Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Komuszon

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Megane 1.5 dci
  • Silnik
    1461, 74kW
  • Przebieg (tys.km)
    190000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam serdecznie. Musiałem ostatnio wymienić zmienić na nowy(używany) silniczek do mechanizmu wycieraczek (stary miał zwarcie na wirniku). Sprawdziłem go, nie ma zwarcia. Niestety po tym jak go podłączyłem i chciałem odpalić samochód, cała elektronika wyłączyła się. Nie dało się odpalić auta, ani nie reagował na pilota. Po tym jak odłączyłem wtyczkę od silniczka, wszystko wróciło do normy. Poodpinałem wszystkie wtyczki z UPC, zostawiłem tylko od wycieraczek, i okazało się że nie ma w nim zwarcia. Podłączałem i odłączałem wszystkie po kolei i okazuje się że PPH1 powoduje zwarcie gdy podłączony jest PPH2. Samo PPH1 nie ma zwarcia. Miał ktoś podobny problem lub potrafi mi pomóc ?
  2. Brat miał mniej więcej podobny problem. Pomogła wymiana modułu komfortu.
  3. Witaj. Udało Ci się rozszyfrować resztę w prawym górnym rogu ?
  4. Dzięki za odpowiedź. Faktycznie wygląda ta rysa na pęknięcie. Zaraz się temu bliżej przyjrzę i dam znać. Te wkłady na żarówki miałem bardzo zardzewiałe, i światła mi z tylu nie działały. Kolega jabrze kazał potraktować je kontaktem60 i są teraz w idealnym stanie. Tzn były bo ta operacja miała miejsce w lipcu, teraz po opadach może być gorzej. No nic, wykombinuje zaraz jakąś uszczelkę i do roboty. Regulamin forum się kłania - Prezes
  5. Witam serdecznie. Gdzie tkwi problem tak obfitego zbierania się wody w kloszu lamp ?
  6. Witam. Czy da się jakoś ściągnąć tą walcowatą ochronne silniczka, by zobaczyć co w nim zwiera ? Czy jest on nierozbieralny ? Bo odkręciłem dwie śrubki które go teoretycznie trzymają, ale ten ani drgnie.
  7. Witam serdecznie. Czy na załączonych zdjęciach widać co może być przyczyną niedziałającego silnika wycieraczek?
  8. Nie, niestety, tego nie sprawdzałem. Edit. Wczoraj już na śpiącego odpisywałem i nie doczytałem ze komutator mechanizmu wycieraczek. Ubzdurałem sobie ze chodzi o jakiś na alternatorze. Takze na spokojnie go dzisiaj sprawdzę. Na czym to się jeszcze trzyma? Niby są tam tylko cztery zawiasy, ale mimo że je podważam to osłonka ani drgnie.
  9. Zgadza się, mowa o UPC pod maską. Zdjęcia zamieściłem na początku tematu. Poczyscilem je teraz dosyć solidne. Ale widać że nie tylko w niej tkwi sedno mojej usterki. Wyciągnąłem całość tego uchwytu żarówek na próbę. Wycieraczki i radio nie działają dalej. Niemniej chyba mimo wszystko będę znowu musiał wyciągnąć uch bo zastanawiam się czy te miejsca widoczne na zdjęciu to jednak nie ślady jakiś przebić. Chociaż wydawało mi się że to po prostu niewralgiczne miejsca koło mocowania zalane są ochronnym klejem.
  10. ''Darowanemu koniowi nie patrzy się w zęby'' ale ta meganka co dostałem ją w spadku, wyraźnie tęskni za poprzednim właścicielem( zresztą ja też tęsknie), bo co rusz gdzieś zajrzę to problem. Poczyszczę to na wszelki wypadek papierem ściernym i kontaktem, ale muszę się rozejrzeć za nowym. Mam nadzieję że to nie drogie, bo kiedyś jak brat potrzebował czegoś takiego do swojego auta, to słono to kosztowało ( około 200zł). Chyba że można na te stare miejsca przylutować blaszki przewodzące ? Czy to bez sensu ?
  11. A pojedynczych przekaźników nie można wymienić ? Od razu trzeba cały UPC ? A w jakiej cenie te UCH, najlepiej od razu z dopisaniem do auta ? P.S A UPC przypadkiem nie masz na sprzedaż ? Po bardzo dokładnym czyszczeniu kontaktem i spirytusem, z powrotem zadziałał wyświetlacz wielofunkcyjny i zamek centralny. Raczej to jednak wina UPC, chociaż całkowitej pewności nie mam. Niemniej wycieraczki i radio nie działają dalej... Jutro wymienię ten bezpiecznik z czerwonej klemy 30A, co jest odpowiedzialny za łączenie z UCH. Chociaż miernik pokazuje że są sprawne, włącznie z tym 400A.
  12. Witam serdecznie. Czy te zjedzone przez rdzę miejsca były połączone między płytkami i czy może to powodować problemy z masą jak i elektryką?
  13. Wychodzi na to że samodzielnie nie potrafię naprawić tego uch bo wizualnie nie widać uszkodzeń. UPC jeszcze raz w domu gruntowanie przeczyszcze spirytusem i kontaktem 60. Ale jak to nic nie da, to chyba muszę nowe uch kupić i przy okazji UPC. Ewentualnie coś pojedynczego mogę na tym module wymienić.
  14. Szczerze mówiąc wątpię żeby uszkodzony był moduł uch. Wyglądał lepiej niż UPC, do niczego nie można było się przyczepić. Dodatkowo, po kurzu i brudzie na nim jak i obok, nie było śladu żeby kiedykolwiek był zalany. UPC już tak niestety.
  15. Witam serdecznie. Zauważyłem że płytka pada mi postępowo, bo po kolei padało radio, wycieraczki, światła. Ostatnio po ponownym włożeniu wielofunkcyjny wyświetlacz, a dzisiaj zamek centralny. Tylko alarm działa. Który przekaźnik lub tranzystor jest za to odpowiedzialny na płytce? Postaram się to wylutowac i sprawdzić czy działa.
×
×
  • Utwórz nowe...