Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Mevolent

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV GT-Line 160 EDC
  • Silnik
    1.6 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    34000

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Musiałbym dokładnie sprawdzić na samej skrzyni żeby mieć pewność ale na 100% ma 6 biegów + wsteczny.
  2. Jak nowy to spalanie najprawdopodobniej przy ok. 30kkm przebiegu się zmieni, zmaleje. Taki fenomen w każdym samochodzie mnie spotykał dotychczas 😉 Osobiście olej bym po tych 3-5kkm wymienił. Ja bym za swojego nie dał 128k według cennika + doposażenie... Brzęczy ponoć ta rzekoma "osłona akumulatora" w której, jak się okazało ostatnio, serwis wyłamał mi zatrzaski, jakiś czas temu w mieście na postoju myślałem że zaraz mi maska odleci na każdych światłach, tak wpadało w rezonans. Teraz cisza ale odezwało się bardzo głośne strzelanie dochodzące z maskownicy głośniczka pod szybą od
  3. Ostatnio coś ucichło, czasami się pojawi na chwilę jakby w boczku prawych drzwi albo faktycznie z tego kawałka pokrywy od filtra powietrza kabinowego. Raz jak dziada na postoju złapałem i mocno waliłem w prawy boczek to coś go dźgnęło, potem mocno ścisnąłem w jednym miejscu i jakby ucichło ale musiałem ruszać spod świateł. Może to jakiś zaczep w drzwiach... Serwis to totalna porażka (umówiłem się w końcu), 3h czekania, diagnosta 3 razy wyjeżdżał, o 7 rano w ciemnym salonie siedziałem, nawet nikt światła nie zapalił i chcieli mnie naciągnąć na kilkaset zł, musiałem udowadniać, że ma
  4. Za fajnie jeździ mimo wszystko. Ten silnik z twin turbo ciągnie od samego dołu i jednak 380NM sprawia frajdę 🤪 Tylko skrzynia mogła by mieć 7 biegów, wtedy na autostradzie paliłby myślę z 1.5l mniej. Poza tym nawet czasu i ochoty nie mam żeby się gryźć z serwisem, jeździ - tak, problemy z zapłonem, pracą silnika, pracą skrzyni, spalaniem, czymkolwiek innym - nie, ino puka i stuka... Przed chwilą ani zająknięcia przy 1500rpm nie miałem, nie wiem o co chodzi, może poduszka od silnika. Moja Meganka ma gorsze i lepsze momenty zauważyłem w tej swojej filharmonii 🤣
  5. U mnie coraz gorzej, inaczej niż na prostej drodze można szału dostać, każda szyba drga więc czasami jadę tłukąc po szybach żeby się uspokoiły, przy 1500obr/min (w super wąskim zakresie), (na biegu czy bez biegu, bez znaczenia) pojawia się dziwne drganie i dźwięk jakby silnik miał wypaść, raz nie słychać tego w ogóle a raz jak auto zrzuca obroty i przechodzi przez 1500 to miałem wrażenie, że po tarce jadę tak zgrzytnęło. Z tyłu tłucze i tłucze, jak dociążony bagażnik miałem to nie tłukło, może to dno bagażnika.... Wsadzę dzisiaj ze dwie kostki z podjazdu i zobaczę, z miejsca na koło zapa
  6. 17" REGULAMIN forum się kłania - Prezes A Tobie o co chodzi, w czymś mogę pomóc? Spokojna wymiana zdań. Odpowiedziałem na pytanie nie łamiąc żadnego punktu, nie pisząc posta pod postem a tu wyjazd z jakimś przedrzeźnianiem wiatropylnym, przypierdolka moda dla zasady czy jesteśmy dorosłymi ludźmi? Jak coś nie pasuje to pale wrotki w normalne miejsce, trochę szacunku do ludzi bo zaraz tu nikogo nie będzie z takim podejściem elektrodowym. A regulamin wyklucza swoje własne punkty i niektóre z nich brzmią jak te z blogów w 2000 roku, pole
  7. Megane nie porównywałbym do Tipo, prędzej Tipo do jakiejś Dacii, fotele w Tipo są skręcone z dwóch prostych desek obitych poduszkami na wezgłowie z castoramy - takie sprawiają wrażenie. Spróbuję pojeździć bez tej osłony przy tunelu. Ja mam również pierdolca na punkcie jakiegokolwiek stukania, a teraz nagle to się pojawiło wszystko, jeszcze dwa miesiące temu była cisza, idealnie jak się skończyła pierwotna gwarancja 2 letnia, dobrze, że wykupiłem tą drugą...
  8. Cześć! Posiadam Megane IV 1.6 dCi 160 EDC w GT-Line, od ok. 32kkm przebiegu (2 lata) samochód stał się frustrująco hałasujący: - wszystkie 4 szyby stukają o uszczelki, czasami nawet na prostej drodze krajowej jest to słyszalne (czasami poruszanie wszystkimi szybami potrafi na jakiś czas docisnąć je do uszczelek), - na każdych dziurach dudni klapa/pokrywa bagażnika (wytłumiona w kilku miejscach uszczelkami do okien oraz w zawiasy wsadzone oringi sylikonowe aby nie jeździła na boki, niestety dalej tłucze a sama klapa oczywiście jest nierówna, po prawej stronie ok. 0
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!