Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami samochodowymi iParts.pl

kwansterp

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III GT220 2014
  • Silnik
    2.0 TCe
  • Przebieg (tys.km)
    53

Ostatnio na profilu byli

167 wyświetleń profilu
  1. Jak chcesz założyć dobre światła dzienne i nie przepłacać, to polecam LPQ080 Magneti Marelli. Jakość Philipsa a cena lepsza. Zamontowałem już parenaście szt. i nie było żadnych problemów.
  2. Jak chcesz lepsze osiagi i podobne spalanie, to zainteresuj się. 1.4 TCe. Jedzie o niebo lepiej niż 1.6.
  3. Sagemy rzadziej padały, jednak były przypadki. Podmień na inny zegar, używka grosze. Przy samym prędkościomierze szukałbym przyczyny gdzieś indziej, jednak dochodzi jeszcze obrotomierz. Zacząłbym od zegarów.
  4. Nabicie jest razem z olejem. Ozonator załatwi sprawę. Użyjesz tak często jak będzie potrzeba.
  5. Jak poczujesz spadek wydajności to wtedy nabijamy klime, jednak nie rzadziej niż 3 lata. Gdyż wraz z czynnikiem jest jeszcze olej który smaruje sprężarkę, on tez się starzeje. Filtr co rok, odgrzybianie wg indywidualnych odczuć zapachowych.
  6. A może wymiana na na tarcze z gt220 tam są 320 mm. Wyjdzie trochę taniej. Rs ma 340 mm przód.
  7. Możesz zdiagnozować uniwersalnym, ale zamiast wyboru marki wybierz protokół OBD. Wtedy nie pokaże błędów DF a zwykłe P0xxx. To na początek wystarczy.
  8. Odczytaj po protokole obd lub Clipem, będzie pewne. Bo błędy DF dla różnych modeli mogą oznaczać coś innego, dodatkowo jeśli diagnozowane jakimś uniwersalnym testerem.
  9. Dorób dodatkową masę bezposrednio do plytki w lampie i ma być dobrze.
  10. Do czujnika jest dobry dostęp, sam go wymienisz. Parametry jego mozesz sprawdzić prostym testerem po obd.
  11. Jeśli chodzi o brzydkie zapachy to nie ma znaczenia manual czy klimatronik. W obu przypadkach warto wyłączyć wcześniej klimę aby przesuszyć parownik przed zgaszeniem auta.
  12. Może cewka złapała przebicie, do gniazda dostała sie wilgoć. Sprawdź uklad zaplonowy.
  13. Wygląda na czujnik cisnienia. Skasuj błąd, pojeździj, potestuj. Sprawdź jego parametry na kompie. Jak powróci błąd, to sprawdź jego okablowanie lub wymień czujnik.
×
×
  • Utwórz nowe...