Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Twood

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1.2
  • Przebieg (tys.km)
    80

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Pewnie lepiej, ale mam dostępne szersze i jak to będzie możliwe wolałbym przy nich zostać. Nie spodziewałem się, że moje aktualne są takie wąskie. Myślałem, że to co najmniej 7, a tu takie zaskoczenie po ściągnięciu... Czyli dokładając dystanse 5mm miałbym mniej więcej tak samo ustawione opony. Ile miejsca powinienem mieć między oponą a amortyzatorem?
  2. Witam, Chciałbym prosić bardziej doświadczonych w tym temacie o poradę dotyczącą doboru felg. Aktualnie mam założone (chyba oryginalne) opony 205/55 R16 z felgami 6.5 ET41. Chciałbym je zamienić na 225/40 R18 z felgami 8.0 ET45. Jeśli dobrze rozumiem, w takiej sytuacji opona wchodzi o 3.85cm głębiej w nadkole. Przymierzałem już koło na przodzie i mieści się bez problemu w nadkolu przy pełnym skręcie, jednak odstęp pomiędzy oponą a amortyzatorem jest bardzo mały (jest prześwit, ale niewielki). Nie wiem jak to się zmieni na nierównej nawierzchni. Czy powinienem założy
  3. Planuję właśnie zrobić to jutro. Niepokoi mnie jednak to, że słaby akumulator powinien powodować wyłączenie się tego systemu, ale nie wyświetlanie informacji o awarii (i kontrolki STOP). W przypadku wymiany, jaki akumulator najlepiej kupić? .edit Wizyta u mechanika przyniosła więcej niewiadomych niż odpowiedzi (właściwie to odpowiedzi w ogóle nie przyniosła). Okazało się, że w komputerze zapisane były trzy błędy, ale zupełnie inne niż ostatnio: - zawór regulacji ciśnienia paliwa 1 pozycja nieprawidłowa, - dźwignia zmiany biegów wyłącznik położenia neutr
  4. Witam Od ok. tygodnia zmagam się z problemem z systemem StopStart. W poprzedni weekend, w trakcie jazdy (nie w trakcie ruszenia, bądź postoju, co byłoby chyba bardziej logiczne) wyskoczyły mi na ekranie komunikaty "awaria systemu StopStart" i "ryzyko awarii silnika", do tego czerwona kontrolka STOP. Wizyta u mechanika wykazała trzy błędy zapisane w komputerze: - system StopStart, - "sprawność katalizator", - jakiś błąd związany ze światłami awaryjnymi (podobno nieistotny). Ponad to samochód pracował normalnie, za wyjątkiem podswietlenia przycisku wyłączającego StopSt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!