Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Saurafel

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II PH II CC
  • Silnik
    1.9 dci
  • Przebieg (tys.km)
    177

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Nie znalazłem na to odpowiedzi. Jakie jest maksymalne ET dla Megane 2, tak żeby felga siedziała w nadkolu/na skraju ale żeby nie wystawała?
  2. 1/ Wszystkie filtry były wymieniane 5 tyś km temu. 2 marca. 2/ Zwrócę na to uwagę, co będe w stanie - zrobię, a co nie to zlecę. Chociaż wydaje mi się że chyba jest to bardziej mechaniczna usterka, ale sprawdzić nie zaszkodzi a może pomóc. 3/ Nie wiem czy ma to znaczenie ale zawsze tankuje na Orlenie tego droższego diesla (verva), nigdzie indziej. A jaka jest Twoja opinia z tym "układaniem" się osprzętu do nowego koła pasowego? W momencie kiedy te koło było zużyte, wystarczy wymienić same koło, czy koło z całą resztą osprzętu? (paskami i tak dalej). Auto ogólnie nie dymi wogóle, jeździ fajnie, dynamicznie, podczas jazdy nie ma żadnych, ale to serio żadnych problemów. Tylko na biegu jałowym dostaje takich dziwnych wibracji.
  3. Megane 2 1.9dci 130km Cześć, od jakiegoś czasu walczę z dziwnym falowaniem w moim silniku tylko i wyłącznie na postoju, wystarczy położyć stopę na gazie żeby problem znikł, największym problemem jest to że falowanie bezpośrednio przekłada się na wibracje foteli, szyby czołowej a nawet dachu (wersja CC). Próbowałem już: Wymiana poduszek silnika, wymiana rozrządu, i najnowsza próba wymiana koła pasowego. Stare było faktycznie zużyte, miało luzy w każdej płaszczyźnie. Po wymianie koła pasowego faktycznie problem zmienił swój charakter. Są momenty kiedy auto wogóle nie wibruje i aż przyjemnie się w nim siedzi na postoju. Jednak wystarczy przejechać kawałek aby wibracje wróciły. Mechanik powiedział że pozostałe rolki i pasek muszą ułożyć się do tego nowego koła pasowego. Nie wiem na ile mu wierzyć. Dorzuce wam filmik żebyście posłuchali jak auto mi pracuje, jak się wsłuchacie to wszystko usłyszycie. Może ktoś coś mi podpowie, bo zaczynam mieć dość i myślę nad sprzedaniem tego wpizdu, a nie chciałbym tego robić.
  4. Bawił sie ktoś w to? Da radę to zrobić na tych plastikach? Brakuje mi ok. 2cm na stronie z przodu, a niechciałbym musieć teraz sprzedawać kół i szukać nowych.
  5. Jedyne co dostałem po wypalaniu, to to co jest na drugim zdjęciu. Tak olej i filtr był wymieniany na świeży. Nie mam pojęcia czy wtryski są do regeneracji. To moje takie wróżenie, że być może. Ogólnie rzecz biorąc kontrolke od dpf, wziąłem za poprostu zapchany filtr. Poszedłem wypalić auto i pomogło, ale na krótko. Próbuje ustalić teraz, dlaczego problem wrócił.
  6. Auta nie mam od nowości, kupiłem z przebiegiem 173 580km. Auto było ściągane z Niemiec. Wychodzi na to że zrobiłem coś koło 4-5 tysięcy. Nie było mnie przy wypalaniu - byłem wtedy w pracy. Ponoć "dymił na szaro" Klucz palił się z powodu poduchy powietrznej. Znikł razem z nią. Nie jestem fachowcem od tego - dlatego bujam auto po serwisach. Ale z tego co wiem to trzeba komputerem uruchomić wypalanie w sterowniku. Wszystkie parametry podeślę Ci w zdjęciach. Z tego co wiem używają Delphi. Błędów nie ma w momencie palenia sie kontrolki. Poprawne rozpoczęcie i zakończenie procesu wypalania. Wydaje mi się że zapalona kontrolka nie wpływa na moc auta, nie odczuwam różnicy. Tak jak mówiłem, wypalanie serwisowe pomogło na chwilę, aż przeciągnąłem dłużej tam chyba piątke. Po tym wróciło.
  7. Z poduchami sobie poradziłem już - kostka pod fotelem kierowcy. Ale z tym DPF nigdzie nikt nic nie wie.
  8. Witam Panów, w sumie mój pierwszy post na tym forum,jeżeli coś jest nie tak - prosze o poprawkę. Megane 2 PH 2, silnik 1.9dci 130km. 2006r. W styczniu wypalałem DPF ze względu na świecącą się kontrolkę. Panowie z serwisu wypalili auto w trybie serwisowym, tyle że auto weszło w tryb awaryjny z problemem wtrysku paliwa. Więc zostały zaprogramowane wtryski na nowo - poszło. Auto zeszło z trybu serwisowego i jest fajnie. Jeździłem 4 miesiące, problem powrócił. DPF zapala się i gaśnie średnio co 20km, już nawet nie mam siły znów go gonić na trase ho trzeci raz w tym miesiącu auto tankuje do pełna. Nie pomogła trasa 100km po autostradzie. Kontrolka w sumie zapal się i gaśnie tak jak pisałem co 20km, nie ważne czy jadę 2 tyś obrotów czy 3 tyś. Obstawiam 2 opcje. Albo zapchany filtr popiołem (facet odczytujący pomiary mówi że niby nie, wszystko fajnie. Ilość sadzy 0g, ciśnienie 5 lub 6. Generalnie brak podstaw do pomyślenia że to sadza). Druga opcja to lejące wtryski, ale żeby tak mocno że auto wytrzymuje tylko 20km? (czasem mniej). Generalnie obroty trzymam zwykle do 3 tyś (dynamicznego, nie piłuje), kontrolka powiedziała dzień dobry jak pogoniłem na trasie do 3.5. Podpowiedzcie coś, bo wywaliłem już w różnych miejscach +/- tysiąc i każdy mówi że to normalne, tak powinno być i to napewno przez to że jeżdżę tylko w mieście.
×
×
  • Utwórz nowe...