Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Szymanos

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV
  • Silnik
    1.3 Tce 140KM FAP
  • Przebieg (tys.km)
    15
  1. Dzięki, za odpowiedz. Odnośnie nieoryginalności tych klocków to są to słowa Pana w serwisie, podobno one miały wyjeżdżać na jakiś całkowicie innych. W poniedziałek będę dzwonił do serwisu, bo miałem dać znać czy wszystko ok, a na pewno u mnie nie występuje on jako delikatny Może uda mi się to nagrać i wrzucę, gdyby się okazało że to faktycznie dźwięk auta "naturalny" to będziecie się mogli pośmiać ze mnie. Swoją drogą cała operacja trwała prawie 3 miesiące od zgłoszenia, z czego 2 miesiące to było oczekiwanie na bak, a 3 tyg auto na serwisie stało. Więc mam nadzieje że faktycznie go jednak wymienili.
  2. Witam Państwa serdecznie. Zacznę od tego że autko zostało zakupione z salonu we wrześniu 2019 roku, jeździło jako demo dla klientów(3,5 tyś przebiegu). Pierwszy miesiąc było wszystko super wiadomo trzeba było poznać samochód, przyzwyczaić się do czegoś nowego. Niestety po pierwszym miesiącu użytkowania zauważyłem problemy w postaci dziwnych dźwięków z wywiewu od strony kierowcy takiego jakby szumienia i drgania drążka zmiany biegów. Po czasie doszedł do tego dziwny dźwięk przy bardziej dynamicznej jeździe w momencie delikatnego przeciągnięcia sprzęgła, taki jakby metaliczny rezonans jakieś blachy, ciężko to nazwać ale brzmi bardzo brzydko. Po kilku dniach następnie pojawiło się piszczenie klocków jak w starym ikarusie na zakręcie, piszczały wyłącznie podczas powolnej jazdy na parkingach itp. Wiadomo w takiej sytuacji postanowiłem pojechać do serwisu, Panowie w Uni-Car Bydgoszcz oczywiście zrobili z człowieka debila twierdząc ze nic nie słyszą, auto jest sprawne można jeździć. Po 2 tyg i naleganiu z mojej strony przyjęli auto do sprawdzenia ponownie i w ciągu kolejnych 3 godzin stwierdzili że z autem wszystko ok. Minęło około 4/5 miesięcy od tego czasu i nie dawało mi to spokoju więc pojechałem do drugiego serwisu w Bydgoszczy który zdiagnozował mi oczywiście usterkę skrzyni biegów, a w między czasie doszły dźwięki z tyłu auta, takie jakby uderzenia w podwozie na lekkich dziurach. Diagnoza wyglądała tak: Uszkodzona skrzynia biegów Uszkodzenie w środku baku, urwany element który pływał i powodował dzwięki. Jestem teraz 2 godziny po odebraniu auta i faktycznie udało się usunąć to szumienie z lewego wywiewu i drganie drążka zmiany biegów. Do tego Panowie sprawdzili zaciski które oczyścili i klocki. Okazało się że auto ma klocki TRW które nie są oryginalne i one mogły powodować piszczenie na zakrętach. Również został wymieniony bak paliwa na nowy. Niestety pozostał dziwny metaliczny dźwięk przy przeciągnięciu sprzęgła i to stukanie z tyłu auta w podwozie. Moje pytanie brzmi czy ktoś z Państwa miał podobne problemy z tymi megankami i czy jest mi w stanie powiedzieć jak to możliwe że auto jest na nie fabrycznych klockach i co mogło być powodem ich zmiany? W szczególności martwi mnie ten dźwięk przy przeciągnięciu tego sprzęgła, jest bardzo donośny i słyszalny w przypadku bardziej dynamicznej jazdy. Póki co piszczenia przy klockach nie słychać. Chyba że to faktycznie w tym aucie tak brzmi, bo przez ostatnie 3 tyg jeździłem nowym nissanem i mimo kilku prób tego metalicznego dźwięku nie da się wywołać.
×
×
  • Utwórz nowe...