Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Lukasz_Meg

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    47
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

4 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV phI
  • Silnik
    1.33FAP
  • Przebieg (tys.km)
    13

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. To by wyjaśniało komentarz serwisu o "wybitności" mojego auta pod względem stuków w każdych możliwych warunkach
  2. Ciekawe jak tym sprzęgłem manipulujecie żeby wam nie stukało w momencie przesuwania dźwigni przykładowo z 1 na 2 przy wciśniętym pedale sprzęgła? Albo w momencie odpuszczenia gazu podczas toczenia się np. na 2. Bo u mnie też i taka przypadłość była i teraz w cudowny sposób zniknęła 🤷‍♂️ Powiem więcej, po przejechaniu jakiś 200 km od wymiany uświadomiłem sobie, że to stuknięcie towarzyszyło mi od odbioru auta. Na początku było głuche, gumowe, na koniec już metaliczne.
  3. Nastała cisza 😁 po ponad dwóch miesiącach walki z ASO, Dealerem, RP zostały wymienione obie półosie i zupełnie inne auto. Przynajmniej na razie, po około 30km toczenia się w korkach. Nic nie stuka, nie szarpie, płynnie i przyjemnie. Zobaczymy na jak długo pomoże wymiana. Generalnie jestem zdegustowany postawa RP i ich podejściem do udzielonej gwarancji. Nie tak to powinno wyglądać: 1. Połowa lipca, ASO nr 1, zgłoszenie stuków przy okazji wizyty serwisowej. Auto obsluchane, przetestowane, nagrania wysłane do RP - odrzucenie gwarancji. Moja reklamacja do RP - podtrzymanie stanowiska.
  4. Mam 140 konna wersję i fabrycznie półosie GKN z 2020r. Zobaczymy co mi jutro zamontują 😉
  5. @megane-stuki ważne, że udało się doprowadzić do naprawy. U mnie po czterech tygodniach od zgłoszenia roszczenia z tytułu rękojmi w tym tygodniu jadę na wymianę obu półosi. Ilość bzdur, które ASO w Twoim przypadku opowiadało na temat gwarancji i rękojmi powoduje, że resztki włosów na głowie mi się zjeżyły 😉 u mnie temat na wyjątkowo partnerskim traktowaniu był załatwiany. Oby naprawa rozwiązała problem definitywnie.
  6. Mam podobne zdanie. Przerobiłem trochę kompaktów, zarówno służbowo jak i prywatnie i M4 jest na prawdę niezłym autem z nieźle skalkulowana cena. Powiem więcej jest jednym z niewielu kompaktów, którymi tak przyjemnie lata mi się w trasy i po 400-500km na raz wysiadam z niego nie zmęczony. Silnik o bardzo fajnej charakterystyce, świetne wyciszenie, niezłe materiały przyzwoicie zmontowane w środku w wysokich wersjach. Oczywiście, z tyłu jest ciasny na nogi dla dorosłych osób, leje się za kołnierz z klapy bagażnika jak jest mokro, spasowanie błotniki - drzwi masakra, a lakier rysuje się od patrzen
  7. Proszę nie wkładać mi w klawiaturę tego czego nie napisałem 😛 Nie ma znaczenia czy żelazko, laptop czy auto. Gwarancja nie zapewnia wymiany na nowe po kolejnej nieskutecznej naprawie. Dokładne warunki gwarancji, czyli dobrowolne zobowiązania producenta macie w karcie gwarancyjnej, która dostaliście do auta. Nic tam nie ma na temat wymiany na nowe lub możliwości zwrotu. Dopiero rękojmia Sprzedawcy/Dealera na takie ruchy pozwala. Też o tym pomyślałem jak dealer zaproponował mi odkup. Ale jak zobaczyłem ceny nowego intensa z EDC czyli grubo ponad 100k to jednak nie 🤣
  8. Z tytułu gwarancji? Nie ma takiej opcji, do znudzenia mogą wymieniać półosie na nowe i nic im nie zrobisz.
