Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

henek14

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane 3 GT
  • Silnik
    2.0 t
  • Przebieg (tys.km)
    183

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ok, napisze. Może ktoś jeszcze jakieś miałby pomysły? Mogło by się tak stać przez dostanie się trochę wody do joysticka? Ekran gaśnie po odłączeniu kostki od radia, gdy podłączę kostkę spowrotem do radia - wyświetla się napis "renault tom tom" a później wyświetla godzinę i temperaturę zewnątrz nawet gdy zamknę auto. Gdy odpalę silnik, nawigacja się włącza, gdy zgaszę silnik i zamknę auto dalej jest włączona. I tak w kółko... Może byłby ktoś z podkarpackiego kto użyczyłby swoje radio na próbę podmianki lub ekranu by wyeliminować tą ewentualność? A więc finał spra
  2. Tak, silnik od podnoszenia został przełożony ze starych drzwi do nowych. Tak - robiłem przywrócenie ustawień fabrycznych. Sprawdzałem również bezpiecznik - wygląda na prawidłowy, jak wyciągnąłem - ekran zgasł ale wtedy nie działa też radio
  3. Tak wyłącza się licznik i radio - przestaje grać tak jak było przedtem. Natomiast teraz ekran gdzie wyświetla się nawigacja wciąż się świeci i można sterować nawigacja normalnie ALE RADIEM JUŻ NIE, dodatkowo widoczne wszystkie informacje co powinny być na ekranie. W ostatnim czasie były wymieniane drzwi kierowcy oraz pasażera lewy tyl, odkręcana antena na dachu i ściągana podsufitka, dodatkowo kilka razy rozładowany akumulator i auto trochę nie jeździło
  4. Witam, czy ktoś orientuje się co mogło się stać że nawigacja po zamknięciu auta dalej pracuje? Przez to rozładował mi się dziś akumulator do 0. Wcześniej czegoś takiego nie było. Czy przez ściągnięcie klemy z akumulatora wprowadziły się jakieś inne fabryczne ustawienia, które powodują że nawigacja jest ciągle włączona?
  5. Witam, jest ktoś kto wie jak nazywa sie dany element plastikowy co jest od tylu przedniego zderzaka, który zawiera w sobie mocowanie spryskiwacza lampy. Chodzi o element na zdjęciu w kółeczku. Chodzi o auto megane 3 w wersji GT a wiec nie standardowy przedni zderzak
  6. I jak sprawa z wydechem? Jak rozwiązałeś u siebie? Też mam 2.0 tce w wersji gt i rozmyślam nad modyfikacja wydechu u siebie. Podpowiesz coś?
  7. Witam, przychodzę z problemem jakim jest rozrząd. Mianowicie wymieniałem rozrząd wraz z KZFR i kołem wałka rozrządu. Zacząłem od zblokowania wału korbowego, bolec wszedł w odpowiednie miejsce, blokując wał korbowy w jedną i w drugą stronę (prawidłowo?). Następnie założyłem blokady na walki, były w poziomie ustawione. Następnie powymieniałem wszystkie koła dokręcając lekko by założyć rolki i pasek a następnie właśnie bez blokady kół (ponieważ nie wiem jak ja załozyc bo chyba nie pasuje z zestawu zakupionego na allegro) zacząłem dokręcać śrubę od KZFR i następnie nakrętke od koła walka rozrządu.
  8. henek14

    Co to za wąż?

    Miałeś rację, ten zielony płyn to normalnie płyn chłodniczy. Tylko dziwne jest to że w zbiorniczku był koloru zoltego a jak zlałem to zielony taki jak w tym wężu. Tak po za tym, orientuje się ktoś ile litrów wchodzi w cały układ? Dzięki za pomoc
  9. Witam, bardzo proszę o pomoc jak ściągnąć dekiel odmy który jest nad pokrywa zaworów w megane 3 2.0 tce. Za Chiny nie chce zejść ponieważ z jednej strony blokuje ten króciec w poziomie i z drugiej strony króciec który jest pionowo o turbinę. Czy ten króciec pionowy się wykręca czy jak? POMOCY
  10. henek14

    Co to za wąż?

    No właśnie jest klejący, tłusty, taki oleisty i koloru zielonego. Nie mam już jak zrobić zdjęcia od dołu ponieważ praca na wyjeździe. Ale to mnie dziwi dlaczego miałby być taki lepki(?) i nie umiem sobie wytłumaczyć jak to i dlaczego, skoro w poprzednim aucie (laguna 2 2.0t) jak wymieniałem rozrząd i spuszczałem płyn chłodniczy to był takiego koloru jaki byl w zbiorniczku. A w tym przypadku jak mam koloru zółtego w zbiorniczku i konsystencji normalnej wody - płynu chłodniczego, to dlaczego tutaj w tym wężu jest gesty zielony jakby olej? To jest pytanie nie dające mi spać drugą noc! 🙂 Według mn
  11. henek14

    Co to za wąż?

    Dziękuję za zainteresowanie. Za tydzień startuje z wymiana rozrządu więc będę spuszczać płyn chłodniczy i wtedy się okaże jak jest naprawdę, czy po spuszczeniu całego płynu dalej tam będzie to coś 🙂
  12. henek14

    Co to za wąż?

    To dlaczego jest takiej konsystencji oleistej a płyn chłodniczy który jest w zbiorniku jest konsystencji wody?
  13. henek14

    Co to za wąż?

    Ale raczej to nie jest ten sam co jest w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodniczego, ponieważ ten jest zielony i wygląda jak olej a nie jak płyn chłodniczy, który mam koloru zoltego. Jak go sprawdzić czy jest w normie? Mialem wyciek z tego koreczka właśnie i zastanawiam czy nie trzeba jakoś uzupełnić czy coś.
  14. Witam, czy ktoś wie co to za wąż na zdjęciu? Jest na nim napis MG wraz z korkiem który widać na zdjęciu, w wężu jest jakiś zielony olej(?) który właśnie mi sciekl po wężu na dół. Wąż ten znajduje obok zbiorniczka od płynu hamulcowego, prawdopodobnie pod podszybiem tym plastikowym. Schodzi na dół i tam łączy czy z czymś innym(?). Posiadam megane 3 GT z silnikiem 2.0tce f4r 180 KM Bardzo proszę o pomoc
  15. Super, dzięki za odpowiedź. Tylko teraz pytanie czy tył GT-line a samo GT to jest to samo? Może jest jakiś użytkownik wersji GT, który posiada hak? 🙂
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!