Skocz do zawartości

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

antusfc

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1.5 DCI
  • Przebieg (tys.km)
    139000
  1. Żadnych niepokojących objawów poza tymi błędami? Korekty wtrysków sprawdzane były? A turbina jak się zachowuje?
  2. To już mnie teraz Karlos zbiłeś z tropu. Mechanik, który zmieniał rozrząd powiedział mi to samo, a jak wymieniali dwumasę i przy okazji sprawdzali napięcie na moją prośbę to też powiedzieli, że jest ok (dwa różne warsztaty). Ja z kolei też z mechaniką nie jestem jakoś na bakier i wg mnie to ewidentnie rozrząd. Z kolei akurat w rozrządach co prawda nigdy jakoś nie grzebałem więc stąd moje pytania. Pozostaje chyba tylko wada fabryczna.
  3. Szwagier, czyli uważasz, że po prostu zbyt mocno napięty pasek? Chłopaki w tym warsztacie są mega ogarnięci, mają dużo roboty więc ciężko mi uwierzyć, że za mocno napięli pasek. Tak czy inaczej trzeba zajrzeć do tego rozrządu jeszcze raz.
  4. Dzięki za podpowiedzi. Spróbuje z nowym rozrządem. Dam znać czy pomogło zdrówka wszystkim
  5. Właśnie chodzi o to, ze napięcie paska ustawiane według znaków, ponownie sprawdzane po przejechaniu jakichś 4000 km (przy okazji wymiany dwumasy i sprzęgła jakiś tydzień temu) i napięcie według mechaników ok. Może być po prostu wadliwy rozrząd? Dziwi mnie to, ze to się stało jakieś 500 km po wymianie. Sam pasek może mieć jakąś wadę powodująca ten rezonans? Jeśli faktycznie jest zbyt mocno napięty to można po prostu poluzować? Czy raczej nowy pasek ?
  6. Witajcie koledzy, Na początku chciałbym się przywitać. Wcześniej miałem megane 2 1.6 i nie miałem z nim problemów Niestety nie znalazłem konkretnie takiego przypadku jak mój. Pacjent megane 3 1.5 DCI 110 km. Po wymianie rozrządu i pompy na INA (jakieś 500-600 km po wymianie) pojawiło się dziwne wycie z słyszalne z kabiny w okolicach nóg pasażera. Rozrząd sprawdzony drugi raz (napięcie paska, położenie kół) i wszystko ok. Pasek osprzętu był demontowany i nadal wyje, więc osprzęt wykluczam. Wtryski mają korekty w granicach 0,95 - 1,05. Po dodaniu gazu wycie cichnie (albo silnik je zagłusza). Wycie jest mocno słyszalne po wrzuceniu na luz, kiedy obroty spadają i są we wspomnianym zakresie. Na wolnych wycia nie słychać. Podczas rozpędzania w tym zakresie słychać. Podczas jazdy powoli na 1 lub 2 biegu z obrotami w tym zakresie tez słychać. Macie może pomysł co to może być? Poniżej filmik Dzięki z góry za pomoc IMG_4493.MOV
×
×
  • Utwórz nowe...