  9. Nie brałem pod uwagę sprzedaży i kupna nowego. Po prostu, auto kupiłem za 73 tys. A teraz za te pieniądze to tak słabo. Żeby teraz tą wersję z tym silnikiem kupić to +20 tys. Ale i tak nie mam gwarancji, że nie dostanę auta z trefnymi półosiami, więc jedyne wyjście to EDC. Ale tutaj już 100 + do wyłożenia, co za Megane jest absurdalna kwotą. Kupno czegoś innego nie wchodzi w grę bo nowych nie ma a to co jest w kosmicznych cenach. Więc sytuacja patowa, wymuszona aktualna sytuacja na rynku. Pozostaje naprawa i nadzieja, że będę w gronie szczęśliwców, którym pomoże 😁 P.S. nie mam dobrych sto
  10. Nie mamy takiej pewności, to jest taka trochę loteria, natomiast jeżeli nie spróbujesz to się nie dowiesz. Natomiast nie zmienia to faktu, że wymieniony element dalej jest objęty gwarancją/rękojmią i być może do kolejnej wymiany problem zostanie rozwiązany. Natomiast podejrzewam ,że ten brak pewności co do skuteczności naprawy spowodował, że dostałem propozycję zwrotu auta. Z tym, że to rozwiązanie jest w moim odczuciu przy obecnej sytuacji rynkowej i cenie na fakturze korzystne tylko dla jednej strony i nie jestem nią ja 😉 Z drugiej strony jaki jest odsetek osób u których zostały wymieni
  11. Faktycznie w przypadku gdy minęły dwa lata od zakupu pozostaje tylko rozszerzona gwarancja czyli kopanie się z koniem tj. Renault Polska. Powiem więcej dla skutecznego egzekwowania rękojmi moim zdaniem datą graniczną jest rok, bo zwalnia Konsumenta z konieczności udowadniania, że nie jest wielbłądem i odgórnie zakłada, że wada istniała w momencie nabycia towaru. Między rokiem a dwoma niestety trzeba samemu udowodnić istnienie wady. Ja miałem to "szczęście", że u mnie problem pojawił się po pół roku od zakupu, więc miałem trochę łatwiej.
  12. A ja nadal nie rozumiem ślepego uwielbienia gwarancji i czekania na cud widząc stanowisko Renault, skoro polskie prawo daje bardzo dobre narzędzie w postaci rękojmi (oczywiście tutaj słuszna uwaga @ted11 jeżeli możemy z niej skorzystać ze względu na ustawowe terminy). Na prawdę to nie boli, trzeba tylko spróbować i odłożyć na bok wszelkie opowieści o wieloletnich bataliach sadowych (oczywiście, są takie przypadki, lecz w większość Sprzedawców zna przepisy i nie dyskutuje z nimi), przestać się użalać i liczyć na cud w postaci czego? Rzecznika praw konsumentów? Sądu polubownego? To nie zadziała
  13. Stanowisko RP jest niezmienne 😉 efekt akustyczny, nie zagraża bezpieczeństwu, luzy technologiczne, ale generalnie tak ma być i o co wam chodzi 😉 P.S.1 co oni tam sprawdzali przez trzy dni? u mnie dwukrotnie zajęło to nie więcej niż 3 godziny, łącznie z nagraniami i wrzuceniem auta na podnośnik. P.S.2.jestem umówiony na wymianę półosi, jestem niezmiernie ciekawy czy i na jak długo rozwiąże to problem 😉
  14. @Polserio to jeszcze dodaj, że do nowej M3 musiałeś dołożyć 50 tys. 😉 Podejrzewam, że większości tutaj piszących nie stać na taki manewr wymiany, więc ciężko nazwać to prostym rozwiązaniem problemu. @Sarna1 Powiem więcej, już w styczniu kupując 140 konne M4 intens za 73 tys. nie było na rynku auta nie mającego 1.0 pod maską i nie będącego najniższą wersją wyposażanie mogącego być alternatywą. Minimum + 20-30 tys. Jedynie 130 konna Astra Edition była do wyrwania, ale to przepaść jeżeli chodzi chodzi o wnętrze, wyciszenie i wielkość bagażnika (porownuję opcje z kołem dojazdowym). 52 tys. to
  15. U mnie delikatny postęp. Mam na @ deklaracje dealera usunięcia wady po potwierdzeniu że faktycznie występują zgłaszane objawy. (Taka trochę dupokryjka, która wynika to z tego, że diagnoza i zgłoszenie gwarancyjne było w innym serwisie). No nic działamy dalej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!