Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

CzechuXX

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    159
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

8 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III
  • Silnik
    2.0Tce
  • Przebieg (tys.km)
    191

Ostatnie wizyty

169 wyświetleń profilu
  1. To nie wnikaj. Komp ma zaszyty algorytm i jeśli mu te wskazania odpowiadają to jest ok. Tez mam car scaner i nie ma problemu z błędami.
  2. Jak nie sypie błędami to jest dobra. Druga sonda jest diagnostyczna i ma za zadanie sprawdzać czy katalizator spełnia swoją rolę.
  3. Jak to zrobisz to Twój wybór. Byle byś miał podzielony sygnał od zwrotnicy. Zrób tak jak Ci wygodnie. Mój nauczyciel mówił mi, że prąd to tak samo jak woda. Tyle, że jak jest za dużo wody w swoim korycie to wylewa, a prąd grzeje kabel. No i musi wrócić...
  4. I to jest obiektywna opinia. A nie jakieś 12-13 przy 180km/h. Chyba że diesel... Kolega czik3n pokazał jak trzeba traktować jego wypowiedzi.
  5. Dobrze komponujesz. Musisz dorobić kawałek kabla. Pamiętaj, że kabli beztlenowych nie lutujemy.
  6. Dobre żarty ... Jeszcze zapomniałeś dodać, że po mieście max 5.
  7. Ja nie rozumiem w ogóle tego porównania... Jak coś gorszego można stawiać nad czymś lepszym... Jakoś nikt nie porównuje F1 do F E. Jedyną alternatywą dla benzyny 2.0 jest 2.0 dCi. Amen.
  8. Bo takie newsy dobrze się sprzedają. A ja potrzebuję. Miałem poprzednio samochód około 100KM i takie było spalanie, a nawet +. Jest tak , że śmierdzi to czego akurat się nie ma. Ja akurat nie jestem osobą, która tak nazywa rzeczy której nie mam więc tyle ode mnie na ten temat. Oczywiście. Z kolei mój samochód jest przewidziany do jazdy po dużym mieście.
  9. Dla bezpieczeństwa. Już ci raz tłumaczyłem.... I dla ekonomii na trasie. Na tempomacie 170km/h spalanie 14L LPG w silniku 2.0T. 1.6 zakręcił by się w okolicach 20L.
  10. Jak chcesz emerytowoza to warto. To już zależy od Ciebie czego oczekujesz od samochodu. Jak chcesz mieć moc pod butem to nie będziesz jej mieć.
  11. Żeby wyjąć nagrzewnicę musisz rozebrać pół środka. Żeby spuścić płyn kilka śrub i opaska.
  12. Prawdopodobnie masz reduktor do roboty. Jeśli masz podstawową wiedzę to zdejmij cienki wężyk który idzie od reduktora do kolektora ssącego od strony kolektora. Zaślep od strony kolektora (może być palcem jeśli masz kogoś do pomocy) i wężyk włóż do szklanki z wodą. Pomocnik niech odpali silnik na benzynie i obserwuj czy idą bąble z wężyka który jest w wodzie. Jeśli zauważysz bąble które idą to masz reduktor do roboty/wymiany.
  13. Obawiam się, że spuszczanie płynu w przypadku wymiany nagrzewnicy to żaden problem. Czy czujesz zapach podobny do Maggie? Tej przyprawy do zupy....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!