Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

TomaszTuralski13

Nowy użytkownik
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutralny

Ostatnio na profilu byli

60 wyświetleń profilu
  1. Wiem raptem 28 km, non stop na 3000 obr, ale trasa spokojna. Wymieniłem na miejscu, wszystko grało to dopiero przyjęli kasiure i też nie drogo bo bardzo czysta numerki te same i tylko 140zl.
  2. Witam serdecznie koledzy. Bardzo dziękuję za wszystkie wskazówki,byłem na adaptacji,wyzerowalismy błędy i nic nie pomogło,pojechałem do "mam auto" Rypin,i od ręki założyłem nową znaczy drugą przepustnicę,panowie jak ręką odjął. Hula jak nowa,900 obroty,czy ciepły czy zimny. Zastanawiam się tylko czemu ta moja tak zwariowała po wyjęciu i czyszczeniu! Teraz spryskiwacze,będę pisał jak przebiegła naprawa,bardzo dziękuję jabrze za pomoc.pozdrawiam i do kolejnego postu.
  3. Tak po obu stronach przepustnicy. Wyglądają na cale,brak pęknięć czy choćby rys. Też się zastanawiałem czy nie owinąć taśma na chwilę,wcisnąć przepustnice i poskładać wszystko,wtedy by pokazało czy tu tkwi problem ,czyli ta uszczelka. A nie zrobiłem tego tylko dlatego że przy pierwszym demontażu wszystko schodziło tak jak przy ostatnim montażu. Mówię ci kolego bez podpinki do kompa chyba nic nie wymyślimy. Tak wyglądała moja przepustnica przed i po.
  4. Chodzil dość luźno ale go docisnalem i tylko na boki lekko się kręci ale to normalne prawda. W dalszym ciągu nic się nie zmieniło kolego.
  5. Nie mam, właśnie tak się zachowuje jakby nie był szczelny,ale zdemontowalem od nowa wszystko i nie zauważyłem rządnych pęknięć czy coś takiego. A kołnierz przepustnicy wchodzi w kolektor dolotowy dosyć swobodnie czyli bez mocnego wciskania ale tak też wyszedł gdy go rozbierałem pierwszy raz.
  6. Wężyki wszystkie założone. Tak w ogóle to tylko jeden od góry do przepustnicy, nic więcej tam nie widać, Pozostawić go na tych wysokich obrotach aż się rozgrzeje?
  7. Witaj jabrze, wyjąłem przepustnice, wyczyściłem i zamontowałem. Chyba odwaliłem numer bo nie odłączyłem Aku. Teraz obroty oscylują w granicach 2 do 2,5 tysiaca!. Wyczytałem że trzeba wypiąć akumulator i zrobić adaptacje przepustnicy,wszystko co znalazłem to na kluczyk jest. Albo piszą aby wyczyścić krokowy którego nie mam. Jak to zrobić bez kompa,jest jakaś szansa?
  8. No tak nie zwróciłem na to uwagi , faktycznie bo i światła gasną. Wielkie dzięki. Faktycznie, dziś sprawdziłem i po wyjęciu karty i otwarciu drzwi wszystko gaśnie. W weekend zabiorę się za czyszczenie przepustnicy i spryskiwacze, podobno styki siadają na kostce przy pomoce, zobaczymy. Dam znać co udało się zrobić i jakie to dało efekty. Pozdrawiam.
  9. Z płynem wszystko jest ok,radio też działa więc pozostaje dotarcie do pompki. Bardzo dziękuję za pomoc. Muszę więcej poświęcić czasu temu autu,bo żona tylko wsiada i jedzie jak nie jedzie dopiero zgłasza problem. Dziś zauważyłem że po zgaszeniu silnika wyjęciu karty nawiew dalej chodzi i radio,czeka mnie sporo roboty,chyba kupię jej rower.he.pozdrawiam i bardzo dziękuję. Napewno opiszę postępy w naprawie.
  10. Bardzo dziękuję zajrzę do tego jutro i postaram się opisać sytuacje,mam jeszcze jeden problem spryskiwacz szyby w ogóle nie reaguje. Czy bezpiecznik jest tu pod kierownicą czy pod maską w tej głównej płycie?,a może to sama pompka wysiadła co?
  11. Witam koledzy. Mam problem z żony autem,mianowicie wygląda to tak. Odpala z pierwszego,ale gdy gasi go po dotarciu do celu i za chwilę odpali to gaśnie ,spada z obrotów i tak około 3,4 razy,dopiero jak ruszy i trzyma go na wysokich obrotach to się uspokoił. Co mu dolega?
×
×
  • Utwórz nowe...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!