Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

henek14
Nowy użytkownik-
Zawartość
16 -
Rejestracja
-
Ostatnio
Reputacja
0 NeutralnySamochód
-
Auto
Megane 3 GT
-
Silnik
2.0 t
-
Przebieg (tys.km)
183
Ostatnio na profilu byli
Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.
-
henek14 zaczął obserwować montaż haka megane III, Megane III GT GrandTour 2.0, modyfikacja wydechu pod RS, Ustawienie rozrządu f4r 2.0 tce i 3 innych
-
Witam, przychodzę z problemem jakim jest rozrząd. Mianowicie wymieniałem rozrząd wraz z KZFR i kołem wałka rozrządu. Zacząłem od zblokowania wału korbowego, bolec wszedł w odpowiednie miejsce, blokując wał korbowy w jedną i w drugą stronę (prawidłowo?). Następnie założyłem blokady na walki, były w poziomie ustawione. Następnie powymieniałem wszystkie koła dokręcając lekko by założyć rolki i pasek a następnie właśnie bez blokady kół (ponieważ nie wiem jak ja załozyc bo chyba nie pasuje z zestawu zakupionego na allegro) zacząłem dokręcać śrubę od KZFR i następnie nakrętke od koła walka rozrządu.
-
Miałeś rację, ten zielony płyn to normalnie płyn chłodniczy. Tylko dziwne jest to że w zbiorniczku był koloru zoltego a jak zlałem to zielony taki jak w tym wężu. Tak po za tym, orientuje się ktoś ile litrów wchodzi w cały układ? Dzięki za pomoc
-
No właśnie jest klejący, tłusty, taki oleisty i koloru zielonego. Nie mam już jak zrobić zdjęcia od dołu ponieważ praca na wyjeździe. Ale to mnie dziwi dlaczego miałby być taki lepki(?) i nie umiem sobie wytłumaczyć jak to i dlaczego, skoro w poprzednim aucie (laguna 2 2.0t) jak wymieniałem rozrząd i spuszczałem płyn chłodniczy to był takiego koloru jaki byl w zbiorniczku. A w tym przypadku jak mam koloru zółtego w zbiorniczku i konsystencji normalnej wody - płynu chłodniczego, to dlaczego tutaj w tym wężu jest gesty zielony jakby olej? To jest pytanie nie dające mi spać drugą noc! 🙂 Według mn
-
Dziękuję za zainteresowanie. Za tydzień startuje z wymiana rozrządu więc będę spuszczać płyn chłodniczy i wtedy się okaże jak jest naprawdę, czy po spuszczeniu całego płynu dalej tam będzie to coś 🙂
-
To dlaczego jest takiej konsystencji oleistej a płyn chłodniczy który jest w zbiorniku jest konsystencji wody?
-
Ale raczej to nie jest ten sam co jest w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodniczego, ponieważ ten jest zielony i wygląda jak olej a nie jak płyn chłodniczy, który mam koloru zoltego. Jak go sprawdzić czy jest w normie? Mialem wyciek z tego koreczka właśnie i zastanawiam czy nie trzeba jakoś uzupełnić czy coś.
-
Witam, czy ktoś wie co to za wąż na zdjęciu? Jest na nim napis MG wraz z korkiem który widać na zdjęciu, w wężu jest jakiś zielony olej(?) który właśnie mi sciekl po wężu na dół. Wąż ten znajduje obok zbiorniczka od płynu hamulcowego, prawdopodobnie pod podszybiem tym plastikowym. Schodzi na dół i tam łączy czy z czymś innym(?). Posiadam megane 3 GT z silnikiem 2.0tce f4r 180 KM Bardzo proszę o pomoc
-
Super, dzięki za odpowiedź. Tylko teraz pytanie czy tył GT-line a samo GT to jest to samo? Może jest jakiś użytkownik wersji GT, który posiada hak? 🙂
-
Witam, czy jest ktoś kto odpowie mi na pytania? Auto megane 3 gt 2011 rok, skrzynia manual 6 biegów, 180 KM, 2.0 tce 1. Ile oleju mieści się w skrzyni biegów, ponieważ chciałbym w niej wymienić olej? 2. Jaki polecacie olej do tej skrzyni? 3. Jaki symbol ma ta skrzynia? 4. Jakieś porady co do tej wymiany?
-
GT line? A są jakieś różnice w wersji gt i gt line? A pamiętasz jakiej firmy ci proponowali? Nikt nic nie wie na temat haka do gt??
-
Witam, poszukuję informacji jaki hak można zamontować do wersji GT w kombi rok 2011. Przeglądając allegro, trafiłem na kilka aukcji, gdzie jest napisane że nie pasują do wersji GT i RS. Dodatkowo, w moim dowodzie rejestracyjnym był wpis o wcześniejszym zamontowaniu haka i w późniejszym czasie o jego anulacji.