Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Lukasz_Meg

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    18
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV phI
  • Silnik
    1.33FAP
  • Przebieg (tys.km)
    0

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Z wycieraczkami nie wada auta- wycieraczki mają tryb serwisowy (wajcha w dół po zgaszeniu auta) w którym ustawiają się tak aby nie dotykały maski po odchyleniu. Wiele aut tak ma.
  2. A ja się w sumie przyzwyczaiłem i nie zwracam uwagi, czasami stuknie, czasami nie, czasami radio za głośno i po prostu nie słychać. A poważnie, im bardziej delikatnie auto traktuje tym większa szansa na stukanie, przy dynamicznej jeździe problem nie istnieje. Kilometry leca, auto jeździ, nie ma to żadnego wpływu na jazdę poza efektami akustycznymi, jak się rozpadnie wróci do serwisu na lawecie i wtedy niech walczą, po to jest gwarancją. Kupiłem nowe auto aby nabijać kilometry a nie nasłuchiwać kazde stuknięcie czy skrzypienie albo zastanawiać się który nr półosi stuka a który nie. Swoją
  3. niewątpliwie, w innej lokalizacji pewnie bym jeszcze niższą propozycję dostał 😉
  4. zniżki 70 % na AC i OC, , Auto zarejestrowane i garażowane w Warszawie. Dealer mi zaproponował najtaniej 2500 zł za PZU w okrojonym pakiecie, reszta powyżej 3 000 zł.
  5. W styczniu, ubezpieczenie na wartość z faktury tj. 73000 zł, AC ASO, OC, ASS , NW - 1679 zł (Proama - Generali)
  6. Stuki mam i ja. Grzechotka w okolicach 2k obrotów zniknęła tak szybko jak się pojawiła, natomiast jak zrobiło się cieplej przy przebiegu 5 tys. km pojawiło się radosne postukiwanie przy zmianie 1-3 i 2-3 lub odpuszczaniu gazu. Nie jest to głośne ale irytujące. 1.3 140 KM. Swoją drogą niebywałe i niezrozumiałe dla mnie jest to, że owo stukanie pojawia się wraz ze wzrostem temperatury zewnętrznej. Przy temperaturze w okolicach 18-20 C jaka panowała w ostatnich dniach stukało aż miło, dzisiaj rano przy +6 C cisza...jeżeli przyczyną są faktycznie półosie, to nie bardzo widzę związek. M
  7. Pytanie mam do Was. To że najlepszym słowem opisującym jakość nadwozia MIV jest słowo "bylejakość" to się zdążyłem przyzwyczaić. Mowa oczywiście o spasowaniu owego nadwozia a nie jego wyglądzie 😉 Nierówne szpary, nie licujące się błotniki z drzwiami, problemy z tylną klapą (akurat to mnie ominęło, ale całkiem prawdopodobne, że zostało to spasowane w serwisie przy wymianie zderzaka w pierwszym tygodniu użytkowania). To że lakier rysuje się od samego patrzenia to też się pogodziłem, ale to nie jest tylko problem Renault. Swoją drogą po 2 miesiącach jazdy i 4500km ilość rysek jes
  8. Ja kupując nowe auto podszedłem do tematu w następujący sposób. Określiłem nieprzekraczalny budżet, minimalną moc silnika i absolutnie minimalne wyposażenie, którego nie odpuszczę czyli: automatyczna klimatyzacja, czujniki parkowania tył/kamera, tempomat, radio z bt i AA, centralny zamek, grzane lusterka. I dwie pierwsze pozycje (80tys i 140-160 KM) ograniczyły wybór do Megane i Astry. Stanęło na Megane w wersji Intens. Co do wymienionego przez autora wątku wyposażenia jedyne, które bym jeszcze widział to radar + asystent hamowania. Asystent pasa w żadnym aucie, który jeździłem nie działa
  9. Przez ostatnie 20 lat użytkowałem lub posiadałem chyba z 10 nowych aut zarówno prywatnych jak i służbowych. Żadnego nie "docierałem", każde od początku użytkowałem normalnie i nigdy do końca przygody z nimi (tj. do 100 - 150 tys km) żadne się nie rozpadło 😉 @Sarna1poliftowe kusiło, szczególnie nowy panel środkowy i ledy przód ale tam żeby zacząć rozmawiać musiałbym przynajmniej+10 tys. dołożyć 😞
  10. Pewnie odkrywczy nie będę ale po czterech tygodniach posiadania, trzech tygodniach użytkowania hatchbacka 1.33 140 km w wersji intens ( prawie tydzień w warsztacie na wymianę zderzaka po kolizji ) i 2000 km przebiegu mam już pewne spostrzeżenia, których części niestety po żadnej jeździe próbnej nie da się zauważyć: + Auto bardzo dobrze wyciszone przy prędkościach autostradowych - na tym najbardziej mi zależało (dużo lepiej niż zastępczy w najniższej wersji wyposażenia) + Chętny do współpracy silnik, moim zdaniem idealny do tego auta, można sprawnie przyspieszać w zasadzie z każdej p
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!