Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

attila

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    1.5
  • Przebieg (tys.km)
    168
  1. Hehe. No mi te strzałki są kompletnie nie potrzebne - chciałem tylko zaznaczyć, że działają (co pozornie może mieć jakiś zwązek z samą ikoną "skrzyni" biegów). Dzięki. Coś właśnie mi się obiło o uszy, że w Trójmieście jest spec, ale czytałem, też , że zazwyczaj podobne naprawy kończą się wymianą całego wyświetlacza. Raczej gra nie warta świeczki.
  2. No to i ja odgrzewam temat :). U mnie - (ph2 dCi 1.5 110KM) cyklicznie strzałki sugerujące zmianę biegu na wyższy/niższy nie działają (w 90% jednak pokazują się poprawnie). Nie wiem od czego to zależy. Niemniej sama kontrolka (ikona), która prezentuje drążek do zmiany biegów do niedawna (do dziś) paliła się ZAWSZE po odpaleniu silnika. Dziś umarła. Niewkluczone, że może to być problem z samym podświetleniem (dolna część obrotomierza też mi często przygasa). Podczas jazdy nie zauważyłem żadnych problemów z samą czynnością zmiany biegów/przyspieszaniem. Zastanawiam się c
  3. Dziś sfinalizowałem zakup i jestem szczęśliwym posiadaczem meganki :). Wcześniej same niemce/japońce. Dziękuje Wam za wskazówki. Pozdrawiam :).
  4. Jestem pod sporym wrażeniem Twojego poziomu wiedzy - wielki szacun i dzięki za dzielenie się nią. Dobrze, że istnieją jeszcze miejsca w sieci gdzie można uzyskać fachowe porady - to taka mała dygresja. Czy można jakoś "samodzielnie" upewnić się, że na 100% nie ma tutaj 5wtrysku ? Nie ukrywam, że po dzisiejszej "wiedzy" ludzi ze stacji diagnostycznej oraz po telefonicznej poradzie speca od renówek, jestem troche zrażony do kolejnych (płatnych) diagnoz.
  5. Po przeglądzie. Zawieszenie jest ok. Diagnosta był bardzo dobrego zdania. Wszystko suche etc. Niestety na stacji dysponowali oprogramowaniem BOSCHA, które wykazało: Sadza na filtrze: 18.2g Liczba nieudanych regeneracji filtra cząst. stałych: 0 Czas/przebieg od ostatniej regeneracji filtra cząst. stałych: 168k km temu Niestety na miejscu nie potrafili mi odpowiedzieć na pytania, czy ten soft może przekłamywać informacje (odnośnie prób wypalenia) oraz czy regeneracja to to samo co proces wypalania (ale pewnie tak). Obawiam się, że będę musiał odwiedzić jeszcz
  6. cena jest niska , a to tylko dlatego, ze inaczej auto idzie na wymiane na inne w salonie (w salonie wlasnie daja 15k) w poprzednim roku byla proba "normalnej" sprzedazy za 17-20, ale brak chetnych /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ Sarna1 dzieki za info denver666 rowniez dzieki za zainteresowanie i zwrocenie uwagi na cene. gdyby to nie byl moj znajomy to bym pominal calkowicie ten zakup /\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\ no nic. to we wtorek przegladzik REGULAMIN Forum się kłania - Prezes
  7. Cześć wszystkim, Mam bardzo dobrą propozycję (15k) kupna Meganki III 1.5 dCI 81kW przebieg 168k km rocznik 2013 to co mnie najbardziej nurtuje to "obsługa" tego egzemplarza pod kątem filtra DPF/FAP Niestety nie mogę w necie/warsztatach znaleźć i uzyskać fachowej porady jak dokładnie wygląda proces wypalania wyżej wymienionego filtra. Dodam, że auto w 80-85% będzie używane w mieście. To że spali mi więcej ropy mało mnie interesuje słyszałem, że jeśli proces wypalania filtra zostanie przerwany może dojść do degradacji lub/i uszkodzenia różnych komponentów silni
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!