Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

nfnp

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    112
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

6 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III ph II
  • Silnik
    F4R 872
  • Przebieg (tys.km)
    135

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pozostało do końca: 15 dni i 16 godzin

    • SPRZEDAŻ
    • Używany

    Cześć, przyszła pora rozstać się z moją Megane. Więcej informacji na temat samochodu w moim temacie na forum: Dla zainteresowanych więcej zdjęć na maila. Dla użytkowników Forum cena wyjściowa wynosi 34 000 PLN. Zapraszam do kontaktu PW lub telefonicznego, na pewno się dogadamy.

    34.000,00 zł

    Lublin

  2. nfnp

    Megane 3 2.0 TCE

    Cześć, mam takie auto na sprzedaż, zajrzyj do mojego tematu albo na Otomoto: https://www.otomoto.pl/oferta/renault-megane-renault-megane-iii-gt-2-0-tce-ID6E6gGt.html
  3. Może ktoś rzucić orientacyjny koszt wymiany sprzęgła? Chodzi mi o samą robociznę.
  4. Uszanowanie! Pacjentka to Megane III z 2012 roku. Klimatyzacja przestała działać z dnia na dzień, bez żadnych objawów. Wczoraj, około minutę po odpaleniu zimnego silnika coś zaczęło terkotać w okolicy paska osprzętu. Zgasiłem silnik - pasek cały, rolki całe. Zapaliłem ponownie, wszystko wygląda prawidłowo, hałas ustał. Pojechałem, gdzie miałem pojechać, klimatyzacja cały czas na AUTO. Dzisiaj rano sytuacja taka sama, 10 sekund hałasu i cisza. Klimatyzacja nie działa. Hałasu podczas jazdy brak, jedynie chwila przy odpalaniu. Czy ktoś ma jakieś sugestie, czego się czepić,
  5. Bez przesady. U siebie mam lato 225/40 R18, zima 205/55 R16, różnica w komforcie jest naprawdę znikoma, za to w prowadzeniu przepaść.
  6. Bravo to fajny samochód, który będzie Ci znacznie łatwiej znaleźć w takich pieniądzach. Silniki 1.4 T-jet są dużo lepsze od zamulonego 1.6, czy tego nieszczęsnego 1.4 TCe. Czy bać się skrzyni M32? I tak, i nie. W najgorszym wypadku wyłożysz na naprawę 2-3k i będziesz miał temat z głowy. Jednak lepiej jest szukać auta ze skrzynią C635, produkcja po wrześniu 2010 roku. Jeśli Bravo jest z 2010 roku, to wtedy loteria co tam siedzi, ale prosisz sprzedawcę o VIN, wklepujesz w ePER i wszystko wychodzi jak na dłoni.
  7. Z Oponeo to różnie bywa. Dla przykładu zimowe Bridgestone 18" udało mi się wyrwać kilkaset PLN taniej niż na Allegro czy u lokalnego wulkanizatora.
  8. W tej z pierwszego posta brakuje jeszcze plakietki GT220 z indywidualnym numerem egzemplarza wewnątrz auta. Detal, ale szalenie istotny przy tak limitowanej wersji.
  9. Ta czarna to jest 2013 rok, w 2014 były już nowe przody. Pierwsze dwie zdają się mieć jakieś zmęczone wnętrza, zwłaszcza kierownice. Poza tym nic niepokojącego chyba nie widać, najlepiej obejrzeć na żywo.
  10. Chyba biorąc pod uwagę wszystkie możliwe kombinacje z indeksami nośności i prędkości. Strona Conti pokazuje 5 letnich modeli. Wymieniona kilka postów wyżej PremiumContact 6 to jak najbardziej UHP, z tego co pamiętam, miała być hybrydą SportContact 5 i PremiumContact 5. Wg testu AMuS z 2019 dla rozmiaru 215/55 R17: sucha nawierzchnia Hankook Ventus Prime3 - 36,4m, Continental PremiumContact 5 - 39,2m. mokra nawierzchnia Hankook Ventus Prime3 - 36,1m, Continental PremiumContact 5 - 35,9m. Nigdy
  11. Polecam Hankook Ventus Prime3. Za około 850 można wyrwać komplet 16". To jest opona, która pozwoliła Hankookowi zacząć się określać marką premium. Żadnych kompleksów wobec Michelin, czy Continental. Jednocześnie cena nadal konkurencyjna. Zjeździłem na tej oponie ładny kawałek Europy Wschodniej i złego słowa powiedzieć nie mogę. Pewne prowadzenie na suchym i w deszczu. Opona cicha, zarówno podczas jazdy na wprost, jak i hamowania, przyspieszania, czy skręcania. Polecanie takiego Continentala, który mógłby rywalizować z Michelin PSS4 do MIII 1.6 jest trochę... bez komentarz
  12. Widzę, że Vernet stabilnie z jakością. Kiedyś, skuszony niską ceną kupiłem do Laguny II, zadziałał... Raz
  13. Oczywiście, co stoi na przeszkodzie? Poza tym emblemat GT220 różni się od zwykłego GT. Wspomniana wyżej Laguna III miała emblematy GT na słupkach B, ale też nie w każdym roczniku.
  14. Przecież zwykłe GT nie ma żadnego oznaczenia na słupku B. GT220 jak najbardziej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!