Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

WojciechX

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane I phI Coupe 1998
  • Silnik
    DA0F 1.6e 90KM
  • Przebieg (tys.km)
    287
  1. Nie, to był zewnętrzny element podłączony kablami z etykietą opisaną jako emulator wtrysków. Map Sensor zamówiłem i zamierzam wymienić.
  2. Jest to jakaś myśl, ale zauważyłem, że jednak problem tkwi w elektronice. Pogrzebałem pod maską i poruszałem emulatorem wtryskiwaczy, i pomogło. Nagle instalacja zaczęła działać bez żadnego duszenia/spadku mocy. Pozostaje mi sprawdzić przewody i je ewentualnie wymienić na nowe.
  3. Witam, mam dość nietypowy problem - szukałem, ale nie znalazłem nic na ten temat. Auto pracuje na benzynie i na gazie. Na benzynie nie mam żadnych kłopotów, ale na gazie występuje dziwny objaw. Gdy mam włączone lpg i zbyt niskie obroty(poniżej 2k) i gwałtownie dodam gaz, to auto zalicza szarpnięcie i słychać intensywny stuk - tak jakby tłok uderzył - i obroty rosną. Przy wyższych zaś obrotach czuć minimalne szarpnięcie(jakby brakło mocy), ale nie ma stuku. Dodam, że jak kupowałem auto, to również czułem takie coś, ale podczas równej jazdy. Po wymianie świec ustało. Po kilku miesiąca
  4. Witam jestem tu nowy i mam na imię Wojciech. Znalazłem pod maską 4 kable, które są niepodłączone. Dodam, że po włączeniu zapłonu na ekranie pokazuje się taka informacja o poziomie oleju. PS. Dołączę jeszcze drugi temat do tego. Wskaźnik LPG zawsze mi pokazuje 4 kropki(mam BRC), a auto nie przełącza się automatycznie z PB na LPG, tylko muszę przełączać ręcznie. Czy kable mogą być odpowiedzialne za jakiś termometr lub coś związanego z LPG?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!