Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

pawlo7721

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III pHI
  • Silnik
    1.6 16v
  • Przebieg (tys.km)
    200000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Po 15000 tysiącach kilometrów pasek już zdążył się dopasować do kół rozrządu i generalnie wymiana pompy i inny niż wcześniej naciąg paska mógł spowodować ze dźwięk na chwilę ustał. Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę ale ja zawsze po każdej ingerencji w rozrząd wymieniam pasek. Generalnie zawsze powinno się zakładać przynajmniej nowy pasek.
  2. Miałem kiedyś podobny dźwięk w innym aucie. Generalnie częstotliwość dźwięku jest podobna. U mnie okazało się krzywe jedno z kół na wałkach rozrządu po wymianie koła i paska dźwięk ustał. Czy po wymianie pompy mechanik wymienił również pasek na nowy czy założył stary?
  3. Dziękuję za pomoc wszystkim. Odkręciłem dziś kolektor dolotowy. Mieliście rację to ta mała niewinna uszczelka Olej w nie dużej ilości ale jednak wydobywał się na pokrywę zaworow i dzięki temu miałem ładnie zakonserwowaną Górę silnika. Ten zapach paliwa który czułem jednak był poprostu oparami z wnętrza silnika. Niestety nie mogłem jakimś cudem jej dostać a byłem w trzech sklepach. Generalnie poradziłem sobie za pomocą cudownej pasty Reinzosil teraz jest wszystko dobrze. Już nic nie wydobywa się z pod kolektora oraz (może to tylko moja autosugestia) silnik jakby odrobinę równiej pracuje. Jesz
  4. Właśnie nie wiem. Generalnie szukałem w necie ale nie mogłem znaleźć od czego on jest. Wiem tylko tyle że na większości zdjęć przedstawiających komórę silnika ten przewód jest widoczny.
  5. Znalazłem taki przewód nie jest podłączony do niczego. Wiecie może czy on powinien byc jednak do czegoś podłączony czy jest to jakiś przewód "opcjonalny"?
  6. No właśnie miałem takie wrażenie że to wychodzi właśnie z przodu silnika ale logiczne jest to co piszesz. Nigdy jakoś nie miałem doczynienia z tym silnikiem w mojej "karierze" mechanicznej i nie znałem jego budowy. Szczerze mówiąc im bardziej ja zgłębiam tym bardziej myślę że trochę na kombinowali ci Francuzi za bardzo. dziwił mnie tylko ten zapach benzyny... Znalazłem jakieś zdjęcia w necie i widzę że jeszcze na pokrywie zaworow jest taka jakby mniejsza pokrywa od układu odpowietrzenia jak myślisz warto ją odkręcać i czyścić? Czy tylko uszczelnić górę?
  7. Wiesz ato ciekawe bo przy wymianie świec zauważyłem na trzeciej świecy ze jest trochę zaolejona. Ok więc jeśli tak to czeka mnie zdejmowanie pokrywy zaworów?
  8. Wiem o którym przewodzie myślisz. Jeśli dobrze się rozumiemy to ten który jest podpięty za przepustnicą. Jednak te pary wydobywają się z przodu siknika pomiędzy drugim a trzecim dolotem kolektora. Tak jakby nie wiem... coś było nie szczelne w pobliżu drugiego a trzeciego wtryskiwacza.
  9. Witajcie. Jestem tu nowym użytkownikiem tak jak również nowym właścicielem Renault Megane 3. Auto mam od niedawna i postanowiłem wymienić przy nim wszystko co można więc nasłuchuje i wpatruje się zwłaszcza w silnik. Wszystko pięknie i ładnie tylko już któryś z kolei raz zauważyłem jakby mgiełke wydobywająca się z pod kolektora dolotowego. Początkowo myślałem że to być może płyn chłodniczy lub inne rzeczy które pozostały po moich wymianach(rozrząd, płyn, olej itd.) Dziś dopiero postanowiłem użyć swojego nosa i odkryłem że ta mgiełka ma zapach benzyny. Co dziwne wydobywa się jakby sekwencyjnie c
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!