Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

grzesiek82

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1.5 dCi
  • Przebieg (tys.km)
    212 000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Reasumując to na razie wszystkim dziękuję za porady i podpowiedzi. Spróbuję jutro uruchomić grzanie świec sposobem ręcznym, czyli zlokalizuję przewód zielony co wchodzi do wtyczki sterownika silnika. Jeśli po przyłożeniu w to miejsce masy świece nie będą grzać to oznacza to nic innego jak brak ciągłości tego przewodu od sterownika silnika do przekaźnika świec. co za tym idzie przekaźnik świec nie otrzymuje sygnału sterowania lub otrzymuje go dosłownie na krótki moment co powoduje brak grzania. O efektach Was poinformuję. Pozdrawiam
  2. No właśnie. I dlatego jak zastałem coś takiego to przyszło mi od razu do głowy, że mogą być inne "niespodzianki". Ten pierwszy był nie odkręcony bo nakrętka była obrobiona a komuś nie chciało się zdjąć rury, która zasłania tą nakrętkę. Obok na trytce był drugi przekaźnik i on też już był wymieniany bo miał napis białym markerem o treści: 1.5 dCi. Chyba wiesz kto robi takie napisy ? Oba miały te same numery: 8200859243 a marka to Nagares. W związku z tym wszystkim mam poważne obawy co do tego co tam jeszcze jest narobione. Co do mechaników to rzadko kto chce się brać za takie roboty a jak już
  3. W takim razie ja w ogóle źle lokalizuję sterownik silnika pod maską. Czy to jest ta puszka po prawej od aku nad małą puszką z dużymi bezpiecznikami ? Nie chciałbym wymagać za dużo ale czy masz może jakieś foto tego ? Dzięki za pomoc. REGULAMIN Forum się kłania - Prezes I dlatego też się skłaniam do wymiany świec. Komplet z FEBI wyjdzie 130 zł. Słyszałem opinie, że świece mogą mieć prawidłową oporność ale źle grzać ze względu na wypalony element grzejny. Nie wiem na ile to jest realne. Jednak w tym wszystkim nie pasuje mi że same grzanie świec jest takie
  4. Witam ponownie i już tłumaczę. Kolega wyżej pisał żeby zacząć od wymiany przekaźnika świec. Tak, wymieniłem już w sumie 2 razy. Były to używki. Dlatego zastanawiam się czy nie kupić nowego. A teraz jeszcze raz po kolei. Zaczęło się od tego, że żona kupiła auto w lecie, później przyszła zima i zaczęły się problemy z odpalaniem w minusowych temperaturach. Miałem już wtedy dostęp do Clipa więc sprawdziłem. Był błąd coś w stylu: "złącze diagnostyczne skrzynki podgrzewania" - czyli błąd, który ponoć może oznaczać awarię zarówno świec jak i samego przekaźnika. Wtedy w zimie sprawdziłem ś
  5. Witam serdecznie, Posiadam Megane III 1.5 dCi z 2011 roku. Przeglądałem już mnóstwo postów na tym forum oraz na innych i nadal nie mogę znaleźć rozwiązania mojego problemu. Otóż mam problem z odpalaniem auta poniżej 0 stopni. Wykluczyłem już raczej kwestię paliwa, czujnika temp. cieczy. Świece sprawdzone, iskrzą po zasileniu testowym z akumulatora i mają po około 0.6 Ohma każda. Wymieniłem też przekaźnik świec. Co ciekawe to podczas wymiany okazało się, że mam zamontowane dwa. Jednego ktoś nie mógł odkręcić bo obrobił śrubę i ten był założony bez wtyczki a drugi był zamontowany luzem (trytka)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!