Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Zmieszany

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II
  • Silnik
    1.5 dci 110
  • Przebieg (tys.km)
    180

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzięki, czyli rozumiem, że można bez problemu większość elementów zmierzyć miernikiem lakieru do stali? I tak troszkę nie w temacie: na co zwrócilibyście uwagę przy zakupie samochodu przy EDC oraz 1.5 dci, żeby nie wbić się na minę? Z góry dzięki za odpowiedzi!
  2. Cześć, z czego wykonana jest maska, słupki, drzwi oraz błotniki w megane 4? Mam do dyspozycji miernik lakieru do elementów stalowych i zastanawiam się czy wystarczy do zmierzenia tego samochodu, czy lepiej zdobyć taki z funkcją pomiaru aluminium. Co sądzicie?
  3. Cześć, jestem ciekaw czym różnią się poszczególne rodzaje tempomatu w Megane IV. Jest aktywny - z dodatkowym przyciskiem na kierownicy, jest tradycyjny - pokazuje się znaczek i ustawiamy prędkość z poziomu kierownicy. A ostatnio zobaczyłem jeszcze, ze w niektórych wersjach między "pasami" od czujnika pasa ruchu podświetla się na biało takie jakby pole - ciekawi mnie do czego służy i jaka to funkcja?
  4. Ogłoszenia wygasło!

    • POSZUKUJĘ
    • Dowolny

    Cześć, poszukuję Renault Megane 4, diesel, hatchback, najlepiej wersja Limited lub wyższa. Z R-Linkiem, 4 elektryczne szyby, składane lusterka, czujniki parkowania. Najlepiej około 40 000zł

    39.999,98 zł

  5. Przykładowo: mamy do wyboru za 40tyś limited z dodatkowym elektrycznym ręcznym, 4 szyby elektryczne, lusterka też, 7 calowy wyświetlacz, hands free, czujnik zmierzchu I deszczu, czujniki parkowania przód i tył, grzane fotele lub za 50tyś Intense z tym samym wyposażeniem (bez grzanych foteli)+ alarm toru jazdy, czytanie znaków, chromowana końcówka wydechu, fotele półskóra, obszyte boczki I ambient light. Warto dodać 10tyś czy wystarczy wyposażenie z limited? Myślicie że będzie o wiele gorzej wyciszony/wykonany? Osobiście nie potrzebuje dodatkowego wyposażenia, natomiast gdyby m
  6. Dzięki za odpowiedzi, czyli podsumowując: najbardziej opłaca się dodać trochę kasy i kupić wersję Intense lub wyższą, nie Limited, Zen itp., ze względu na jakość, wyciszenie i wyposażenie? Gdybyście mieli do wyboru kupić Limited np. za 40tyś a Intense za 50tyś to co byście wybrali?
  7. A co sądzisz o wersji Limited - bez asystenta pasa oraz czytania znaków, ma natomiast wspomaganie ruszania pod górę, automatyczny ręczny i pozostałe standardowe wyposażenie? Będzie gorzej wykonany niż wersja Intense? Co sądzisz o radiu w tym modelu?
  8. Cześć, Zastanawiam się jak wyglądają koszty w Waszych miastach serwisu Megane IV. Takie podstawowe, czyli wymiana oleju, płynów, filtrów, klocków hamulcowych, opon, rozrządu? Oraz bardziej zaawansowane, czyli jakieś usterki silnika, elektroniki, wszystkie które są od nas niezależne?
  9. Cześć, zastanawiam się nad tym, których systemów wspomagania kierowcy w Megane IV używacie? Czy asystent pasa ruchu, czytanie znaków drogowych, asystent nagłego hamowania są niezbędne, czy to raczej zwykły bajer nieprzydatny w codziennej jeździe? Z drugiej też strony jestem ciekaw, jakie wyposażenie uważacie za niezbędne np. składane lusterka, ambient light, skrzynia automatyczna, grzane fotele, światła full led, R-Link, pół-skórzana tapicerka? Jednak jest ogromna różnica zarówno w cenie jak i komforcie pomiędzy bieda-wersją a pełnym wyposażeniem. Chciałbym więc usystematyzować któr
  10. Cześć, zastanawiam się nad wymianą w mojej megance IV tunelu środkowego z podstawowego na ten ze schowkiem z rolką i elektrycznym ręcznym. Problem w tym, że nie wiem czy da się go odpowiednio przyciąć żeby pasowała rączka ręcznego manualnego (w miejsce przycisku od elektrycznego), czy pasuje wymiarami, czy potrzebne są jeszcze jakieś listwy, kable i czy da się podłączyć przycisk tempomatu z nowego tunelu do złączek ze starego. Macie jakieś porady?
  11. Cześć, zastanawiam się nad wymianą zderzaków z przodu i z tyłu na te z wersji GT. Stąd moje pytanie: czy przedni GT pasuje w miejsce standardowego, a z tyłu można dodać dyfuzor, który też będzie pasował, czy trzeba coś więcej przerabiać? co z lampami, elektryką i czujnikami?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!