Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

bebson18

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phI
  • Silnik
    1.6 16V
  • Przebieg (tys.km)
    284

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam Forumowiczów. Mam pytanie dotyczące wgrywania map benzynowych - czy jest to możliwe i do przeprowadzenia samemu? Robił to ktoś już? Jako, że z moja Meganką jest jak z Lidlem, to w ubiegłym zaczął się ten sam problem co już miałem w lutym br. czyli takie cos jak zalewanie silnika po odpaleniu, brak reakcji na wciśnięty gaz (chyba że bardzo delikatnie) po czym po chwili pracy (20s) możliwa jest jazda i nic złego podczas jazdy się nie dzieje. Kolejne uruchomienia nie powodują tej przypadłości. Mechanik wtedy nie mógł dojść co się działo i wgrał mapy silnika co przyniosło efekt, ale wte
  2. Witajcie. Czyszczenie przepustnicy rozwiązało problem opisywany wyżej. Temat można więc uznać za zamknięty.
  3. Aktualizacja stanu "pacjenta" Wymiana jakiejś tulejki i szczotek w alternatorze rozwiązała problem kontrolki i nietrzymania napięcia w samochodzie. Wymiana sondy lambda na nową boshowską rozwiązała problem falowania obrotów.. I tu się pojawia słowo ALE - ale zdarza się że jadąc/stojąc w korku obrotomierz pokazuje zarówno na LPG jak i PB różnice obrotów rzędu: 2-3 sek. 600 później się podniesie na 2 sek. do 800 i utrzyma sobie 900. Gorzej jest jak jest na odwrót - pokonanie niewielkiego odcinka drogi później 900 (2sek) 800 (2sek) 600 i poniżej - auto zaczyna się trząść i gaśnie.
  4. Te screeny robione były na pb. I jednak te błędy (dotychczas myślałem że tylko na LPG) dotyczą też pb.
  5. Dzięki za odpowiedź. No to w takim razie nie kombinuje tylko ogarniam szpenia co mi zregeneruje alternator. Autko potrzebuje na gwałt na piątek, może się uda.
  6. Korekty 1 jest na plusie 93%, 2 jest -100%. Obie powinny być w okolicy 0? Kompletnie nie znam się na tym. I to będzie od tych map zgadza się? Falowanie obrotów odłożyłbym na plan drugi. Ważniejsze dla mnie będzie to spadające napięcie. Czy to typowe wobec siadającego alternatora że spada napięcie na rozgrzanym silniku?
  7. Teraz znów sprawdzałem miernikiem na rozgrzanym silniku i sprawa wygląda tak: 12,2V a po uruchomieniu całej elektryki i klimy 11,4V z tendencją spadkową. Co do pompy to miernikiem 3,5bara i było sprawdzane manometrem. Odpala krótko bez problemu. W załączniku wrzucam screeny z programu którym się ratuje - Car Scanner Pro
  8. Dzięki za porady/odpowiedź. A więc tak: kupowałem tak jak było fabrycznie: świece oryginalne Renault, cewki Beru. Filtry instalowałem filtrona. Wypadanie zapłonu na LPG. Kto wgrywał mapy? Nie bardzo rozumiem. Mapy benzyny wgrywał mi mechanik który nie mógł dojść czemu tak te obroty spadają do 300 - początkowo podejrzewał pompę paliwa ale ciśnienie było dobre. Więc wgrał mapy i pomogło. Do tej pory falowanie było na LPG, ale wczoraj pierwszy raz na benzynie na biegu jałowym od 500 do 1300 samoczynnie sobie dodało i umiarowilo się na 1000. Dla porównania obroty na LPG na jałowym
  9. Dzięki za odpowiedź. Świece wymieniałem przy cewkach, a rozrząd był wymieniany zaraz przed sprzedażą. Ale resztę rzeczy od razu wezmę pod uwagę. A co do kontrolki akumulatora? Miernikiem sprawdzałem i na wył. 12,3 V na wł. 14,4. REGULAMIN Forum się kłania pkt 5.9 - Prezes
  10. Witam! Jestem nowym użytkownikiem forum i niedawnym nabywcą Megane II. Proszę więc nie karćcie za zły dział. Zacznę od tego, że mimo iż podoba mi się to auto i jeździ się super to już jestem bezradny. Czytałem wcześniej forum ale nie mam żadnego już pomysłu na to auto. Megane II 2005r 1.6 16V + LPG Nie wiem czy mam takiego pecha czy to przypadłość samochodu. W ciągu tyg po zakupie wymieniłem filtry: paliwa, kabinowy, powietrza, oleje, nawet olej w skrzyni. Od początku zakupu - (6mies temu) po 3 tyg użytkowania wysypał się rozrusznik - zregenerowano - dział
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!