Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Vincent_Clio

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Renault Clio II ph1
  • Silnik
    1.6 K7M720
  • Przebieg (tys.km)
    248000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Witam serdecznie, pacjent to renault clio 2 1.6 8v K7m720 (przedtem 1.4 8v) z osprzętem z 1.4 8v. Na zimnym silniku po odpaleniu falują obroty, po chwili wyrównują się i niby jest wszystko ok, ale podczas jazdy gdy jest coraz cieplejszy szczególnie na początku 2 biegu łapie muła i tak do 2500 rpm a później wgniata w fotel. Nie mam już pojęcia o co mu chodzi... Wymieniłem świece i jest troszkę lepiej i zanim zacznę wszystko po kolei wymieniać wolę się zapytać znachorów tego modelu o co tej granatowej małpie chodzi Gdy lekko operuje się gazem idzie jak burza, gdy mocniej wcisne gaz czasem strzeli w dolot ale bardzo rzadko. Listwa wtryskowa wraz z kolektorem ssącym (plastikowy) jest z 1.4 8v Komputer 1.4 8v Nowy termostat Rozrząd nowy Koło zamachowe 1.6 8v + nowe sprzęgło Sonda lambda została z 1.4 8v Nowa upg Zawory ok Kompresja po 12bar. Czujnik położenia wału został z 1.4 8v Za niedługo montuję kolektor ssący z 1.6 8v K7m720 wraz z wtryskami a listwa zostaje z 1.4 8v W planach jest wykrzesanie większej mocy ;) Temat chyba rozwiązany - po odpięciu map sensora i odpaleniu Clio zaczęło mieć równe obroty na biegu jałowym lecz trochę wyższe (jakieś 800-900). Idąc tym tropem pomyślałem że skoro tak, to odpięcie map sensora spowodowało większą dawkę benzyny z wtryskiwaczy i rozwijając dalej myśl - wtryski z 1.4 nie wyrabiają się. Zastosowałem wtryski z 1.6 które miałem razem z silnikiem (K7m720) pasujące p&p do listwy z 1.4 i kolektora z 1.4, wyciągnąłem map sensor, wyczyściłem dla pewności i go podpiąłem. W efekcie silnik odpalił jak by nigdy nic z podpiętym sensorem, obroty idealne i bardzo żwawo reaguje na gaz ;) Orientuje się ktoś czy przy wymianie kolektora z plastikowego na aluminiowy z megane1 1997 pasują wszystkie wtyczki do przepustnicy i co wtedy zrobić z zaworkiem podciśnienia ?
×
×
  • Utwórz nowe...