Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Krauziak

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Scenic IIIphII
  • Silnik
    1.5dci 110 k9k 636
  • Przebieg (tys.km)
    234000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wyszło coś takiego. Nie wiem jak to rozumieć? Wczesniej nie miałem żadnego błędu w module ABS. Przeprowadzilem test pompy, cos zabuczało pod maską, test wyszedł pomyślnie. Następnie przeprowadziłem test czujnika granicznego siły hamowania i jakby pedał przestał tak mocno mięknąć? EDIT. Wymiana pompy hamulcowej rozwiązała problem.Póki co jest spokój.
  2. Dodam,że na komputerze nie ma żadnych błędów jeżeli chodzi o hamulce .Ręczny działa poprawnie,Sprzęgło też . Gdyby było padnięte coś od vaccum to czy auto nie miałoby problemu z mocą?Wszak to wszystko chyba działa ciśnieniowo w dieslu? Po odpowietrzeniu hamulce brały od samej góry tak jak powinno być.Po podpompowaniu też tak się dzieje na chwilę. Na początku roku miałem zmieniane przednie tarcze+ klocki,ale bardzo wątpie aby to miało jakiś wpływ.Problem zaczął się dobry miesiąc wczesniej.Powoli zaczynały słabnąc,ale nie było to nic strasznego . Teraz jest strach wyjechać tym autem
  3. Spotkało to i mnie. Pedał hamulca wpada w podłogę, po podpompowaniu jest twardy. Serwo pracuje prawidłowo, pedał twardnieje przy zgaszonym silniku, po odpaleniu schodzi w dół, jednak idzie do samego końca. Co jest zastanawiające : Po pierwszym odpowietrzeniu i wymianie płynu, doslownie po dwóch tygodniach ściemniał do tego stopnia że wyglądał gorzej niż przed wymianą. Teraz zaczyna być ciekawie. Przy drugim odpowietrzeniu i zmianie płynu tylko Z LEWEJ strony auta lecial brudny plyn. Lewy tyl oraz lewy przod byl zapowietrzony do tego stopnia że syknęło powietrzem jak z
  4. Po czym poznać padającą pompe? Całkiem nie dawno wymieniłem tarcze+klocki z przodu oraz plyn. Mechanik odpowietrzał auto dwa razy, zapewnia że nie ma żadnych pęcherzyków powietrza. Sprawdzałem auto pyclipem, zero błędów. Cisnienie na pompie wzrasta wraz z siłą jaką wciskam hamulec. Najwięcej pokazała 96 barów. Przy awaryjnym hamowaniu na mokrym ABS szura więc sam nie wiem. Auto hamuje dobrze, jednak czasem lapie gdzieś od 1/3 pozycji pedału, wtedy wystarczy tylko leciutko tupnąć w niego i lapie od góry
  5. 80tys kilometrow, kilka dziur złapanych w deszcz i jeden śpiący policjant wystarczył żeby ubić sprężynę. Ewidentnie w coś wpadłem, dobrze że koło nie dostało
  6. U siebie od czasu do czasu mam podobne odczucie, pierwszy centymetr, dwa jakby nic się nie działo. Jednak auto hamuje porzadnie,próbowałem kilka razy wykonać hamowanie awaryjne, auto staje w miejscu.
  7. Witam. Wczoraj ukruszyła mi się tylna, prawa sprężyna. Uwaliło ją na samym końcu, dzwoni na dziurach. Zbyt szybko najechałem na leżącego policjanta, huknęło i od tego momentu zawieszenie z tyłu "dobija" przy zjeżdżaniu z policjanta. Jaki przebieg powinny wytrzymać sprężyny? Wymienialem komplet dwa lata temu, auto od tamtego momentu zrobiło jakieś 80 tysięcy. Czy to nie za mały przebieg jak na jeden komplet?
  8. Krauziak

    Jaki olej 1,5 dci?

    Ja leje Valvoline C4 5w30...234tys na budziku.Minimalny pobor ,silnik go raczej lubi 😉
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!