Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

luxor1289

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

2 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV phI
  • Silnik
    1.5 dCI
  • Przebieg (tys.km)
    70

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Odma też może puszczać. Tam jest gumowa membrana pod tym okrągłym dekielkiem. W dwóch 2.0dci wymieniałem samą membranę bo się deformuje po czasie. Także to też możesz sprawdzić. Z resztą u Ciebie to zapocenie rozchodzi się od środka, przynajmniej tak wygląda na zdjęciu. Zobacz czy ta rura jest cała w miejscu gumowego łącznika.
  2. Patrząc na głupoty, które piszesz to wnioskuję, że nigdy nie rozbierałeś lampy od Megane IV. W m4 przedlift nie masz żadnego paska led tylko moduł z 3 diodami a światło rozchodzi się w lampie poprzez światłowód wykonany z tworzywa, który styka się z modułem i właśnie ten światłowód potrafi zżółknąć.
  3. Ogólnie wymienione lampy to nie jest nic szczególnego w m4 ponieważ często się to zdarza z powodu wypalającego światłowodu. Aczkolwiek w połączeniu z przednią szybą to już inna sprawa
  4. Można w DDT4ALL zmienić język w liczniku. Skąd jesteś ? Mogę to ogarnąć w Trójmieście.
  5. @pingus21 u siebie nie. Widziałem jak świecą i dla mnie bez szału. Osobiście nie lubię ledów, wolę porządną H7 albo bixenon z 4300k ale niestety w m4 niedostępne...
  6. Z tym podawaniem 12v na zacisk można sobie narobić szkody, mówił o tym gościu na yt na kanale scenic-service. Najlepiej Clipem lub DDT4ALL.
  7. Niepotrzebnie się męczyłeś bo demontaż lamp to 20 minut roboty, nie trzeba całego zderzaka zrzucać, przynajmniej ja nie zrzucam do demontażu lamp. Ogólnie może to zależy od marki ledów ale np. Navry włożyż do meganki 4 bez problemu pod oryginalną klapkę. Pierścień oczywiście konieczny.
  8. @TheOtik potrafisz przyuczyć czystą kartę do Megane IV ? Niestety RenoLink, który obecnie mam nie obsługuje M4...
  9. W Megankach masz fabrycznie EFB (jest też o tym info w instrukcji) i taki załóż. Nie ma co kombinować.
  10. To, że masz nieaktywne start stop, nie oznacza że możesz włożyć zwykły aku. Masz inteligentne ładowanie (czujnik na klemie) i musisz włożyć aku EFB. Przykładowe modele podali koledzy powyżej.
  11. Jako, że autor tematu jest nastawiony na 1.5 dci z EDC to odpada problem z półosiami i przybywaniem oleju w benzynie Pozostałe bolączki wyżej opisane są proste do usunięcia. Do tej listy można jeszcze dopisać zgrzytające amortyzatory na małych nierównościach. Ale ASO z tym potrafi sobie poradzić jak masz gwarancję wymieniając amorki choć poza efektem akustycznym sprawność mają normalną. U mnie spalanie w 1.5 dci trzyma się w okolicy 4.8l jeżdżąc 50% trasa i miasto.
  12. Upewnij się czy ten aku jest EFB, bo taki musi być w M4.
  13. Weź miernik i zobacz jaki jest pobór prądu gdy samochód się uśpi.
  14. @aniewa nie ma grzałek nurkowych? Screen z catcar Megane IV 1.5 dci 110KM. Jak myślisz czym jest element zaznaczony na czerwono ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!