Skocz do zawartości

Sklep z częściami do Renault - sprawdź iParts.pl

yEti1.4

Nowy użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0 Neutralny

Samochód

  • Auto
    Megane III grandtour
  • Silnik
    1.4 Tce
  • Przebieg (tys.km)
    135

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Poniżej screeny z diagnostyki i zdjęcia wyjętych świec. Jeżeli chodzi i MAPsensor to ten skok jest podczas włączania i wyłączania klimatyzacji.
  2. co do sondy, https://allegro.pl/oferta/sonda-lambda-renault-megane-iii-1-4tce-8200771294-10200487822 czy taka jest ok? Gdzie mogę sprawdzić numery części żeby dopasować odpowiednią? Ten pomiar ciśnienia wykonać tak samo, czyli rozgrzany silnik (około 90st) i wolne obroty, tak? Jakie powinno być ciśnienie i co może mieć wpływ na zbyt wysokie wartości?
  3. a to mój błąd, myślałem że są obie na wykresie... 😅 Popołudniu po serwisie olejowym zrobię pomiar drugiej. Ta na screenach jest ok? Edit. W liście czujników mam tylko to do wyboru, czyli nie sprawdzę drugiej? Czy co zaznaczyć?
  4. Przebieg na biegu jałowym na rozgrzanym silniku i po zgaszeniu
  5. Na zdjęciu poniżej wartości napięć lambd na wolnych obrotach.
  6. Rozrząd jest nowy, samochód odpala bez problemu pracuje równo, żadnych niepokojących dźwięków. Przebieg raczej aktualny... Olej był wymieniany podobno 2 miesiące temu, na bagnecie jest w połowie skali, jest czysty (podobno elf) - jak pisałem jutro wymieniam mimo wszystko jak zawsze po zakupie samochodu. Napięcia sond sprawdzę dzisiaj popołudniu. A jeżeli chodzi o soft to gdzie mogę się udać na wgranie nowego? ASO? ile $ taka przyjemność?
  7. Do clipa nie mam niestety dostępu. Sprawdzane było przy pomocy obd icar2 vgate i aplikacji car scanner. Zastanawiałem się jeszcze, czy może też te szarpanie występować przez zaciętą geometrię turbiny? Bo 2-2,5tyś rpm to moment budowania boostu?
  8. Samochód mam 2 tygodnie - przez ten okres zrobiłem okolo 700km i płynu nie ubywa.
  9. Cześć wszystkim, to mój pierwszy post na forum więc z góry przepraszam jeżeli coś będzie nie tak jak powinno. Otóż jestem posiadaczem megane III z 2010r z silnikiem 1,4Tce - przebieg około 135tyś km. Mam problem z szarpaniem podczas przyspieszania - gównie w zakresie 2-3,5tyś rpm. powyżej i poniżej tych wartości jest ok tak samo jak przy stałej prędkości. Wyskakuje kluczyk z dopiskiem skontroluj układ wtryskowy. Ten sam zapala się i gaśnie podczas jazdy. Po podłączeniu komputera wypluło dwa błędy: 1. P0325(1C) 2. P1525(F3) W piątek samochód będzie miał wymienione świece olej i wszystkie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Nasza strona utrzymywana jest wyłącznie z reklam. Dlatego prosimy o wyłącznie AdBlocka w przeglądarce podczas korzystania z witryny https://megane.com.pl .

Tak, AdBlock został przeze mnie wyłączony!