Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

mayan

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    12
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane IV Grandtour
  • Silnik
    1.2 Energy TCE
  • Przebieg (tys.km)
    54

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Są na pewno na tym forum osoby bardziej rozeznane od strony mechanicznej, polecam zajrzeć na ten temat : Natomiast od siebie dodam że z tego co ja zdążyłem się do tej pory zorientować, to EDC to dobre skrzynie. Dwusprzęgłowe, mało awaryjne, raczej niedrogie naprawy, niezła płynność i osiągi - choć tu będzie to zależało od silnika. Wydaje mi się że to bardzo "optymalny" wybór między takimi "pół-automatami" czyli skrzyniami zautomatyzowanymi a hydrokinetykiem. Od strony użytkowej (mam EDC) dodam że dla mnie jazda jest bardzo płynna, choć często się czyta że zdarzają si
  2. Dzisiaj auta coraz bardziej skomplikowane a tych ogarniętych Ryszardów coraz mniej. Przydałaby się jakaś lista zaufnych warsztatów i ASO, zebrana w jednym miejscu a nie na kilku wątkach, i wielu stronach na forum.
  3. Ciekawy głos rozsądku. Ale w takim razie, twoim zdaniem wymieniać w ogóle ten olej tylko po prostu nie przy 40 tys, a raczej bliżej 120 jak sugeruje ASO, czy nie ruszać? Koszty dla 1.2 Tce wydają się małe, jak za małe Spa dla skrzyni. PS. Odnośnie sugestii o katowaniu, zaciekawiła mnie jedna sytuacja - auto w garażu podziemnym, po odpaleniu na zimnym przy wyjeżdżaniu trzeba depnąć żeby pokonać wzniesienie podjazdu, raz za razem. Jeśli tylko powoli dotoczę się do podjazdu i chce zrobić to lekko, to automatyka głupieje na początku podjazdu gdy natrafi na opór (to mocne wzniesien
  4. Ilość wzajemnie się wykluczających informacji tutaj tylko potwierdza Renault koncertowo położył temat multimediów i ACP i AA na R-linku. Zamiast prostego - jest / nie ma / można wgrać, to się robi z tego jakiś cyrk jakby próbować hakować Pentagon... i każdy ma sprawdzone a inne informacje A ciekawym co będzie jak jeszcze dojdzie możliwość wpięcia sie bez kabla od Androida w wersji 12, heh. W moim przypadku dopiero uczę się auta, ale co jakiś czas odnajduje coś zastanawiąjącego co wydawało mi się że powinienem mieć w swojej wersji a nie mam, lub nie wiem gdzie mam (np. ANC w kabini
  5. A przydaje się ten RS Monitor do czegoś w realnym, nie wyścigowym zastosowaniu, podczas codziennego przemieszczania się z punktu A do punktu B z rodziną i to wersją z bynajmniej nie sportowym silnikiem? Jakaś użyteczna diagnostyka? Czy tylko "taki bajer" żeby się pochwalić że jest?
  6. @sylwekdmPrzy okazji sam dopytam - co to R.S Monitor? @arcean Masz może lub wiesz skąd dorwać listę zmian między wersjami 7, 8 , 9? Szukałem czegoś na myrenault ale bezowocnie. I dlaczego jak ktoś napisał że warto na 7 dla wersji Bose? (Bo akurat mam to mnie zaintrygowało:) @LTar Też mnie wk...ają te ramki.
  7. Z tą numeracją to niezupełnie tak "daleko" , bo kolejność numeracji softu była mniej więcej taka 2.2.xx -> bodajże 3.1.xx -> 3.3.xx. -> 7.x -> 8.x -> 9.x (z pamięci, mogę się lekko mylić, są tu różne wątki na forum), przy czym 9.X to była chyba tylko jakaś beta, a między 7 / 8 / 9 nie było dużej różnicy. W zasadzie zauważalny przeskok masz między "starą" 2.2 , "standardową" 3.3 a "nowoczesną" 7/8/9 , i to głównie w kwestii właśnie Android Auto i Car Play (od 3.3 żeby w ogóle działało, od 7/8/9 żeby działało na powiększeniu przy ekranie 8,7 cali). Reszta to detale, jeśli dobrze k
  8. Witam wszystkich. (Na wstępie - nie jestem pewien czy odpowiedni dział, jeśli nie to proszę adm o przeniesienie) Karkołomne i luźne pytanie do osób dobrze rozeznanych w przeróbkach mechanicznych Meganek: - Zastanawiam się czy jest w ogóle możliwa wymiana baku paliwa na większy w Megance IV? Mam Grandtour 2017 z EDC, tam zdaje się jest 47 litrów, i co tu dużo mówić - jak wszyscy wiedzą, nie jest to szalona ilość przy spalaniu silnika 1.2 Tce w mieście, i bywa to irytujące. Mam kontakt do ogarniętej osoby która pewnie mogłaby mi nawet nowy zbiornik nawet precyzyjnie "wyspawać" o
  9. Odświeżam temat, dodam coś od Siebie - cykanie, norma przy klimie, jak ktoś napisał powyżej. Co do samej wymiany kratek, doświadczenie z innej marki mam takie że w serwisie powiedzieli mi że nie ma opcji trzeba wymienić całość, ale prawda była taka że można było to domontować z zewnątrz, tylko to długa, żmudna i trudna babranina z umiejętnościami na poziomie chirurga albo proktologa - ale udało mi się to zrobić. Zaznaczam - w kompletnie innym modelu/marce, więc wcale nie musi się to udać z Meganką. Ja robiłem w ten sposób że korzystałem z zestawu obcążków itp do prac precyzyjnych w laptop
  10. EDIT: Intencje miałem dobre, ale sam się koryguje, żeby wątku nie zaśmiecać. Choć wątek poszedł od tego gdzie to stukanie występuję, a gdzie nie. Ja u siebie (automat, 1.2 Tce, 2017) nic takiego nie zaobserwowałem. Powodzenia.
  11. Bałbym się takich chińskich wynalazków wpinać w R-linka, nawet jeśli hipotetycznie byłoby to możliwe (acz wątpie)
  12. (Mój pierwszy post tutaj, więc na wstępie - witam wszystkich serdecznie) Mam najechane 54 tys, z przodu zawieszenie skrzypi, fotel skrzypi, plastiki skrzypią... będę to wszystko robił. Ale nie narzekam - prawda jest taka że podzespoły idą bardzo w górę, więc żeby utrzymać jakoś sprzedaż nowych aut, to się lekko podnosi ceny ale i lekko "optymalizuje" wykorzystane materiały, zmniejsza powłokę lakierniczą, daje gówniane mieszanki do tworzyw itp - przez co każdy nowy model, każdej marki (może za wyjątkiem najdroższych, o których tutaj i tak nie ma co rozmawiać) miewa coraz dziwniejsz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!