Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

yoggie

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    19
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    megane 2
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    190

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Tak prawdopodobnie masz rację. Jednak problem tkwi w taśmie REGULAMIN Forum się kłania - Prezes
  2. to juz chyba lepiej do mechanika podjade za 10 zł mi powie co to za błąd xD REGULAMIN Forum się kłania, pkt 5 - Prezes Witam, pali mi się kontrolka airbaga i wydaje mi się ze problem tkwi w przerwie między pokazanym na zdjęciu bolcem a układem elektronicznym. Sprawdzałem miernikiem i bolec nie dotyka styków płytki. Pytanie czy tak powinno być? Chcę to lutować dlatego pytam
  3. nie mam z takim czipem.. jakies inne wyjscie? REGULAMIN Forum się kłania - Prezes
  4. Witam, mam świecącą się kontrolkę airbaga i dlatego kupiłem sobie tego elma327 pod bluetooth żeby ogarnąć sobie błąd i lokalizację usterki. Niestety diagnostyka w programie torque pro nic nie pokazuje (żadnych błędów). Myślałem, że to błąd aplikacji dlatego sprawdziłem na innych, wynik ten sam, czyli żadnych błędów... Co może być przyczyną? Ten błąd akurat może być nieobsługiwany przez tego elma? Czy może faktycznie żadnego błędu nie mam, a po prostu jakieś zwarcie jest i przez przypadek się pali kontrolka airbag+service? PS. Dodam, że ruszałem kontakt pod siedzeniem + taśma zwijacza była wymieniana pół roku temu, więc prawdopodobnie tutaj nie leży przyczyna airbaga.
  5. witam przymierzam sie do wymiany lacznikow w reni i nie wiem jakiej firmy brac. z tego co widze to najwiecej ludzie biora quality parties, potem master german sports, denckerman/strline, kraft. czy ktos moglby sie podzielic opinia co do czesci tych firm? szukam dobrych lacznikow (obu) w cenie do ok 50-60 zl Proponuje zapoznać się z regulaminem forum odnośnie pisowni i używania polskich znaków. Aston76
  6. jakies porady jak samemu to zregenerowac? nasmarowalem wszystko ale nic nie daje.. problem rozwiazany, wystarczy podlozyc jakas uszczelke, co podniesie krazek, tu filmik obrazujacy rozwiazanie problemu Regulamin forum się kłania - Prezes
  7. tasme kupilem z nowym jezyczkiem i wtyczkami. nie byla posmarowana. slychac ze sie zatrzaskuje zwijak jak dociskam, ale jest szparka 1-2mm przez ktora widac tasme w zwijaku. Dlatego Nie musialem calej rozbierac kierownicy zeby zobaczyc ze sie tasma zawinela bo przez ta mala szparke bylo widac. Nie zamyka sie na tyle zeby nie bylo nic widac. mowisz o tej malej szarej zebatce co jest pod bialym zwijakiem tak? edit dodalem zdjecia jak to wyglada Regulamin forum się kłania - Prezes
  8. witam wymienilem sobie tasme w zwijaku bo tamta sie urwala. ustawilem zwijak na prostych kolach tak jak trzeba, ale po kilku obrotach kierownica zaczalem slyszec jak tasma mi trzeszczy i dzisiaj rozkrecilem patrze ze sie zawinela. czego to moze byc wina? nasmarowac to koleczko biale albo tasme zeby lepiej chodzilo? dodam ze moj zwijak jest nietypowy(ta biala czesc) bo nie ma <<O>> ktore trzeba ustawic na godz 1-2 tylko litere Q i wedlug niej ustawialem zwijak moze to przez to Regulamin forum się kłania. Zasady pisowni - Prezes
  9. Witam, mam problem z zatrzaskiem, bardzo ciężko odbija i trzeba sie naklikac troche zeby w koncu wyszedl. Podczas klikania ten czarny element nie chce do konca wyjsc. Co robic? Mozna wd-40 to spsikac? edit :chyba już wiem w czym problem, jeżeli zatrzasne pas i trzymam go lekko do gory to zatrzask dziala. wyglada na to ze sprezyna za slabo naciska i nie chce wypchnac tego gwintu. czy mozna wymienic taka sprezyne? Regulamin forum się kłania - Prezes
  10. dobra dzieki mozna zamknac B) Regulamin forum się kłania - Prezes
  11. Czyli tak naprawdę musiałbym wymienić całość, radio i wyświetlacz. Z tego co widzę używka radio i wyświetlacz AFFA2 to koszt około 70 zł, więc w sumie warto się chwilę pomęczyć z kabelkami. A co z pilotem przy kierownicy, kostka będzie pasować czy też trzeba kombinować?
  12. Witam, chcę podpiąć sobie auxa, ale nie wiem czy moje radyjko je obsługuje. Zrobiłem zdjęcie styków i widać, że jest jedno wolne miejsce na kostke. Czy to piny na kostke aux?
  13. Czyli sugerujesz, że problem jest w złym nawinięciu szpuli tzn. nie ta linka czy ilości nawinięć? Możesz ten filmik pokazać, o którym mówiłeś?? REGULAMIN Forum się kłania - Prezes
  14. może coś w montażu pokręciłem, ale wątpię, bo efekt końcowy wygląda identycznie jak na filmikach z yt. Jedynie w czym mogłem popełnić błąd to, to że mogłem pomylić zwijacze od strony kierowcy/pasażera, ale jak patrzyłem to gabaryty te same.. linki też takie same.. edit: porównałem zwijacz fabryczny z zamiennikiem, to są różnice w wydrążeniach, na ten tani zamiennik się tak nawija linka że odstaje(na samym poczatku najbardziej czyli na łuku zaczepu z obwodem zawijacza) , a na fabrycznym ani trochę.. może to w tym tkwi wina, źle wydrążone szczeliny..
  15. No własnie też mnie to dziwi, bo wszedzie gdzie ogladam filmiki z demontazu tapicerek to te sprezyny sa naciagniete, nawet w małym stopniu, nigdy nie dzieje sie tak ze ta sprezyna nie jest w ogole naciagnieta - jak u mnie. Próbowałem zawinąć na dwa sposoby każdą linką, efekt ten sam. Kombinuje i kombinuje, ale juz nie mam pomyslu. Może złe linki? PS. Dodam, że jak sam zwijaczem kręcę (bez silniczka) to nie ma takiej sytuacji, że wypadają koncowki.. (no ale wiadomo, to nie taka sama dynamika naciągu) REGULAMIN Forum się kłania pkt 5 - Prezes
×
×
  • Utwórz nowe...