Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Kris07

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IIIphII
  • Silnik
    1.6 16V K4M
  • Przebieg (tys.km)
    109000

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Na świece też była już pora, już mocno zużyte były.
  2. Błędy zostały odczytane i wykasowane, po samodzielnej wymianie cewki coś zostało w komputerze co go bolało, póki co bez błędów po przejeździe praktycznie całego miasta wzdłuż Instalacja LPG jest jeszcze świeża, nawet 5 000 km nie zrobiła jeszcze.
  3. Dzisiaj udało mi się wzrokowo namierzyć cewkę (ogniska korozji) i ją podmienić, silnik zaczął chodzić równo. Lecz po tym pojawił się komunikat skontroluj układ wydechowy, razem z serwis i stałym check engine. Czy to może być jakoś powiązane? Co może być problemem? Do świec nie zaglądałem.
  4. Dzieje się to na obu paliwach. O cewkach i świecach nic nie wiem (za krótko mam ten samochód). Samochód ma obecnie 115 000 przebiegu.
  5. Mam następujący problem z samochodem, silnik 1.6 16V 100KM z LPG Zaczął migać mi check-engine i silnik chodzi jakby na trzech cylindrach, próbowałem odłączać cewki i jest taka reakcja 1 i 4 - silnik gaśnie 2 i 3 - bardziej się trzęsie. I nie wiem czy taka powinna być czy to może objaw problemu? Czy można się obejść bez mechanika, bo u tych zaufanych, którzy znają się na Renault, terminy są bardzo odległe? Jakie rzeczy robią też takie problemy?
  6. Czy taka gałka 5 biegowa, będzie pasować również do MIII czy może są jednak różne? https://allegro.pl/oferta/galka-zmiany-biegow-renault-captur-clio-iv-skora-11128817329
  7. Ja za swoją w marcu dałem po negocjacjach 23 150 zł. Chociaż trochę biedniejsza (brak nawigacji, lampek w drzwiach i podłokietnika z tyłu). Jednak jest to egzemplarz z grudnia 2012. Przebieg miała niecały 109000
  8. Ja mam wersje bez zmiennych faz (jeszcze to kombi) i z przyczepką wyładowaną dwoma kubikami drewna dawałem radę po autostradzie. Też nie ma co się brać, chociaż elastyczności faktycznie brakuje
  9. Ja za dość słabo wyposażoną dałem 23150 PLN. Produkcja grudzień 2012 Przebieg w dniu zakupu 108250
  10. 1,6 K4M to stara sprawdzona konstrukcja, może i trochę słaby się wydaje, ale jeśli się nie jeżdzi jak rajdowiec to powinien wystarczyć A jak się myśli o gazie to obok F4Rt w Megane III to jedyny silnik który go bez problemów przyjmie.
  11. Czyli jak na haku będzie jeszcze przyczepa to nie ma co myśleć nawet o jeździe?
  12. Ja chyba popełniłem błąd bo wziąłem kombi z wersją 100KM i to jeszcze w jakiejś czeskiej wersji
  13. To co było 2.0 wolnossące w MIII to dziadowski Nissanowski M4R. Zaufany znajomy mechanik mi mówił (głównie w kontekście Laguny III) abym nawet nie patrzył na takie ogłoszenia, zwłaszcza jak myślę montować gaz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!