Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

nfnp

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    37
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III ph II
  • Silnik
    F4R 872
  • Przebieg (tys.km)
    135

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Bierz ją do ASO/mechanika i targuj się ostro, bo cena jest naprawdę niemała. Poszukaj w internetach, ile kosztuje radio i reszta paneli, wytknij kiepsko naprawioną obcierkę i powinieneś coś urwać.
  2. Dla świętego spokoju sprawdź sobie daty produkcji lamp - są na naklejkach, dobrze widoczne z góry, na chłodnicy, na przewodach klimy, na różnych czujnikach. Wszędzie są wybite i dobrze widoczne. Jeśli nie straszy Cię wnętrze tego auta, to jedź z nim do ASO albo warsztatu specjalizującego się w Renault i sprawdzaj. Mnie to wnętrze skutecznie zniechęciło, wielu innych pewnie też. Widząc tak zniszczony środek i tak niski przebieg, każdemu zapala się lampka ostrzegawcza i ludzie po prostu odpuszczają bez sprawdzania. Nie wiem w jakim celu, ale proszę. Montaż byle jaki, Laguna straciła osłonę listwy wtryskowej, ale ta instalacja jest naprawdę bezobsługowa.
  3. Nigdy nie miałem tak bezobsługowej instalacji, jak BRC. W jednym aucie 120k km bez żadnych usterek, na oryginalnych wtryskach, w drugim około 50k km. Szukaj ogarniętego gazownika i śmiało montuj BRC. Co do spalania 2.0 TCe 190, to w trasie można bez problemu zejść lekko poniżej 7l, miasto to 9-10,5l.
  4. Ten konkretny samochód wisi na OLX mniej więcej od grudnia/stycznia - to powinno mówić samo za siebie. Z początku był wystawiony za niższą kwotę, około 2k, ale miał przerysowane prawe tylne drzwi, błotnik, zderzak. Nic poważnego. Środek wygląda tragicznie, tak nie wygląda M3 z takim przebiegiem. Chyba, że ktoś ma ostre ADHD i bez przerwy coś klika i dotyka. Zawieszenie w GT jest bardzo sztywne i naprawdę czuć wszystkie nierówności na oponach 225/40R18. Niestety też GT są znacznie droższe od zwykłych egzemplarzy. Srebrne kombi GT z Lublina i kombi z Katowic też sobie odpuść, ale w Częstochowie u jednego handlarza stoją dwa wyglądające się sympatyczne Szwajcary.
  5. Czy ktoś tutaj może jeździ na 205/55 R16 w GT180? Czy taka felga w ogóle wchodzi na zacisk i jak z trakcją?
  6. Dokładnie. W połączeniu z oryginalną szybą, napinaczami i deską, daje to większą pewność.
  7. W przypadku Laguny II zawsze sprawdzał się jeszcze inny sposób - oględziny napinaczy pasów. Jeżeli były poniżej siedziska fotela, znaczyło, że były odpalane. Myślę, że tutaj podobnie.
  8. No cóż, nic na to nie poradzimy. Malowana maska i okolice prawego tylnego progu/nadkola. Reflektory, szyba czołowa, chłodnice i inne duperele z przodu produkcja 2012, poduszki nieodpalane, więc coś delikatnego musiało się wydarzyć.
  9. Stwierdził, że przeleciał samochód miernikiem z grubsza i musiał pominąć te miejsca I nie to, żebym go bronił, bo moim zdaniem krętacz z niego konkretny, ale ja osobiście uważam, że bezwypadkowy =/= bezkolizyjny.
  10. Mam nadzieję, że Twoje przestrogi nie sprawdzą się w moim przypadku i że nie będę musiał zbyt często zaglądać na forum po pomoc
  11. Zaryzykowałem i kupiłem to auto. Sprawdzane u speca od Renault, Pana Maziarza z Rencar. Malowane dwa elementy, mechanicznie w porządku.
  12. Ten samochód się sprzedaje od grudnia/stycznia, jeśli dobrze pamiętam. Warto zastanowić się nad zakupem samochodu po takich modach, nigdy nie wiadomo, kto, gdzie i jak to zrobił. Jeszcze wczoraj był na OLX inny Kubica, w trochę lepszej cenie.
×
×
  • Utwórz nowe...