Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Ambi0

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    2.0T
  • Przebieg (tys.km)
    190

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie mam gazu. Świece, cewki i wtryski były wymieniane około 2 tys km temu, filtr powietrza w zeszłym tygodniu (razem z wszystkimi innymi filtrami). Rozrząd też był robiony ok 8 tys km temu. Co do paliwa to ja staram się tankować na lepszych stacjach, ale nie wiem jak poprzedni właściciel. Pozostaje to i chyba faktycznie poszukam kogoś z clipem, chyba będzie prościej Dzięki za pomoc! Będę pisał jak dowiem się czegoś więcej.
  2. Cześć! Podłączyłem OBD II do Meganki 2 2.0T i wyszly błędy jak na zdjęciu poniżej. Domyślam się, że wszystkie Bxxx dotyczą taśmy zwijacza (nie działa mi tempomat ani ogranicznik). Co do błędów P0420 i P2502: wysokie obroty silnika na biegu jałowym (1200/1100), po nagrzaniu spadają do ~900 z tego co pamiętam - uszczelka przy przepustnicy? nierówna praca na jałowym, co jakiś czas czuć jakby silnik się lekko dławił ('czkawka') mechanik mówi, że powinien mieć więcej mocy przez poprzedniego właściciela były wymienione wtryski, cewki i świece
  3. Cześć! Noszę się z zamiarem kupna Meganki II 2.0T. Znalazłem ciekawe ogłoszenie i będę jechał obejrzeć autko, na co powinienem szczególnie zwrócić uwagę? Właściciel mówi, że nie działa podnoszenie szyby kierowcy, guziki w klamkach HF i do zrobienia jest wieszak wydechu - ,,bo hałasuje na wertepach". Wklejam też opis z ogłoszenia, gdyby zdjęcie nie było wyraźne: Na sprzedaż trafia mój najmniej używany samochód, megane z 05 roku, 2.0T 163 konie, 5 drzwi, przebieg 189k km Klima Xenon - sprawny, świeci spoko, poziomowanie, spryskiwacze działają. Klima Tempomat
  4. Cześć wam! Zabawy ciąg dalszy... W środę auto trafiło ponownie do Pana Aleksandra, który w czwartek do mnie zadzwonił i powiedział, że: on nie widzi problemu z odpalaniem, auto rano zapaliło na dotyk, wszystkie parametry silnika super, można odebrać. Oddałem jak paliło się ,,check injection", odebrałem i już nie było tego komunikatu. Przy czym Pan Aleksander twierdzi że nic totalnie nie robił i nie było żadnego komunikatu... A teraz najlepsze, odpalanie auta rano dzień po odebraniu od mechanika (załącznik) ... Chyba mamy z Panem Aleksandrem inną definicje odpalania ,,od
  5. Cześć! Zgodnie z tym co pisałem oddałem w środę auto do Pana Aleksandra, który miał postawić diagnozę. Po dwóch dniach zadzwoniłem do niego i okazało się, że problemem był jeden z wtrysków, który postanowił wymienić (bez uprzedniej konsultacji ze mną). Kosztowało mnie to 1000 zł, ale pomyślałem, dobra trudno ważne, że zrobione. I tu zaczynają się przeboje... W piątek odebrałem auto. Po przejechaniu 100 m od warsztatu na desce wyskakuje ponownie ,,check injection" - telefon do P. Aleksandra, powiedział, że ,,skupili się na silniku, a ten komunikat może oznaczać różne rzeczy i że
  6. Nie będę nikogo na minę wrzucał, za poleceniem kolegów z forum jadę w środę do Pana Aleksandra, ostatnia deska ratunku, jeśli nic nie zaradzi to kierunek złom 🤣
  7. - nie wiem do czego dokładnie mechanik podłączył auto, ale przekazał mi, że błąd dotyczy czwartego wytrysku, a konkretnie tego że coś ,,nie styka". Jeśli możecie polecić kogoś z Clipem we Wrocławiu to z chęcią skorzystam. - świec żarowych nie sprawdzałem, mechanik też nic o nich nie mówił - wcześniej były jakieś tam bąbelki powietrza, ale z tego co wiem to większość osób je ma. Założyłem zaworek zwrotny, nie pomogło. - rozrząd był robiony już z 90 tys km temu, filtr paliwa pół roku temu (6 tys km)
  8. Sprawdziłem, płynu jest odpowiednia ilość, wygląda też normalnie. Odpaliłem go teraz i już nawet po godzinie postoju zapalił dopiero za 3 razem, ale jak już w końcu ruszy to można go gasić i zapalać do woli bez problemu 😅 Zamówiłem z Allegro ten tester, więc pewnie pojutrze podzielę się wynikami 😃
  9. Cześć! Mam Megankę II (2003 rok, 1.5 dci) ostatnio pojawił się komunikat ,,check injection". Podczas jazdy nie zauważyłem żadnych zmian, ale auto po dłuższym postoju (kilka godzin w górę) ma problem z odpaleniem. Odpalam zazwyczaj za trzecim / czwartym razem, a z wydechu wylatuje biała chmura dymu. Naprawy: Z internetowych porad założył zaworek zwrotny, bo ponoć cofanie się paliwa mogło być przyczyną - nie pomogło. Pierwsza wizyta u mechanika, błąd na 4 wtrysku (ponoć dotyczący pinów), mechanik wyczyścił piny - przez 100 km okej, potem znów to samo. Druga wizyt
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!