Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

Marshall011

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane II phII
  • Silnik
    2.0
  • Przebieg (tys.km)
    165

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Jasne, że to nie było tak że poczułem gumę i zatrzymałem się dokładnie w tej sekundzie. Wjechałem w zjad z autostrady, długi ślimak i po wyjechaniu na prostą drogę poczułem że coś jest z kołem, ujechałem jeszcze z 50 metrów gdzie mogłem się zatrzymać nie blokując ruchu. Jest gdzieś problem z tym, ale tego nie dało się stwierdzić przy kupnie, nawet u diagnostów wszystko jest pięknie i cacy więc w zasadzie to nabili mnie w butelkę.
  2. Dzięki Panowie, na pewno poruszę te kwestie u mechanika i tym razem będę czujny. Jestem zaskoczony że próbowaliście mi pomóc!
  3. Nie zauważyłem, raczej nic się z nią nie dzieje. Czy myślicie że to może mieć związek z łożyskiem? Jest taka możliwość? Czy raczej na pewno nie to?
  4. W 100% się zgadzam, jednak jako osoba która nie jest jakaś doświadczona w zakresie mechaniki a tym bardziej że ja ten samochód ciągle poznaję po przesiadce z diesla (8 lat) nie przywiązywałem większej wagi do tego buczenia, myślałem że za całe zło odpowiedzialne jest zawieszenie które wymieniłem i które to miało być odpowiedzialne za ściąganie auta w prawo. Przestało znosić - sądziłem że jest Ok. Cięcie jest tylko od zewnątrz. załączam zdjęcia, od wewnątrz jest jakby taki czarny obwód, jakby coś tarło? Zdjęcie poniżej Wydaje się że nie, wygląda zupełnie normalnie. Opo
  5. Dzięki za odpowiedź! Bardzo możliwe że jest zły kąt, od początku kierownica jest skrzywiona lekko w prawo, nawet po remoncie zawieszenia. Mechanik mówił że to się da ustawić ale że nie ściąga już na prawo pomimo że ta kierownica jest delikatnie przekręcona w prawo. Jak pisałem, po remoncie w kwietniu ten problem ze ściąganiem można powiedzieć że gdzieś się skończył, przynajmniej teraz jak chcę się podrapać po głowie i na chwilę puszczę kierownicę na prostym odcinku drogi to się nie zabiję, jedzie w miarę prosto. Problem z niszczeniem opon pozostał, tak jak powiedziałem, w pół roku z
  6. Dzięki za odpowiedź. Nie robiłem takich testów, przyznam że nie znam się aż tak na samochodach tj. uczę się na błędach, jak z czymś zetknąłem się sam to później już wiem. Diagnoza problemu jednak na początku jest dla mnie trudna. Z tymi oponami jest tak że one padają nie ze względu na jakąś dziurę, wbity gwóźdź tylko jakieś zjawiska przeciążeniowe na tą prawą stronę. Przy drugiej oponie zaczęły zwisać takie cienkie paski gumy z okolic felgi. Przy wczorajszej widać niemal jakby się okrawała dookoła i w pewnym momencie puściła. Wrzucę zdjęcie później. Spróbuję z tym kątem, czyt
  7. Forumowicze, Bardzo proszę o pomoc, może ktoś miał podobny problem. Posiadam Renault Megane II karmann 2005 r, 2.0 135 km benzyna. Kupiłem go w październiku zeszłego roku. Od początku samochód ściągał w prawą stronę. Było to bardzo niekomfortowe podczas jazdy. Dodatkowo podczas jazdy z prędkością powyżej 70 km/h podczas skrętu po łuku było słychać wyraźnie buczenie, huczenie aż do momentu wyprostowania kół tym bardziej intensywny im wiekszy kąt skrętu był. W lutym z niewiadomych przyczyn pękła mi prawa przednia opona, nie nadawała się już do regeneracji. Kupiłem nową, taką jak
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!