcza kierownice. Poza tym nic niepokojącego chyba nie widać, najlepiej obejrzeć na żywo.
  4. Chyba biorąc pod uwagę wszystkie możliwe kombinacje z indeksami nośności i prędkości. Strona Conti pokazuje 5 letnich modeli. Wymieniona kilka postów wyżej PremiumContact 6 to jak najbardziej UHP, z tego co pamiętam, miała być hybrydą SportContact 5 i PremiumContact 5. Wg testu AMuS z 2019 dla rozmiaru 215/55 R17: sucha nawierzchnia Hankook Ventus Prime3 - 36,4m, Continental PremiumContact 5 - 39,2m. mokra nawierzchnia Hankook Ventus Prime3 - 36,1m, Continental PremiumContact 5 - 35,9m. Nigdy
  5. Polecam Hankook Ventus Prime3. Za około 850 można wyrwać komplet 16". To jest opona, która pozwoliła Hankookowi zacząć się określać marką premium. Żadnych kompleksów wobec Michelin, czy Continental. Jednocześnie cena nadal konkurencyjna. Zjeździłem na tej oponie ładny kawałek Europy Wschodniej i złego słowa powiedzieć nie mogę. Pewne prowadzenie na suchym i w deszczu. Opona cicha, zarówno podczas jazdy na wprost, jak i hamowania, przyspieszania, czy skręcania. Polecanie takiego Continentala, który mógłby rywalizować z Michelin PSS4 do MIII 1.6 jest trochę... bez komentarz
  6. Widzę, że Vernet stabilnie z jakością. Kiedyś, skuszony niską ceną kupiłem do Laguny II, zadziałał... Raz
  7. Oczywiście, co stoi na przeszkodzie? Poza tym emblemat GT220 różni się od zwykłego GT. Wspomniana wyżej Laguna III miała emblematy GT na słupkach B, ale też nie w każdym roczniku.
  8. Przecież zwykłe GT nie ma żadnego oznaczenia na słupku B. GT220 jak najbardziej.
  9. Elektrozawór KZFR znajduje się w miejscu zaznaczonym na żółto:
  10. Udało się zrobić kilka rzeczy z tego tematu: Programy biorące udział w tej nierównej walce to DDT4all, MaxiEcu i chyba PyRen.
  11. Problem zażegnany. W sumie to nawet ciężko określić, w czym leżał. W każdym raziem Stop&Start został wyłączony, a przy okazji kilka rzeczy w aucie zostało skonfigurowane "pode mnie". Z tego miejsca chciałnym serdecznie podziękować koledze @aniewa za ogrom wiedzy, którą posiada i którą chętnie się nią dzieli oraz cierpliwość i determinację w walce upartym ELMem Polecam wszystkim tego użytkownika!
  12. Dokładnie z tego miejsca wyjąłem bezpiecznik ze zdjęcia.
  13. To jest bezpiecznik 5A wyjęty z miejsca pokazanego na poprzedniej stronie. Pamiętasz może, skąd wyjąłeś ten szklany?
  14. Widzę, że jesteś z Chełma. Byłbyś chętny ogarnąć ten temat? A może bywasz czasami w Lublinie? U mnie niestety ten bezpiecznik wygląda na cały.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!