Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Bartson

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutralny
  1. Zmiana na felgi 16" pomogła. Teraz wszystko jest jak należy 😎 Udało się tamte zwrócić i wymienić na 16". Dzięki za pomoc wszystkim!
  2. Ale widzisz jak pisałem wyżej, co wymieniałem w sobotę koło na zapasowe. Zapasowka jest stalowa i jest R15 i pasowała. No ale nic jutro będę się kontaktował z Panem od opon. Wiecie może jaka jest cena felgi 16'' nie nowej tylko używanej z opona? Z tego co wyczytałem opcjonalnie do renowki można dać 205/55 R16
  3. No nic jutro wstawie zdjęcie alusa tylniego (tam też chyba jest ten "krzyż") bo one są zdjęte i założone stalowe. I pogadam z tym Panem najwyżej podjadę spróbujemy założyć 16". Najwyżej wynienie z dopłatą. Oby się udało bo ten watek ciągnie się u mnie od grudnia...
  4. KDKJ Rozumiem. Tylko że z tyłu śruby od alusów podeszły do stalówki bez problemu i z tyłu wszystko jest git. Tylko z przodu coś powoduje że felga dociska zacisk i koła się nie obracają. Normalnie po założeniu stalówek na przód śrubami od alusow udało się zakręcić koło tylko ze się blokujei nie kręci.
  5. KDKJ W sobotę jechałem do Zakopca. Tylko to było tak że koledze w audi wysunął się przegub i rozsypał, laweciarz wziął moje auto przywiózł do nas a kumpla audi zabrał l. Wszystko byłoby OK ale jak przyjechał zobaczyłem że z przodu jest opona dyntka. Jama wywalona taka że szok ale laweciarz nie wie skąd. Mniejsza z tym. Modliłem się tylko żeby zapasowka spasowała do przodu, zeby nie blokowało koła. Udało się zapasowka pasowała. Normalnie mam w zapasówce rozstaw śrub 4x100
  6. KDKJ Te same śruby. Lionel2000 Podeślę jutro. Też mnie to zastanawiało czemu na feldze od środka jest taki krzyż (znak plus tak jakby) niby ten Pan od opon mówił że to nic znaczącego ale nie do końca chce mi się wierzyć. Dowiem się o tą wymianę może na 16''. Narazie mam info ze ten Pan będzie szukał 15'' żeby pasowała ale jak się nie uda to podrzuce mu pomysł z felgami 16'' najwyżej dopłacę i tyle halas2 Rozumiem. Tylko że kiedy ten Pan zamawiał te felgi z oponami wymiary brał z takiej książki gdzie miał rozpisane wymiary do każdego typu silnika, mocy au
  7. A co z kwestią kształtu felgi? Żłobienia na środku bo przypomniałem sobie ze ten prywaciarz od opon coś o tym wspominał? Ma to jakieś znaczenie?
  8. Krzychu73 Ale alusy które były założone też były 15''. Możliwe że stalówka 15'' by nie pasowała a alus tak? Fabrycznie wątpię że były by robione takie auta że z przodu inaczej a z tyłu inaczej. Co zauważyłem że na alusie od wewnętrzej strony na środku jest taki krzyż wysunięty w stronę auta po założeniu. Myślę też że ten prywaciarz u którego kupowałem opony i z którym badałem problem zauważyłby że tarcze bądź zaciski różnią się czymś od tych z tyłu.
  9. Rzeczywiście zbyt chaotycznie to napisałem. Więc jeszcze raz. Kupiłem Renault Megane II jakoś w październiku. Wiadomo zima, potrzebne opony zimowe. W aucie były założone alufelgi. Ja kupiłem 4 felgi stalowe z oponami zimowymi i tu poprawka 195/65 R15 nie 185/65, zamówione do modelu mojego auta (u prywatnego sprzedawcy). Te felgi (4) stalowe miały et43 więc pojechałem z nimi do wulkanizacji żeby zmienili. Tylnie koła elegancko udało się zmienić. Przy zmianie przednich kiedy dokręcili śruby okazało się że felga dociska do zacisku (czy coś takiego, nie znam się za bardzo) i koła się blokują. Wted
  10. Witam. Mam pewien problem. Kupiłem Renault Megane II, 2003r, 88kW, 120KM na oponach letnich (alusy). Zamówiłem opony pod moje auto (wymiary takie jak na letnich). Z tego co wyczytałem w tym aucie są opony z ET43. Dostałem 4 opony z ET43, pojechałem na wulkanizacje. Z tyłu podeszły i pasują, z przodu nie pasowały (felga nachodziła na zacisk i koła się nie obracały). Na przednim alusie wyczytałem, że jest tam ET36. Zakupiłem 2 felgi stalowe ET36. W wulkanizacji po założeniu tych opon, znowu to samo. Felga nachodzi na zacisk i koła się nie obracają. I tu moje pytanie jakie jest rozwiązanie tego
  11. Posiadam Renault Megane 2 2003r. Wyciągnąć żarówki H7 i założyć nowe to jest 5min roboty przy uprzednich 15, 20 min spróbowania po raz pierwszy. Wystarczy po stronie której się robi odkręcić kołami do zewnątrz tzn. z prawej strony kołami maksymalnie do prawej i analogicznie z lewej. Co prawda po prawej jest mniej miejsca ale i tak cała ręka wchodzi i elegancko się tam "pracuje" nawet lewą ręką. Poza tym polecam zamontować do tego właśnie auta żarówki ledowe :) kształt lampy pozwala na fajna linie odcięcia światła i nie "pierze" tak bardzo po oczach kierowców z naprzeciwka :) natomiast poradnik
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!